PDA

View Full Version : Diners Club: Doble Eurobonuspoeng i November


SpotOn
02-11-2008, 09:15
Lå melding ved siste faktura fra Diners Club om at det gis doble Eurobonuspoeng på kjøp gjort med "co-branded" Eurobonus / Diners Club kort i november, dvs 20 poeng pr. 100 kroner brukt (unntak for innenriks fly, ref. tidligere diskusjoner på dette forumet).

jcnorway
02-11-2008, 09:22
Ikke sett noe slikt når det gjelder co-branded Eurobonus/Mastercard så dette er nok et spesialtilbud fra Diners Club. Forövrig et bra tilbud :) Får håpe Mastercard kommer med noe lignende.

Discus
02-11-2008, 11:50
Har du norsk eller dansk kort? I Danmark har de hvertfall annonsert en kampanje:
http://www.sas.dk/da/EuroBonus/EuroBonus-partnere/Betalingskort/

SpotOn
02-11-2008, 14:37
Har du norsk eller dansk kort?

Jeg har norsk kort. Tilbudet var beskrevet i en PDF fil det var linket til i e-fakturaen fra Diners.

LN-RRA
02-11-2008, 14:54
Litt OT, men har noen av dere som har et kombinert kort fått overført poeng til deres EB-konto?

Fikk er regning av SEB i september hvor det sto en overføring av en stor poengsum, men disse poengene har jeg ennå ikke sett noe til på min EB-konto.....

Molinari
02-11-2008, 15:21
Litt OT, men har noen av dere som har et kombinert kort fått overført poeng til deres EB-konto?

Fikk er regning av SEB i september hvor det sto en overføring av en stor poengsum, men disse poengene har jeg ennå ikke sett noe til på min EB-konto.....

Jepp, jeg har fått overført 1000 poeng så langt......

sail4fun
02-11-2008, 15:31
Kan noen fort (og ikke gæli) fortelle meg hvilket kort jeg bør velge for CoBranding med EB kortet mitt, altså MasterCard eller Diners.

Formål med kortet er "reserve" hjemme , og på reiser hovedsakling Europa.
Har Amex og Visa fra før.

Takk for inputs.

EB
02-11-2008, 15:45
Med mulighet for loungetilgang (uavhengig av billett tupe du reiser på) bør du velge Diners Club.

Discus
02-11-2008, 16:00
Litt OT, men har noen av dere som har et kombinert kort fått overført poeng til deres EB-konto?

Ja, alle mnd. har kommet inn, i sept. tror jeg de tikket inn rundt 8. sept eller noe sånn.

TOS
02-11-2008, 16:18
Jeg oppdaget til min store skuffelse at tilbudet ikke gjelder meg, siden jeg har et business/corporate-kort (eller noe i den stilen)...:(

JoeW
02-11-2008, 16:24
Jeg oppdaget til min store skuffelse at tilbudet ikke gjelder meg, siden jeg har et business/corporate-kort (eller noe i den stilen)...:(

Det er jo en god grunn til å gå over til privatkort. Er du EBG er det vel gratis også.

Bizflyer
02-11-2008, 16:27
Jeg oppdaget til min store skuffelse at tilbudet ikke gjelder meg, siden jeg har et business/corporate-kort (eller noe i den stilen)...:(

Etter hva jeg har forstått, behøver ikke det å bety noe. Jeg har også business/corporate kort, men det står i mitt private navn og ikke i firmaets. Det er det som utgjør forskjellen. Så er det registrert på deg privat, vil poengene dette inn, så sandt kortet er utstedt av SEB.

BF:cool2

EB
02-11-2008, 16:40
Kortet må begynne med 3614 82...... og ikke 3614 87...... Dette for at man ikke skal misbruke firmaet man jobber for sine kroner - meget bra! Men alle som har et firmakort kan få et gratis privatkort i tillegg.

jcnorway
02-11-2008, 16:42
Litt OT, men har noen av dere som har et kombinert kort fått overført poeng til deres EB-konto?

Fikk er regning av SEB i september hvor det sto en overføring av en stor poengsum, men disse poengene har jeg ennå ikke sett noe til på min EB-konto.....

