View Full Version : Glad mandag morgen...
Med sommertid fortsatt i kroppen våkner man i allefall tidlig nok... Nå venter en ny dag med mye kontorarbeid før det blir en treningsøkt i ettermiddag. Dagen er 9 timer og 40 minutter mørkere/kortere.
Ha en bedre start på uken - min starter som vanlig med et par kopper Nespresso.
God kveld/morgen, alt etter som hvilken tidssone en befinner seg i!
Kroppen er dusjet, og hue er klart til en ny skoleuke :-) Det nærmer seg Halloween nå, noe en merker godt i butikkene her over dammen ;-)
Ha en fin start på uken forumister!
Akk ... en ny uke på trappene... om sju timer åpner ukens læring etter brannslange-prinsippet. Ha en god uke!
God morgen fra OSL.
Stille og rolig her foreløpig, så forum og kaffe er det viktigste akkurat nå. ;)
Ha en fin dag.
Twin Otter
27-10-2008, 06:19
Morn fra forus. Om 45 minutter er det helg for min del. Etter noen timers søvn skal det jaktes på en rørlegger og legen skal få et besøk også.
Her borte i vest er man paa vei til sengs...BBC's "The last Enemy" episode 4 er akkurat ferdig...meget bra...en nydelig hoestdag...med lang tur i Fort Word omraadet paa Bainbridge...vi fikk ogsaa Gresskarene i hus...ha en fin Mandag...
God morgen fra Oslo. Litt mindre trøtt en det jeg pleier å være på en mandag. Ingenting untatt jobb på programmet idag, bortsett fra et mål om en løpetur. Ha en fin dag.
God morgon frå BGO :)
Som vanlig er det vestlandsver. Mr værmann lovde bedre tider her utover dagen, men yet to be confirmed.
Ha ein værfin dag alle saman! :)
sirpjalle
27-10-2008, 07:46
God morgen fra Forus. Da var det gått snart en halvtime inn i arbeidsdagen allerede. Snart møte, ellers ingen planer!
ZICO77: Husk at værmelderene og metrologene er vel en av få arbeidsgrupper i Norge som blir betal for å lyge :)
Ha en fin dag da :)
sail4fun
27-10-2008, 08:17
ZICO77: Husk at værmelderene og metrologene er vel en av få arbeidsgrupper i Norge som blir betal for å lyge :)
Tja, hva med prester, imamer og bilselgere ?
God morgen fra sydjylland !
Efter en hæslig regnfuld og blæsende weekend er det
på med arbejdshandsken igen ! (Excel og SAP!).
Noget sort kaffe er fixet, og der kom weekendens bedste nyhed !
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1075494.ece
Stamford Bridge my A.. :72:
God formiddag fra Polarsirkelbyen Mo i Rana? Jepp, dere leser riktig... Våknet med et hyl da "noen" oppdaget at de hadde forsovet seg og ikke ville rekke toget og en eksamen her i dag... Så da hadde jeg i primisret ikke noe valg... Stå opp noen timer tidligere enn planlagt og ta turen gjennom fjellet. Heldigvis bare en 3 timers eksamen så jeg fant meg en kaffe og slår ihjel litt tid på Scanair.no. Får vel bruke litt penger etterhvert også... MJF venter på meg 1430-2300 så dagen blir lang nok den...
Ha en strålende dag mine venner :)
E!
God morgen fra LIS hvor den ene Airbusen etter den andre farer forbi vinduet mitt :)
Været her er: LPPT 270830Z 34012KT 9999 FEW020 15/12 Q1020 NOSIG og skal utover dagen bli 21 grader. Tror ikke jeg skal fryse i dag heller :cool:
Her er planen å få i seg litt mat før turen går inn til sentrum for litt vindusshopping og gjerne litt vanlig shopping også, vi får se. I ettermiddag skal man prøve å debutere som spotter på LIS. Ellers så er det ikke noe på planen.
Imorgen går turen hjemover igjen, via FRA, med TAP som operating airline til FRA.
Ha en fin dag forumister
god mandag morgen fra Asker. Deilig med vintertid, selvom barna ikke er helt kommet i rett tidssone ennå. I dag blir det litt tid på hjemmekontoret, før kursen settes mot CPH og åpningen av CPH-DEL i kveld. Som utskremt slave for marketingavdelingen skal unge Kamhaug menge seg med fiffen og vinke pent farvel til SK967 i kveld. Det blir indisk dans og musikk, litt indisk fingermat og indisk øl i gate. Så, når de glade passasjerene er sendt avgårde til DEL, skal det smake med en liten indisk brun én.... Har ikke fått det bekreftet, men det hadde jo vært gøy med en Kingfisher eller to
God morgen. Nå pakker jeg for avreise til BOO og første dag som F-16 Våpensystemassistent der oppe.:p Ha en flott dag alle sammen.
