PDA

View Full Version : Ryanair ny rute TRF-TPS (Trapani-Sicilia)


henning
29-10-2008, 20:49
ifølge theairdb.com blir det ny base i Trapani på Sicilia som erstatning for Valencia basen som legges ned. Ny rute herfra direkte til Torp.

lurer på markedsgrunnlaget for en 5 rute fra Torp til Italia, men de vet vel hva de driver med? bra er det i allefall.

Fly high
30-10-2008, 10:54
Og nå er den bekreftet med pressemelding fra Torp!

Her er et utdrag:
Ryanair, Europas nr. 1 flyselskap annonserer i dag, 30 oktober sin femte Italiarute fra Sandefjord Lufthavn Torp. Den nye ruten går til Trapani og vil starte fredag 1 mai og trafikkeres to ganger per uke, mandag og fredag.

Den nye ruten blir den 5. direkterute til Italia, og følger kun en uke etter at Ryanair annonserte oppstart til Bologna og Alghero på Sardinia neste vår. De nye rutene innebærer at Ryanair nærmere seg 1 million reisende per år til og fra Torp.

Gulboble
30-10-2008, 12:04
Var på Sicilia for to år siden. Blir garantert en ny tur når jeg kan fly direkte fra TORP.

imm
30-10-2008, 16:44
Mange gode nyheter fra Ryanair for tiden. Flott at de tør satse.

SQ 777
30-10-2008, 19:43
Helt enig. I disse finanskriser får jeg vel dra fra bilen og kombinere TRF stopp med noe som jeg har ønsket i mange år.

Fisketur i Aust-Agder på vei ut eller tilbake. Da blir det Bologna.... :ITA

Men først når tilbudet som FR alltid kommer med, ca. 300 t/r inkl alle rare tillegg... Uslåelig uansett.:ITA