Hvis regningen du fikk gjaldt bruk i september måned så pleier vel forfall på denne å være en gang i oktober (typisk 15. eller 20.). Ca 14 dager etter forfall (forutsatt at du har betalt regningen) så skal poengene dukke opp på Eurobonus-oversikten, dvs at poengene for bruk i september vil dukke opp i slutten av oktober/begynnelsen av november.

Har hittil fått overført over 5000 poeng på denne ordningen så det er jo gode poeng å ta med seg :)

LN-RRA
02-11-2008, 18:00
Regningen jeg fikk var for slutten av juli og hele august.
Har vært i kontakt med SEB og EB-support, men ingen kan fortelle meg hvor poengene er blitt av....
Så jeg må vel bare innse at de 2000 poengene er lost...

SpotOn
02-11-2008, 19:16
Regningen jeg fikk var for slutten av juli og hele august.
Har vært i kontakt med SEB og EB-support, men ingen kan fortelle meg hvor poengene er blitt av....
Så jeg må vel bare innse at de 2000 poengene er lost...

Hva med å sende inn "retro-registration form" på dette? Det burde vel gå an å prøve i allefall. Antall poeng som skal overføres framkommer jo tydelig på regningen.

Eriksan
02-11-2008, 19:59
Mine Mastercard-points har kommet rimelig kjapt inn på EB-kontoen, blitt noen tusen points allerede. Har Diners også selvsagt, men ikke co-branded. Lurer på om jeg skal ordne meg det hvis det lar seg gjøre med to co-branded kort.

TOS
02-11-2008, 21:49
Kortet må begynne med 3614 82...... og ikke 3614 87...... Dette for at man ikke skal misbruke firmaet man jobber for sine kroner - meget bra! Men alle som har et firmakort kan få et gratis privatkort i tillegg.

Mitt kort står på meg personlig (og alle fakturaer betales av undertegnede), men er 3614 87... Betyr det at om jeg hadde takket ja til et privatkort som jeg har fått utallige ganger, men som jeg ikke har brydd meg med siden kortet mitt for alle praktiske formål er privat, så ville jeg kunne fått bonuspoeng..?

SpotOn
03-11-2008, 02:17
Mitt kort står på meg personlig (og alle fakturaer betales av undertegnede), men er 3614 87... Betyr det at om jeg hadde takket ja til et privatkort som jeg har fått utallige ganger, men som jeg ikke har brydd meg med siden kortet mitt for alle praktiske formål er privat, så ville jeg kunne fått bonuspoeng..?

Stemmer nok det ja.

Eriksan
03-11-2008, 13:10
Snakket nettopp med Diners kundeservice og bestilte co-branded SAS Eurobonus, det var ikke noe problem å ha både co-branded Mastercard og Diners for de av oss som ikke visste det.

CK
03-11-2008, 14:08
jeg har begge deler!
Og, det ser ut til at det blir DC som blir dratt denne uken.... Må bare fåut fingern og få bestilt ny PIN-kode så jeg kan kjøpe togbilletter på NSBs automat med DC-kortet også (vil ikke gå glipp av de 10 EB-poengene!)

Molinari
03-11-2008, 14:31
Snakket nettopp med Diners kundeservice og bestilte co-branded SAS Eurobonus, det var ikke noe problem å ha både co-branded Mastercard og Diners for de av oss som ikke visste det.

Måtte du søke på nytt eller, ordnet de det over tlf?

Eriksan
03-11-2008, 15:54
Det ordnet hun over tlf, oppga bare navn og eksisterende kortnummer samt mitt EB-nr og smakk så skal det komme nytt co-branded kort med samme kortnummer og pinkode som før.

Vittig at man da har to EB-kort! =)

jcnorway
03-11-2008, 15:59
Betyr dette at man kan ha både et co-branded EB Mastercard og EB Diners Club samtidig?

jcnorway
04-11-2008, 08:38
Fikk regning på mitt EB Mastercard nå og det er også doble poeng på EB Mastercard i november.

Molinari
04-11-2008, 10:40
Fikk regning på mitt EB Mastercard nå og det er også doble poeng på EB Mastercard i november.

Jepp, det gjelder begge kort. Her er sitat fra EB tilbudsmail jeg mottok i dag

Doble Ekstrapoeng i hele november!
Få doble Ekstrapoeng på alt du kjøper, men noen få unntak, med ditt EuroBonus MasterCard eller EuroBonus DinersClub privatkort. For hver hundrelapp du belaster kortet, får du 20 Ekstrapoeng (mot normalt 10).

sail4fun
18-11-2008, 09:47
Med mulighet for loungetilgang (uavhengig av billett tupe du reiser på) bør du velge Diners Club.

