PDA

View Full Version : DY-nok en kampanje

SQ 777
28-10-2008, 17:44
Ny mail inn i postkassa. Ikke problem med Roma i vinter for kr. 916 !++ da.

Men uansett. Tiden for forhåndsbestilling er over , foreløpig.. Uansett selskap, sett på gjerdets sikkerhetsbelte og vent. For alle selskap. :exclaimation:9:

Slik er nå en finanskrise.

På Skynews i dag. Ølsalget i England går også ned ! Det sjokkerer mere !:8:

Someone
28-10-2008, 17:49
På Skynews i dag. Ølsalget i England går også ned ! Det sjokkerer mere !:8:

Veldig OT her, men det har falt de siste 25 årene. Så ikke noe unormalt der

FlightDeck
28-10-2008, 18:22
Norwegian sender irriterende mange reklamemail... Kommer jo to i uken nå - og noen ganger er det virkelig ikke noe nytt i dem.

Molinari
28-10-2008, 19:28
Norwegian sender irriterende mange reklamemail... Kommer jo to i uken nå - og noen ganger er det virkelig ikke noe nytt i dem.

Du kan jo bare merke mailen fra Norwegian, trykke på delete - og ila to sek så er den plagen ute av verden. Hadde bare alle plager forsvunnet like kjapt og enkelt

SQ 777
28-10-2008, 19:41
Men, uansett er jo litt av saken da , se kurvene for prisene. Når er Middelhavet tilbake til kr. 600 t/r og Nord-Europa( spes Polen ) tilbake til kr. 300 t/r. Som for to-tre år siden..

Dette er IKKE ment som harselas med DY, ønsker dem alt vel , men når skal flyfreaks se at det nærmer seg etterspørselen etter 11.09.01... Veldig trist...:(

Sett TV i dag om anleggsbransjen ?

Har selv hatt 15 R-klasse utenlandsreiser i år. Fem booket første halvår neste år. Null planer om å booke mer, bortsett fra bli kvitt EB-points og senere FB points som renner inn. Min inntekt den samme, men har ikke råd til å gamble..
Dette har sikkert med alder å gjøre.:(:(

FlightDeck
28-10-2008, 20:06
Du kan jo bare merke mailen fra Norwegian, trykke på delete - og ila to sek så er den plagen ute av verden. Hadde bare alle plager forsvunnet like kjapt og enkelt

Åpenbart. Men jeg tror disse mailene utspiller sin rolle når Norwegian sender ut tilbud så ofte. Hadde den kommet en gang i uken, eller annehver uke, tror jeg flere ville brydd seg - og effekten av mailene vært desto større.

SQ 777
28-10-2008, 20:09
Yes, FlightDeck.. Folk tenker "noe bedre neste gang ? " Gøy på gjerdet...^_^

Øivind
28-10-2008, 20:09
Eller man kan la være å motta disse mailene, og heller gå inn på Norwegian.no når man selv måtte ønske det.
DY er ikke verre enn andre lavprisselskaper når det gjelder mail.
Etter at jeg reiste med Sky Europe for 2 år siden har jeg blitt oversvømt av mailer. Og Sterling er jo heller ikke fremmede for å sende ut mailer flere ganger i uken.

Someone
28-10-2008, 22:39
Har selv hatt 15 R-klasse utenlandsreiser i år. Fem booket første halvår neste år. Null planer om å booke mer, bortsett fra bli kvitt EB-points og senere FB points som renner inn. Min inntekt den samme, men har ikke råd til å gamble..
Dette har sikkert med alder å gjøre.:(:(

Hvilken gambling? Betal med kredittkort også overfører du den risikoen til EB og co

JoeW
28-10-2008, 22:46
Tror Reidar tenker mer på at å booke lang tid i forveien ofte blir dyrere enn å booke gjennom disse kampanjene. Den risikoen overfører man ikke kredittkortselskapet. :)

SQ 777
29-10-2008, 04:35
Nettopp, JoeW;)

EB
29-10-2008, 06:12
Men jeg håper fremtiden er lysere enn det SQ777 frykter...