View Full Version : God tirsdag morgen!
Sitter og venter på at OSL skal våkne til liv:D
Nok en nattevakt nærmer seg slutten......
Dagen i dag skal brukes minst mulig :-)
Natt til onsdag er det meldt snø her på indre østland så shortsen er vel bare å pakke bort for denne gang....:colgate:
Ha en flott tirsdag alle sammen:nor
FBU 4EVER
28-10-2008, 04:35
Så ble man utkallt på stand-by. I dag står det SK903 til EWR på programmet. Hjemkomst på torsdag. Og jeg som har sååå mye jeg skulle gjort her i huset nå som flislegging og fuging er over!:angry:
Vel, vel... Det blir vel en Arrogant Bastard eller to ikveld. Dersom "The Iron Monkey" har gått over til vinterølsortimentet sitt. We'll see...
Ha en fin dag.
FBU 4EVER
28-10-2008, 04:36
Ojsann! Du slo meg med tre minutter! Usj og isj og dobbelt æsj!:D
Ojsann! Du slo meg med tre minutter! Usj og isj og dobbelt æsj!:D
Damene har alltid sagt jeg er en av de kjappeste de kjenner :-)
FBU 4EVER
28-10-2008, 04:40
Kun tre-3-tre minutter? Da blir det nok prat, ja!:colgate:
Southwind
28-10-2008, 04:53
Er det ikke artigere å fly, enn å pusse opp a? ;)
Glad tirsdag! Det er absolutt mørkt ute - merker ikke mye til vintertiden. Nå venter møter, møter og atter møter før det blir henting i barnehagen og på SFO i ettermiddag. Ha en bedre tirsdag forumister!
Bedre tirsdag....her borte i vest leses det Ragnvald Vold's Motstand en utrolig bra bok som samler RV's artikler om Nazistene i Tyskland og Kommunistene i Sovjet paa 30 tallet...RV's evne til aa balansere var svaert imponerende...og resultatet en meget interessant bok...redigert av hans soenn Jan Erik Vold...anbefales paa det sterkeste....
God morgen fra Oslo. Siden modern mener jeg trenger litt annen kulturell innflytelse enn bare Excel og fylla blir det å dra i teateret å se Ibsen's Rosmersholm idag. Hadde aldri hørt om stykket før, men det funker vel. Men først blir det den store Power Point dagen på jobb. Ha en fin dag
FBU 4EVER
28-10-2008, 07:27
Er det ikke artigere å fly, enn å pusse opp a? ;)
Er nok det, men nå begynner det å minke på tiden. Snart en snau uke ferie i Piemonte, så et rakfisklag etterpå. Da blir det lite tid. Jeg har ikke tid til å gå på jobb, faktisk!;)
God morgen - intet nytt å melde, så da henger jeg på en liten quiz av den typen Mr Seilfly der borte i Wild West tydligere har vist entusiasme for.
Hva er dette, og evt. hvilken flytype? Ha en flott dag!
sirpjalle
28-10-2008, 07:52
God morgen fra Forus. Ingenting spesielt som skal skje i dag. Men det regnet ikke på morgenen og vindet har løyet, så det er da noe ;)
ha en fin dag da.....
sirpjalle
28-10-2008, 07:54
Kun tre-3-tre minutter? Da blir det nok prat, ja!:colgate:
Og rekorden er 1t 3m? men da skrudde de til sommertid? :colgate:
To godmorgentråder - kan noen merge dem kanskje??
http://forum.scanair.no/showthread.php?t=38057
EDIT: takk - ble så mye å holde styr på på morgenkvisten før kaffen.
ENGM RAMP
28-10-2008, 08:37
Og da har jeg kommet meg hjem fra nattevakt og er på vei mot køya for noen timer søvn....
Og FBU4EVER, du så da riktig så våken ut der du kom av flytoget i morges ;) Jeg gikk rakt forbi deg og først 5 meter senere kom jeg på at det var deg :) Bare LITT trøtt....
Ha en flott dag alle!
Gooood morgen!!
