PDA

View Full Version : Glad lørdag...


Madman
01-11-2008, 06:29
God lørdags morgen fra OSL.

Skulle gjerne sovet enda, men pga sykdom på jobben ble det visst litt overtid i stedet. Så da er det bare å håpe at dagen forløper uten de store problemene.

En god lørdag ønskes dere alle. :)

EB
01-11-2008, 07:11
Glad lørdag morgen... Her skal det forberedes til kveldens rakfisklag - årets første og ikke minst den offisielle starten på sesongen! Dagen er mørk - over 10 timer mørkere...men skaff deg en kjempefin lørdag alikevel!

atck
01-11-2008, 09:51
Jeppe var våken kvart over seks i morges - og klokka 0635 var det slutt på å slappe av i senga. Som gress-alenepappa var det bare å bite i den sure yoghurten og stå opp. Kaldt ute, fyr på peisen, fersk presskannekaffe og aftenbladet har likevel gjort morgenen fin. Om enn noe smal-øyet.

I dag er det hobbymesse på Voll sør for Sola. En gymsal fylt med modælfly og tog i alle mulig forskjellige former. Blir vel litt shopping da. Sjøl om messetilbud ikke akkurat er et etablert begrep i Norge.

TG923
01-11-2008, 10:01
God ettermiddag fra Chiang Mai.

Litt regn i dag, turen til elefantcampen ble avlyst. Den yngre garde av lokale thaigutter ble sendt til spillehallen mens scanair.no blir lest for nyheter.

Venter en til fra Norge med SK975 i dag (her i morgen), regner med at SAS leverer greit nok i kveld/natt igjen.

sirpjalle
01-11-2008, 11:28
God morgen fra Stavanger. Da var frokost fortært, og unger er ute og leker. Kanskje på tide med en dusj?

Om en stund er det avlevering av barn i bursdag, og så er det å komme seg ut på handletur og fylle opp fryser og kjøleskap. :)

Ha en fin lørdag! :)

Someone
01-11-2008, 11:30
God morgen fra Oslo. Østkanten melder om sol og -1 grad ute. Blir å pusle litt hjemme, samt å bli med de gamle på shopping idag. Ikveld er vel det en viss sjanse for at jeg ramler utpå...:cheers: Ha en fin lørdag

VC-10
01-11-2008, 11:36
God morgen fra Trondheim!
Her er det en nydelig dag, med klart fint vær. Hvitt er det også på Byåsen etter det lille snødrysset i går og frost i natt :cool:

VC-10

BSSW
01-11-2008, 14:08
God morgen fra Egersund

Nå har bilen blitt klargjort for vinteren, med vinterdekkene på. Ute skinner solen på en mer eller mindre blå himmel, enn så lenge, og temperaturen ligger vel en plass rundt 5 grader, uten at jeg har kontollert. Hva dagen bringer vites ikke, så time will show hva man bruker dagen på.

Ha en fin dag forumister :)

LN-MOW
01-11-2008, 15:54
G'morgen fra Alpharetta, som stiller med seks varme og straalende solskinn. Sov lenge idag, etter aa hatt huset fullt av godteri-opptrukkede unger i gaar kveld, men har naa faatt meg en bedre frokost bestaaende av french toast og bacon. Sitter her i godstolen og hoerer Everton-Fulham paa nettradio mens jeg sjekker forumet. Deretter blir det Chelsea-Sunderland paa Fox foer jeg tar guttungen paa hans siste fotballkamp for sesongen.

Egil
01-11-2008, 16:45
God ettermiddag fra Mosjøen!

En uke med familiebesøk fra Sverige går mot slutten, så i kveld blir det Halloweenparty sammen med gode venner. Det er frost ute så motor og kupévarmeren er slått på slik at bilen ikke er for kald.
Men først skal United vise muskler mot Hull!

E!

FBU 4EVER
01-11-2008, 16:51
Gårsdagens eskapader på Baltazar var meget vellykket. God mat og god vin i lange baner. Det ble nattbussen hjem for første gang og i seng litt før kl. 06:00. Det betyr oppstandelse kl. 15:00 her i huset. Nå er det snart avmarsj mot butikken for å handle middag og noen flasker med San Pellegrino. Ha en fin ettermiddag/kveld.