Kort motatt, men EB du må ta en tur på brosjyre/inlett lageret og brenne alle
de folder'ne som har sasbraathens referanser...

/G

PSC TOS
18-11-2008, 11:40
Det ordnet hun over tlf, oppga bare navn og eksisterende kortnummer samt mitt EB-nr og smakk så skal det komme nytt co-branded kort med samme kortnummer og pinkode som før.

Vittig at man da har to EB-kort! =)

Jeg har faktisk tre EB-kort. Hadde først co-brandet Mastercard/EBB og vanlig Diners privat. Så var det plutselig en kampanje om at man fikk 3000 poeng hvis man bestilte seg et Diners/EBB businesskort. Bestillte dermed det, selv om jeg hadde null behov. Og til slutt kom dette; da fikk jeg ordnet også mitt private Diners til å bli co-branded^_^

jcnorway
18-11-2008, 11:48
Hvis man er EBB så er det kun gratis første året. Kan man da f.eks. i år 1 ha co-branded EB Mastercard og år 2 ha co-branded EB Diners Club uten at dette koster noe??

jb1
30-11-2008, 12:30
Man får doble Eurobonuspoeng ved bruk av Diners i desember også. I tillegg kan man 3000 poeng hvis man handler tre ganger med Diners på Sandvika storsenter før jul.
http://www.dinersclub.no/pow/wcp/dinersno.asp

OSLflyer
30-11-2008, 12:39
Man får doble Eurobonuspoeng ved bruk av Diners i desember også. I tillegg kan man 3000 poeng hvis man handler tre ganger med Diners på Sandvika storsenter før jul.
http://www.dinersclub.no/pow/wcp/dinersno.asp

Ser dessverre ut som om man må forhåndsregistrere seg med en SMS.

LN-FHU
30-11-2008, 13:11
Og når vi snakker om DC-kort...

Jeg er Diners-jomfru...fikk mitt co-branded kort torsdag.

Spm.:

1. Kommer det med kredittramme, eller må du søke spesifikt om en ramme ?

2. Kan jeg f.eks bare dra kortet i vanlige terminaler( venter fortsatt på kode dog...) ?

3. Kommer giro i post ? Regner med e-faktura er tilgjengelig....

sail4fun
30-11-2008, 13:13
Genialt med 3000 poeng ved handel på Sandvika SS,

Ang kode så fikk jeg den ca 1 uke etter at jeg mottok kortet.

Discus
30-11-2008, 13:21
Iflg. http://www.sas.no/no/EuroBonus/EuroBonus-tilbud/Fa-doble-EuroBonus-Ekstrapoeng/

Doble poeng på MC i desember også :D

jb1
30-11-2008, 14:09
Ser dessverre ut som om man må forhåndsregistrere seg med en SMS.

Det er vel et overkommelig hinder, eller?

Dag Viking
30-11-2008, 14:23
Iflg. http://www.sas.no/no/EuroBonus/EuroBonus-tilbud/Fa-doble-EuroBonus-Ekstrapoeng/

Doble poeng på MC i desember også :D

Det er bra, mitt kort ligger på posten et annet sted i landet. Får jeg henta det før jul, så blir det fort 6000 poeng i desember:)

Southwind
30-11-2008, 14:40
Er det 695 kr for etablere seg med dette kortet? Funker det som vanlig kredittkort? Jeg er helt blank, men leste om det på diners club bare. Men spørsmålet er om det lønner seg for en med 0 EB poeng?

Discus
30-11-2008, 14:46
Både DC og MC er vanlige kredittkort, men om det lønner seg må du avgjøre selv. Det er, så vidt jeg vet, ingen årsavgift første året.

Du skal jo bruke det heftig hvis du skal samle så mange poeng at det blir en bra tur ut av det. Innenlands og i Europa synes jeg ofte det er tull å bruke EB-poeng for man må jo betale avgifter i tillegg, og så er det ofte enkelt å få tak i billetter til en gustig pris uansett.

Husk at EB-poeng forsvinner etter 5 år.