Da var kona sendt på jobb, ungene i barnehagen og jeg alene hjemme! Nå kan man slappe litt av med en kaffe før dagens syssler starter. Har stby, og i morgen står DXB for tur :)
Ha en flott dag alle sammen!!
DYA
God morgen fra Bardufoss
Her er det minusgrader og det snør :)
Sitter med helikopterlære nå og skal ha flysystemer etter matfri..
Good morning!
Dagen idag går med til å skrive en oppgave om Supermarine Spitfires kapasiteter og begrensninger. Med andre ord en fin dag :)
jcnorway
28-10-2008, 09:26
God morgen fra hovedstaden.
Vinteren nærmer seg og man kan kanskje vente seg sludd/snø i hovedstaden i morgen. Forhåpentligvis ikke store mengdene. Alltid like morsomt hvert år når det første store snøfallet kommer. Virker som det kommer like overraskene på bilister, trikker, t-baner og tog hvert eneste år :)
3 minutter er vel bedre enn ingenting? ;)
http://media.aftenposten.no/archive/00858/_wt_nett_281008_jpg_858642x.jpg
God morgen! Litt klesvask på formiddagen, så blir det skifte til vinterdekk, det er faktisk meldt sludd/snø imorgen (her i Oslo altså). Kvelden tilbringes med store halvbror på en liten og meget hyggelig italiensk-inspirert restaurant som nettopp har åpnet på Sagene - med et svært hyggelig prisnivå. Synd du må til EWR FBU 4EVER.
Tertit54
28-10-2008, 10:24
NYC er vel ikke det værste stedet i tilbringe en Tirsdagskveld på ??
Vi får ønske FBU4ever og SE-REE lykke til over atlanteren i dag. ;)
08-10-28 10:40 New York EWR SK903, AC9423, LH6044, UA9369 5 Startat 10:50 SAS
Jaggu steike kom han seg ikke avgårde "på rute" også!
Och startat 1050 betyder antagligen pushback på tid. Den tiden på Arlanda.se brukar indikera takeoff time.
God morgon från Uppsala,
Grått, kallt (4,3 grader) och full fart med lite olika projekt som har deadline den här veckan. Det är därför den unge Savipix dricker.... kaffe! :)
Ha en fin tisdag!
Og da var Stein over norsk territorie
God morgen fra LIS
Her holder man på å pakke, og flyet til FRA går kl 1340 lokal tid. Forventet landing på SVG rundt halv 12 i kveld. Har ikke fått lov til å sjekke inn på nett denne gang heller, så man bør komme seg til flyplassen snart å få sjekket inn.
Ute er det steikende sol med noen få skyer på himmelen. Virker som om det er litt cross-wind her da flyene som flyr forbi vingler litt.
Ha en fortsatt fin dag forumister
God morgen fra Alpharetta, hvor temperaturen er saavidt paa plussiden. Tommy og vennene hans i Chicagosibirsk har sendt litt frisk luft soerover, saa jeg frykter skraping av bilvindu i dag ,..
Men det blir vel kaldere i Mosjoeen om halvannen uke ..
God aften, dette er Egil :)
Har nettopp hatt omvisningsdag for familien @ MJF. De små var mest imponert over brannbilen og servering av sjokolade ombord på WF754/755 mens de store lot seg imponere over hvor mye "greier" det faktisk skal til for å holde en "liten" flyplass som MJF operativ. Datasystemer, lysstyring, innflyvning- og navigasjonssystemer, nødagregat og maskinpark :lol:
Så nå er det bare å krype til korset og ta helg. Ikke hver uke man har familien fra Sverige på besøk, så man får vie dem oppmerksomhet så det ikke blir så lenge til neste gang! :nor:SWE
E!
Tommy777
28-10-2008, 19:54
Og her i Chicagosibirsk kjeder man seg. Skulle oenske jeg var paa vei til NYC og kunne ta et par arrogant bastards sammen med Stein.
Her staar det lite paa programmet i dag, et tilbud skal ut og resten av arbeidsuka byr paa en ny MSP tur.
Brennevin!