Kos deg i BOO - det er en hyggelig by (men styr unna pizza med bernaise i kjelleren på SAS-hotellet....)
Kos deg i BOO - det er en hyggelig by (men styr unna pizza med bernaise i kjelleren på SAS-hotellet....)
Hehe. Takk for tipset. ;)
Pizza med biff & bernaise er kjempegodt!!!
Noen tips til gode kebabsjapper i Bodø da?
har ikke sett noen da.. men dem har Peppes Pizza, Dolly og Burger King iallfall :)
Og om noen timer bærer det opp til OSL og DY til CPH.
G'morgen fra Alpharetta .. forhaaldsvis mildt paa morrakvisten . .11 grader .. men hvis meterolygen er sannspaadd blir det en minusgrad eller to til natten.
Er en time naermere Norge denne uka, saa det gir meg en ekstra time paa morran .. saa etter aa ha droppet av guttungen skal jeg bort til elektronikkpusher'n (Fry's) en tur .. og da blir det nok en stopp paa Starbucks ogsaa.
Bizflyer
27-10-2008, 14:26
God ettermiddag fra Krsand.
Kom til å se at jeg hadde glemt å "logge meg inn" her i dag. Men herved gjort.
Kontordag i dag og lillegutten blir hentet i barnehagen av farmor i dag og skal overnatte, så da blir det litt lenger enn vanlig på kontoret.
I morgen går turen til Oslo for et møte i et departement. Har en presentasjon som må gjøres ferdig til det evenementet. Men det skal vel gå greit.
Ellers ikke noe spennende å melde for denne uken!
BF:cool2
sirpjalle
27-10-2008, 14:50
Ja, men jeg skrev en av få (arbeidsgrupper) ;)
FBU 4EVER
27-10-2008, 15:17
Pizza med biff & bernaise er kjempegodt!!!
Nei!!! Det er en vederstyggelighet! Derfor får man hverken denne eller tacopizza i pizzaens hjemland, Italia.
Rakk en kjapp tur innom Bekkestua i går ettermiddag for å ta og føle på gullstemningen, så ble det orntli' pizza og rødvin til TV-kampen. En halv flaske sjampis før sengetid.
I dag gikk turen til Brandbu. Er hjemme nå, og skal slappe litt av før det blir charterfest og viltaften i Rotaryklubben i kveld.
Ha en fin ettermiddag/kveld.
God ettermiddag fra stedet litt sydøst av OSL.
Her har dagen gått med til innkjøp av nye vinterdekk, litt kontorarbeid, og husarbeid samt diverse telefoner til finansieringsselskapet. Før fikk man lån kastet etter seg.... Nå bruker de flere uker på å bestemme seg!! Helt håpløst!!
Ha en ellers flott ettermiddag alle sammen!!
DYA
Hjemme igjen etter dagens anbudsrunde med tanke på malerjobber, ikke usannsynlig at det blir min nye beskjeftigelse. 3 jobber allerede i hus, til svært så hyggelige priser, så nå ser fremtiden lysere ut enn på lenge.
Bizflyer
27-10-2008, 15:48
Hjemme igjen etter dagens anbudsrunde med tanke på malerjobber, ikke usannsynlig at det blir min nye beskjeftigelse. 3 jobber allerede i hus, til svært så hyggelige priser, så nå ser fremtiden lysere ut enn på lenge.
Har du gitt deg som aksjemegler? :colgate:
BF:cool2
Fellowship
27-10-2008, 16:28
Nja, nå finnes det vel både gode og mindre gode eksempler i alle yrkesgrupper, men jeg setter et stort spørsmålstegn ved din kjappe henvisning til at visse grupper alltid lyver...
Utover dette ønsker jeg alle en god ettemidag og kveld, arbeidsdagen min er ikke over enda.
AirbusTrond
27-10-2008, 16:36
Nei!!! Det er en vederstyggelighet! Derfor får man hverken denne eller tacopizza i pizzaens hjemland, Italia.
Tacopizza :rolleyes::angry: Fullstendig uspiselig og vondt bare å tenke på.
God ettermiddag Oslo Indre Øst. Jaggu har det blitt mye mørkere om ettermiddagen nå. Minner meg på at ved må kjøpes inn, jeg ser at naboen allerede har begynt å fyre.
Tommy777
27-10-2008, 16:52
God morgen fra Chicago. Her er det skyfri himmel og 44F.. Kaldt i natt, bikkja fant ut at det var varmere under en dyne fyllt med islandsk gjessfjaer enn i senga si, saa man ble vekket av en vaat snute ganske mange ganger i natt.