O_K_
30-11-2008, 15:45
Hvor det lønner seg å bruke EB poeng er jo en avveining. Innenlands er tull, men norden kan være lurt. Om man trenger conecting flight så koster det fort litt å ta seg rundt. Trondheim finland er fort opp mot 4000kr tur/retur, når det var blue1 kampanje fikk jeg turen for 6000poeng. Det var et kupp. Det å fly OSL-TRD på bonuspoeng er bare tull.

Bruk av bonuspoeng er en bra måte å komme seg til spennende steder man ellers ikke ville prioritert, og om man følger med på kampanjer kommer man mange spennende steder.

OSLflyer
30-11-2008, 15:52
Det er vel et overkommelig hinder, eller?

Kanskje, hvis det holder med kun en forhåndsregistrering, men hvis en må sende melding for hver handel på Sandvika kan det lett glippe.

zico77
30-11-2008, 17:56
Når det gjelder poengoverføringa til EB, kommer disse som nøyaktige? Altså blir feks 1380 EB poeng ført som 1380 poeng, eller rundes det av? Eg har enno ikkje sett poeng frå mine handlinger i oktober på EB-kontoen, bare noko som kalles Diners Reward, og disse poenga ser meir ut som avrunda i tilfelle. Er det det samme? Og: opparbeides det Grunnpoeng for handling med Co-branded?

jcnorway
30-11-2008, 18:30
Poengene som opparbeides på co-branded kort er ekstrapoeng.

Poengene overføres i bolker á 500 poeng, så hvis du har transaksjoner som tilsvarer 750 poeng så overføres kun 500 poeng, 250 poeng blir liggende for overføring i neste periode.

jb1
02-12-2008, 14:32
Er det noen som har fått til å sende den nødvendige sms'en for å få poeng for kjøp på Sandvika storsenter? Jeg får beskjed om at den ikke kan sendes.

Bizflyer
02-12-2008, 14:42
Har visst gått over sperregrensen min på kortet i november, og brukt 27k. Dvs 5400 poeng! Ikke gææærnt!

BF:cool2
Pengesløser

sail4fun
02-12-2008, 14:45
Er det noen som har fått til å sende den nødvendige sms'en for å få poeng for kjøp på Sandvika storsenter? Jeg får beskjed om at den ikke kan sendes.


Jepp, og jeg fikk en kvittering tilbake med
"Vi har registrert dine kjøp, og dy vil motta 3000 EuroBonus Extrapoeng"

Og det helt uten å komme nærmere Sandvika Storsenter enn å passere på E18 + en SMS !

jcnorway
02-12-2008, 14:45
BF: Er det Diners du har? Er grensen kun 27k?? På mitt EB Mastercard har jeg 80k som grense.

O_K_
02-12-2008, 14:46
Jeg får heller ikke sendt den SMS'en, bare en feilmelding...

Someone
02-12-2008, 14:55
BF: Er det Diners du har? Er grensen kun 27k?? På mitt EB Mastercard har jeg 80k som grense.

Beløpsgrenser på kredittkort er individuelle og kommer an på kunden betalingsevner og ofte spiller type og farge på kortet inn.

.....Jägermeisterdrikkende sørlendinger før da tydeligvis ikke mer enn 27k i kreditt:p

sail4fun
02-12-2008, 14:55
Re SMS , husk kodeordet !
Poeng Navn Navnesen fødselsdato.mnd.åååå

jcnorway
02-12-2008, 15:02
Beløpsgrenser på kredittkort er individuelle og kommer an på kunden betalingsevner og ofte spiller type og farge på kortet inn.

.....Jägermeisterdrikkende sørlendinger før da tydeligvis ikke mer enn 27k i kreditt:p

Mens en Wii-spillende 27-åring fra Oslo får 80k i kreditt... det er derfor jeg ikke drikker hver dag :colgate:

Hickok
02-12-2008, 15:13
Nå har jo ikke alle ønsker om maks grense for kreditt heller. Er jo tross alt noen som ønsker en del lavere grense enn det de KAN få.

Bizflyer
02-12-2008, 15:20
Beløpsgrenser på kredittkort er individuelle og kommer an på kunden betalingsevner og ofte spiller type og farge på kortet inn.

