PDA

View Full Version : Godere mandag

LN-MOW
07-02-2005, 02:41
Noen av dere (naa tenker jeg spesielt paa MalAYnar) sitter kanskje og ser paa tidenes Halftimeshow .. Paul McCartney med fire sanger - Drive My Car, Get Back, Live and Let Die (Med Al Quaida-style fyrverkeri) og Hey Jude. Klassiker!!!!
http://seattletimes.nwsource.com/APWires/headlines/D883D84O0.html

Matchen? Who cares ..... men reklamene er morsomme!

Ellers regner/sludder det store kladder ... fin dag ute og vaere inne i!

.. og naa saa jeg akkurat en reklame for et TV-program med Paris Hilton som dassvognoperatoer paa en Southeast MD80 ... Queen of The Blue Juice!

EB
07-02-2005, 05:49
Glad mandag morgen... Litt kaldere i dag etter en ganske så mild helg. Mye forberedelser før morgendagens tur til København... Ha en bedre start på uken!

CK
07-02-2005, 06:44
glad morgen fra FBU!
Selv om det er mandag tok det i dag kun 38 minutter Gullhella-Fornebu på E18. Sånn er det når man står opp op morgenen. Ny rekord på kontoreet - låste meg inn kl. 06:35. Heldigvis har jeg en jetBlue-kopp med Starbucks-latte så jeg overlever nok frem til resten av kontoret dukker opp om et par timer...

Arrow
07-02-2005, 13:35
Trøtt idag. Skole nå, må gå. Ha en fin dag.:zzz

TigerBlack
07-02-2005, 14:50
God ettermiddag fra Lysaker :)

Helgen har vært hektisk med ny seng instalert (noe som førte til at jeg NESTEN kom forsent til jobb idag.

Var oppe på vollen for første gang på lenge på fredagen,sammen med en kamerat og tok endel bilder. Disse kommer postet så snart de er fremkalt.

Det er fint mulig å komme opp på vollen med bil nå forresten. Var ikke så mye spennende som kom ,men A318 fra Airfrance var vel høgdepungtet. Fikk også tatt ett par gode av Air Quatar maskina som sto på G A, alt dette når filmen er framkalt og scannet.

Så en kar til der samtidig i en Toyota stasjonsvongn som knipset noe heftig til tider. Noen som vedkjenner seg identitet ? :)

MountainDew
07-02-2005, 14:51
For et dårlig programm......og dette skal liksom være høydepunktet i Amerikas TV verden:wow:

GFL
07-02-2005, 15:51
Satt oppe inatt å så på jeg også, synes det var spennende jeg.

Men de visste en "topp 10"oversikt over programmer som hadde hatt flest seere, og mente jeg så Winter Olympics 94 (23 feb) på 6.plass? Eller var det jeg som drømte mitt på natta?

LCH
07-02-2005, 18:32
God dag, i år som i fjor måtte jeg kaste inn håndkleet etter to omganger, og fikk ikke med meg half-time showet. Ingen action i år vel? Første halvdel må ha vært den kjedeligste jeg noen gang har sett, masse flags og challenges, og første TD kom vel ikke før etter 20 minutter effektiv spilletid eller noe sånt?

EB
07-02-2005, 19:29
Men er det noen som ønsket at gamle Beatels-Paul skulle vise brystet sitt....:p

LCH78
07-02-2005, 21:40
og jeg hadde tenkt til å se matchen, må jo se en NFL-match for eller siden, men så ente det med at jeg så Seinfeld sesong 3 i stede :)

sail4fun
07-02-2005, 21:54
Originally posted by EB
Men er det noen som ønsket at gamle Beatels-Paul skulle vise brystet sitt....:p

Ser ikke noe til Paul, hverken her (http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=265847)eller her (http://kroma.vg.no/player/player_videoframe.php?id=1318&preview=%2Fgrafikk%2 Fvideo%2Fpreviews%2F1107789255_superbowl.jpg) ...

The Ticketor
08-02-2005, 10:53
Selvfølgelig så jeg kampen. Første omgang var jo ikke noen "høydare" akkurat, og reklamene får vi ikke sett her. Andre omgang var betydelig bedre, og det ble jo litt spenning til slutt. Super Bowlene de siste årene har vært veldig bra, men den her kom vel aldri opp til de store høyder, synes jeg.

Dessuten var produksjonen ikke den beste, det var dårlig lyd i hele første quarter, veldig uvanlig. De siste årene har man også kjørt med et separat kommentatorteam for resten av verden, noe som er helt bortkastet. De skal liksom forklare litt mere av det som skjer for dem som er nye tilskuere, men det ender bare opp med å bli halvdårlig.

Uansett, vel spanderte timer var det.