Ser at vaeret sendes videre nedover til Andreas i kveld, her kommer det heldigvis en varmere front igjen i natt.
Naar det gjelder pizza i nordnorge stikker de 3 SAS hotellene seg ut som kreative med meget god Pizza. Har ikke testet biff bearnaise, men det hoeres ut som en plan. Taco Pizzaen paa Yonas i Tromsoe er ihvertfall helt konge
Da var jeg vel hjemme i CPH etter nok en vellykket tur med Norwegian. Fantastisk at DY har satt store utropstegn og advarseler på nødutgangsradene på maskinene - både nå og sist har jeg hatt en tre-seter på første rad alene. Og med tanke på at jeg betalte 398 for billetten er jeg fornøyd. På tid gikk vi også. DYs stjerne er så smått rising... (Mener det var 98 pax ombord - og kun to hadde klart å velge rad 1!!)
god mandag morgen fra Asker. Deilig med vintertid, selvom barna ikke er helt kommet i rett tidssone ennå. I dag blir det litt tid på hjemmekontoret, før kursen settes mot CPH og åpningen av CPH-DEL i kveld. Som utskremt slave for marketingavdelingen skal unge Kamhaug menge seg med fiffen og vinke pent farvel til SK967 i kveld. Det blir indisk dans og musikk, litt indisk fingermat og indisk øl i gate. Så, når de glade passasjerene er sendt avgårde til DEL, skal det smake med en liten indisk brun én.... Har ikke fått det bekreftet, men det hadde jo vært gøy med en Kingfisher eller to
Men i svarte Christian , du skulle jo ha vært med her! Hva er dette for noe tull fra markedsavdelingen du jobber i?
Du må jo drive markedsføring i andre enden også!
For ikke si underveis!
Nja, nå finnes det vel både gode og mindre gode eksempler i alle yrkesgrupper, men jeg setter et stort spørsmålstegn ved din kjappe henvisning til at visse grupper alltid lyver...
Utover dette ønsker jeg alle en god ettemidag og kveld, arbeidsdagen min er ikke over enda.
I second that OJ....
God kveld forresten, arbeidsdagen er ikke over enda her for mitt vedkommende.
Med fallende oljepriser må vi jobbe dobbelt så lenge i denne bransjen.:D
Vel , det næremer seg slutten på en lang og intensiv dag i prosjektet og en kjapp visitt inn på forumet må til før jeg hiver meg ut i høstmørket for å kjøre hjem.
Imorgen blir det dagstur til ABZ og møte med en av våre leverandører.
Torsdag står den ukentlige turen på programmet til OSL og Lilleaker kontoret.
Snart er det jul.
Ha en god kveld alle.
sail4fun
27-10-2008, 19:12
God morgen fra Forus. Da var det gått snart en halvtime inn i arbeidsdagen allerede. Snart møte, ellers ingen planer!
Ha en fin dag da :)
Well, dette ble vel litt sårt ? , men min påstand får da modereres til å hevde at av disse 4 yrkesgrupper så er det vel meteorologene som har mest facts til å underbygge sine budskap, så setter jeg punktum.
God kveld fra loungen paa LGW. Etter gaarsdagens to kamper, der den siste endte opp med definitivt det beste resultatet, saa er det naa hjemreise. Til BGO i kveld, og saa tidlig opp igjen i morgen for avreise til OSL.
Dette bestillte ikke jeg! REGN!!!
Hvem der oppe er det som prøver å bli kvitt sitt? Nå vel, mesteparten fordampet før det traff bakken ihvertfall.
Da har man fått prøvd seg som spotter på LIS, og fikk med meg at LN-TUK kom seg vel avgårde kl 17 GMT. Fikk med meg en del annet også, så da blir det en tråd om det også.
FBU 4EVER
27-10-2008, 22:52
Heisan! Har to trappeløp som vurderes malt med det første! Jeg spanderer Brolio-aften på Baltazar 31/10, og så tar vi det derfra?
Just an idea!:ITA
ENGM RAMP
27-10-2008, 23:52
på Pizzakjelleren i Bodø spiser man en NATO :) Den har vel vært servert der lengre enn hva jeg er av antall år - altså snart 40 !
Tror jeg må ta et hint når det ser ut som om jeg lever i amerikansk tidssone utfra hvem som er online. Nu er det leggetid, og efter eksamen om en uke satser vi på å fikse døgnrytmen...
FBU 4EVER
28-10-2008, 04:31
Og da avslutter jeg denne "god mandag"-tråden og åpner en "god tirsdag" sådann. God natt!