.....Jägermeisterdrikkende sørlendinger før da tydeligvis ikke mer enn 27k i kreditt:p

Nei, det er vel på samme nivå som hjemløse guttevalper fra Oslo øst! ;)

Har vel 250k i kreditt tilsammen på de andre kortene mine. Kan være derfor de har gitt meg et standardkort med grense på 25k. Men jeg har allerde ringt og bedt dem om å øke grensen! Kan jo ikke holde på slik! Er det rart at jeg drikker?

BF:cool2

jb1
02-12-2008, 15:29
Re SMS , husk kodeordet !
Poeng Navn Navnesen fødselsdato.mnd.åååå

jeg gjør det, men det virker mere som problemet ligger hos mobilselskapet, meldingen sendes ikke.

jcnorway
02-12-2008, 15:35
Har visst gått over sperregrensen min på kortet i november, og brukt 27k. Dvs 5400 poeng! Ikke gææærnt!

BF:cool2
Pengesløser

Slo deg :p Får overført 9000 poeng fra november. Doble EB-poeng hjelper!

JC
Pengesløser 2

Eriksan
02-12-2008, 16:19
Fikk fint til å sende Diners SMS til 2290, jeg har forøvrig Telenor abonnement: Poeng Navn Navnesen DD.MM.ÅÅÅÅ

Fikk denne i retur: Du er registrert, og vil motta 3000 EuroBonus Ekstrapoeng, ved tre kjøp på Sandvika Storsenter (betalt med ditt Diners Club kort). Hilsen Diners Club.

OSLflyer
02-12-2008, 19:40
Er nå påmeldt med fruens og mitt DC kort for en handletur til Sandvika. Neste øvelse blir å finne utsalgsteder som tar DC ved kjøp av melk og brød eller kanskje en avis :colgate:

Vet at flere ICA tar DC, men hva med butikker som Narvesen ol.

EB
03-12-2008, 06:31
Narvesen på Sandvika Storsenter tar Diners - og det er gjør de fleste andre butikkene også. Mye fint å kjøpe der ute...

Bizflyer
03-12-2008, 08:23
Slo deg :p Får overført 9000 poeng fra november. Doble EB-poeng hjelper!

JC
Pengesløser 2

Trodde det var derfor du IKKE drakk? Kanskje du har drukket litt for meget allikevel?:lol:

BF:cool2

jcnorway
03-12-2008, 08:53
Da skal jeg dele en liten "hemmelighet" for dere på forumet :)

Jeg hadde egentlig bestilt en pakkereise til Phuket med avreise i februar hos Ving og hadde betalt hele reisen med mitt EB Mastercard (maaaange poeng...). Så fant man ut at man heller ville ordne en rundtur i Asia selv og reisen ble dermed avbestilt mot et adm.gebyr på 300 kr pr pers (2 pers). Fikk innbetalt beløp - gebyr refundert tilbake på bankkonto. Reisen kostet rundt 30k så det resulterte i 6000 poeng for 600 kr. Skal du kjøpe poeng hos SAS så koster 6000 poeng ca 2500 kr inkl 25% rabatt de kjører nå.

Dette var noe jeg fant ut ved en tilfeldighet, men man kan jo tenke seg at man kjøper en pakkereise hos Ving for f.eks. 40k for 1 person (velg noe ekstremt dyrt:D) og betal reisen med EB Mastercard. Kansellér turen og betal 300 kr i adm.gebyr, få beløpet refundert til bankkonto og vips så har man 8000 poeng :D

Det frister faktisk litt å kjøre denne "operasjonen" en gang til nå i desember, men er redd for å bli svartelistet av Ving :lol:

Bizflyer
03-12-2008, 08:59
Juksemaker pipelort!

BF:old

jcnorway
03-12-2008, 09:01
Uaktsom juksing. Jeg bør bures inne og fratas kortet ^_^

MD11
03-12-2008, 10:35
Dette viser med all tydelighet at lojalitetsprogrammer og i dette tilfelle Eurobonus får frem utspekulerte knep hos folk for noen skarve poeng, latterlig. Heldigvis er bonus historie på innland;):colgate:

jcnorway
03-12-2008, 10:38
Jaja.. hell i uhell for min del :) Tenkte det var sure penger å betale i gebyr + "tapte" bonuspoeng, men når Ving ønsker å refundere til bankkonto så fikk man plutselig i pose og sekk ^_^

jb1
03-12-2008, 10:41
Mysteriet rund sms'ene er nå løst. Problemet er at det ikke eksisterer en avtale mellom tjenesteleverandør Diners Club og mitt mobilselskaps nettverksleverandør. Mobilselskapet bad meg purre på Diners får å få til dette. Jeg sa at jeg syntes dette var litt slapt av dem, men de sa at det gpr fortere om kundene purrer direkte til tjenesteleverandør. Om det ikke funker, kan jeg vel sende meldingen fra en annen mobil med annen operatør. Det spiller vel ingen rolle hvor man sender den fra?

zico77
15-12-2008, 11:16
Når det gjelder EB-points; Har eg forstått det riktig at dersom eg bestiller ein connection flight TRD-OSL-LHR så vil eg ikkje kunne få oppsamle EB? Må eg bestille TRD-OSL, og OSL-LHR separat for å samle EB?

jcnorway
15-12-2008, 11:20
Korrekt. Reiser du derimot med buss eller tog fra TRD til OSL så er det bonuspoeng å hente :rolleyes:

JoeW
15-12-2008, 11:29
Nei, er det sant? At hvis man har connection innenriks kan man glemme bonuspoeng for hele turen?! Det høres da merkelig ut.

jcnorway
15-12-2008, 11:33
Fra sas.no:

10 Ekstrapoeng for hver hundrelapp
Du får 10 Ekstrapoeng for hver hundrelapp du omsetter på kortet - uansett hva du kjøper og hvor du kjøper det.

*Unntakene er kontantuttak, kjøp av innenriks flybillett (begrenset av norsk lov) og kjøp av utenlandsreise som har en innenriks tilslutningsbillett.
Poengoverføring skjer hver gang du har opptjent 500 poeng.

zico77
15-12-2008, 11:34
Korrekt. Reiser du derimot med buss eller tog fra TRD til OSL så er det bonuspoeng å hente :rolleyes:

Ok, tusen takk!

zico77
15-12-2008, 11:39
MEN: med TRD-CPH-LHR, så vanker det vel bonus?

JoeW
15-12-2008, 11:44
Fra sas.no:

10 Ekstrapoeng for hver hundrelapp
Du får 10 Ekstrapoeng for hver hundrelapp du omsetter på kortet - uansett hva du kjøper og hvor du kjøper det.

*Unntakene er kontantuttak, kjøp av innenriks flybillett (begrenset av norsk lov) og kjøp av utenlandsreise som har en innenriks tilslutningsbillett.
Poengoverføring skjer hver gang du har opptjent 500 poeng.

Nå ja, men vanlig EB-opptjening for selve reisen får du for OSL-LHR. Jeg antar det er for vanskelig for Diners å skille ut dette - og det er jo priset gjennomgående, og dermed vanskelig å finne ut hva som er prisen for et av leggene uavhengig. Da er jeg med.

jcnorway
15-12-2008, 12:15
MEN: med TRD-CPH-LHR, så vanker det vel bonus?

TRD-CPH-LHR gir deg ekstrapoeng for billettkjøpet og grunnpoeng for selve reisen avhengig av EB-status og bookingklasse på billetten :)

jcnorway
15-12-2008, 12:16
Nå ja, men vanlig EB-opptjening for selve reisen får du for OSL-LHR. Jeg antar det er for vanskelig for Diners å skille ut dette - og det er jo priset gjennomgående, og dermed vanskelig å finne ut hva som er prisen for et av leggene uavhengig. Da er jeg med.

Ja, selvfølgelig :) EB-poeng får man jo uansett på OSL-LHR (grunnpoeng), men ekstrapoeng for selve billettkjøpet får man ikke siden man starter i TRD...

zico77
15-12-2008, 12:32
Ja, selvfølgelig :) EB-poeng får man jo uansett på OSL-LHR (grunnpoeng), men ekstrapoeng for selve billettkjøpet får man ikke siden man starter i TRD...

Aha! :) It is all clearing now ;) Tusen takk

JoeW
23-12-2008, 08:40
Fant ikke noen bedre tråd og poste dette i, og synes ikke det var verdt en egen tråd.... Men det Norwegian ikke forteller noen... er at du ikke får cashpoints for mer enn 100 000 i året... De nå har stoppet og gi cashpoints til oss, hvorpå vi sendte en mail og spurte. Det står visst i vilkårene. Det interessante er at vi fikk poeng for de første 170K. Enten er det ingen som bruker DY-kortet så mye - eller så er det først nå de har satt foten ned.

jcnorway
23-12-2008, 08:43
Snakker vi om en omsetning på kortet på 100 000 kr eller 100 000 opptjente cashpoints?

Bortsett fra enkelte type flyreiser så får man vel 1% av kjøpesummen som cashpoints, dvs at 100 000 kr i omsetning gir 1000 cashpoints. Har du klart 100 000 cashpoints så har du omsatt kortet for 10 mill... noe jeg tviler på :rolleyes: ?

Kjenner ikke til om det finnes noen slik grense på f.eks. Eurobonus Mastercard. Har siden jeg fikk kortet tjent opp 15 000 ekstrapoeng pr november.

JoeW
23-12-2008, 08:49
Jeg håper da for folks skyld at det ikke vil falle noen inn å bruke 10 mill på et DY-kort!


...i såfall burde man jo få et DY-platinumkort!!

jb1
08-01-2009, 09:25
Noen som vet når poengene fra kjøp på Sandvika Storsenter kommer?

OSLflyer
08-01-2009, 21:08
Noen som vet når poengene fra kjøp på Sandvika Storsenter kommer?

Mine og fruens ble postet idag.

jb1
09-01-2009, 08:38
Mine og fruens ble postet idag.

Hm, fortsatt ikke noe idag, men dette kan vel ta litt tid, jeg venter uansett med å kontakte Diners, da det ser ut som DC har mye å gjøre for tiden. Det står på deres nettsider at henvendelser til kundeservice ikke kan besvares før etter litt tid.

zico77
09-01-2009, 10:03
....Det står på deres nettsider at henvendelser til kundeservice ikke kan besvares før etter litt tid.

Bekreftes, men det tok ikkje meir enn 5 min i går.

jb1
13-01-2009, 16:59
Mine og fruens ble postet idag.

Jeg fikk beskjed fra Diners idag at poengene kommer inn på konto den 7/2. Det tok ikke mer enn litt over en arbeidsdag før de svarte, ikke superkjapt, men lang raskere enn forespeilet på nettsidene, bra!

TG923
19-03-2009, 13:00
I april får du 20 Ekstrapoeng for hver hundrelapp du omsetter på kortet

Doble poeng i april også

http://www.sas.no/no/EuroBonus/Medlemsinformasjon/Opptjening-og-uttak-/Opptjening-nar-du-handler-/Na-kan-du-fa-EuroBonus-poeng-ogsa-nar-du-handler/MasterCard/

OSLflyer
19-03-2009, 13:19
I april får du 20 Ekstrapoeng for hver hundrelapp du omsetter på kortet

Doble poeng i april også

http://www.sas.no/no/EuroBonus/Medlemsinformasjon/Opptjening-og-uttak-/Opptjening-nar-du-handler-/Na-kan-du-fa-EuroBonus-poeng-ogsa-nar-du-handler/MasterCard/

Ja, da kommer kortet å gå varmt i april ;)

Molinari
19-03-2009, 13:25
Makser kreditten hver måned - så ekstrapoints: Velkommen!

jb1
19-03-2009, 13:29
Det Diners gjør lurt i er at det blir lettere å bruke dette kortet fremfor et annet når man får noe igjen. Iblandt er jeg skikkelig snusfornuftig og overfører penger fra brukskontoen til en annen konto for å ha dem reservert til Diners-regningen skal betales, særlig om det benyttes til dagligdagse ting på Rimi o.l. Litt å ekstra å reise for blir det jo.

gardkarlsen
19-03-2009, 13:32
I april får du 20 Ekstrapoeng for hver hundrelapp du omsetter på kortet

Doble poeng i april også

http://www.sas.no/no/EuroBonus/Medlemsinformasjon/Opptjening-og-uttak-/Opptjening-nar-du-handler-/Na-kan-du-fa-EuroBonus-poeng-ogsa-nar-du-handler/MasterCard/

Glimrende :lol: Skal ut å reise mye i påske så da vil kortet bli brukt for å dekke hoteller, fly etc. Så da blir det nok en del poeng av det :cool: