PDA

View Full Version : Ny ejer igen?


Jan
24-10-2008, 08:36
Ørnen indrømmer: Sterling er ved at blive solgt

http://www.takeoff.dk/news.cfm?nNewsWeekly=0&nNewsId=18591

Denne gang sku det IKKE være investorer fra Island !
http://standby.dk/news/18007

Edit:
http://epn.dk/handel_service/transport_logistik/article1493859.ece

Someone
24-10-2008, 08:40
Han gjør ihvertfall et forsøk på å snakke opp kursen med å hevde at SAS sine kunder rømmer over til Sterling........

Jan
24-10-2008, 08:44
Men hvem kan køber være ?

AB ?

CK
24-10-2008, 08:45
The saga continues....

ENGM RAMP
24-10-2008, 08:52
kan AB være gale nok til å kjøpe den skuta der da?

Bll spotter
24-10-2008, 09:01
Han gjør ihvertfall et forsøk på å snakke opp kursen med å hevde at SAS sine kunder rømmer over til Sterling........

Det er vel ikke helt utænkelig i disse tider, at der er blevet dømt spar. Et af de første steder, der bliver skåret ned når der er økonomisk uvejr er vel rejsekontoen. Det kan vel komme LCC tilgode. VIA Travel har øget deres salg med 25%. Så mon ikke SAS har mistet et par af sine faste kunder?

http://www.takeoff.dk/news.cfm?nNewsWeekly=0&nNewsId=18560&search_articles1=sterling

”Faktisk er vores salg af lavprisselskaber som Air Berlin, Easyjet og ikke mindst sterling steget op mod 25 % i år sammenlignet med i fjor.”

MartinL
24-10-2008, 09:06
Han gjør ihvertfall et forsøk på å snakke opp kursen med å hevde at SAS sine kunder rømmer over til Sterling........

Hehe, det samme slo meg. Snakk om å legge tjukke lag med krem på kaka!

ThomAAs
24-10-2008, 09:52
Hehe, jaja vi kan vel ikke noe annet enn å le av dette :D

OJB
24-10-2008, 12:54
Når du står foran stupet gjør du fortsatt et forsøk på å rope ut i luften om det er noen kjøpere i nærheten.:cry:

Bll spotter
24-10-2008, 13:24
SAS og Norwegian afviser købsinteresse for Sterling. Finnair nævnes som emne på rygtebørsen for, hvem Sterling lige nu forhandler med.

http://epn.dk/handel_service/transport_logistik/article1494332.ece

Someone
24-10-2008, 13:45
Finnair nævnes som emne på rygtebørsen for, hvem Sterling lige nu forhandler med.


Jeg sliter virkelig med å finne ut hva Finnair ville tjent på det....uansett så tror jeg ikke Finnair's ledelse er så ufornuftig. Det er jo ikke lenge siden de ble kvitt et lavprisselskap hvor pengene rant ut.........:rolleyes:

JoeW
24-10-2008, 13:59
Jeg har hørt rykter om at det snart vil kreves cash betaling av lufthavnsavgifter...

Jan
24-10-2008, 14:38
[QUOTE=Bll spotter;313984]SAS og Norwegian afviser købsinteresse for Sterling. Finnair nævnes som emne på rygtebørsen for, hvem Sterling lige nu forhandler med.


Fra EPN.DK
Vi er ikke i forhandlinger med Sterling, siger Finnairs kommunikationsdirektør, Christer Haglund, til Ritzau.

Dermed ligger det fortsat hen i det uvisse, hvem Sterling forhandler med lige nu om et salg.

MountainDew
24-10-2008, 14:40
Ryanair Airways?

Spoiler
24-10-2008, 15:02
Hvorfor er det ingen som nevner SK? Gjennom kjøp av NB sikrer SK at en brysom lokal konkurrent i Danmark ikke kommer på andres hender, på samme måte som SKs kjøp av BU i 2001. NB har lavere kostnader enn SK, og dersom NB legger ned sine dårlige forsøk på å komme inn i forretningssegmentet, får SK "Snowflake2", men uten de bindingene til SK mainline som gjorde Snowflake og SK Norges leisure-satsning til dyr voksenopplæring. Germanwings, JetStar, Go Fly, Tiger Airways er alle gode eksempler på at det eneste som nytter for en network-carrier til å bli en LCC er å starte med (mer eller mindre) blanke ark.

SAS bør ta sjansen! Kjøp NB på opphørssalg, kast ut dårlige ledere, trim og fokusér rutenettet og flåten og kjør for all del NB (kanskje under et annet navn) som et selvstendig selskap med så få bindinger til SK som mulig, hold kostnadene nede og slåss mot lavprisselskapene med deres egne midler. SK kan konsentrere seg om å være The Business Man's Airline, og la "Snowflake II" være den som blir skitten under neglene.

KJØR DEBATT!

storg
24-10-2008, 15:14
Hvorfor er det ingen som nevner SK? Gjennom kjøp av NB sikrer SK at en brysom lokal konkurrent i Danmark ikke kommer på andres hender, på samme måte som SKs kjøp av BU i 2001. NB har lavere kostnader enn SK, og dersom NB legger ned sine dårlige forsøk på å komme inn i forretningssegmentet, får SK "Snowflake2", men uten de bindingene til SK mainline som gjorde Snowflake og SK Norges leisure-satsning til dyr voksenopplæring. Germanwings, JetStar, Go Fly, Tiger Airways er alle gode eksempler på at det eneste som nytter for en network-carrier til å bli en LCC er å starte med (mer eller mindre) blanke ark.

SAS bør ta sjansen! Kjøp NB på opphørssalg, kast ut dårlige ledere, trim og fokusér rutenettet og flåten og kjør for all del NB (kanskje under et annet navn) som et selvstendig selskap med så få bindinger til SK som mulig, hold kostnadene nede og slåss mot lavprisselskapene med deres egne midler. SK kan konsentrere seg om å være The Business Man's Airline, og la "Snowflake II" være den som blir skitten under neglene.

KJØR DEBATT!

Det beste for selskapene som driver luftfart i Norden er at Sterling dør. Da blir man kvitt en konkurent. Ingen av selskapene som flyr i Norden idag har behov for flere fly eller ansatte. Heller tvertimot. Så det beste som kan skje for dem er at Sterling går konk.

MartinL
24-10-2008, 15:31
Hvorfor er det ingen som nevner SK? Gjennom kjøp av NB sikrer SK at en brysom lokal konkurrent i Danmark ikke kommer på andres hender, på samme måte som SKs kjøp av BU i 2001. NB har lavere kostnader enn SK, og dersom NB legger ned sine dårlige forsøk på å komme inn i forretningssegmentet, får SK "Snowflake2", men uten de bindingene til SK mainline som gjorde Snowflake og SK Norges leisure-satsning til dyr voksenopplæring. Germanwings, JetStar, Go Fly, Tiger Airways er alle gode eksempler på at det eneste som nytter for en network-carrier til å bli en LCC er å starte med (mer eller mindre) blanke ark.

SAS bør ta sjansen! Kjøp NB på opphørssalg, kast ut dårlige ledere, trim og fokusér rutenettet og flåten og kjør for all del NB (kanskje under et annet navn) som et selvstendig selskap med så få bindinger til SK som mulig, hold kostnadene nede og slåss mot lavprisselskapene med deres egne midler. SK kan konsentrere seg om å være The Business Man's Airline, og la "Snowflake II" være den som blir skitten under neglene.

KJØR DEBATT!

Jeg er ikke nødvendig vis enig, men du har noen gode poeng. Forsvinner Sterling fra CPH står Ryanair klar til å hoppe inn og det tror jeg er et skrekk senario for SAS.

Om noen vil kjøpe så legger jeg pengene på at det er Easyjet, men så dumme tror jeg ikke at de er.

storg
24-10-2008, 18:31
Nå kl 18.30 kommer tv2 nyhetene med en negativ sak om Sterling. Det gjør det vel ikke så bra for salgstallene.

Molinari
24-10-2008, 19:00
Stor forskjell i seriøsiteten og proaktiviteten på de to byrålederene.
Villadsen fra BH - advarer i stor stil, og er lite løsningsorientert
Risnes fra Via - "Kjøp billettene på kredittkort - og du er trygg"

Synd at Risnes er på vei ut av Via - han har gjort en god jobb de snart 3 årene han har vært der. Vias problemer ligger i andre avdelinger -> men det blir vel fort OT

Discus
24-10-2008, 19:21
Synes det er greit de advarer folk litt mot alle justeringene som har vært, dvs. advare folk mot å booke ferien langt frem i tid for så å få beskjed om at ruten ikke går eller er justert så ferien blir amputert. Det er vel mer enn en pax som har opplevd at det har kostet dyrt å få pengene igjen. (les: kjøpe nye billetter hos annet selskap kort tid før avreise)

Blackhawk
24-10-2008, 19:29
Ja denne ganske lange saken på 18:30-nyhetene på TV2, var nok
det Sterling MINST kunne ønsket seg. Snakker rett som det er med
folk som spør hvor de skal booke billetter osv. , og mange som ikke
aner noe som helst - ang. situasjonen i Sterling. Denne saken vil
nok være viktig info for mange, selv om dette vil føre til at situasjonen
faktisk blir enda alvorligere for Sterling.

Someone
24-10-2008, 20:02
Nå kl 18.30 kommer tv2 nyhetene med en negativ sak om Sterling. Det gjør det vel ikke så bra for salgstallene.

Nå har de knapt nok ruter igjen fra Norge, så det spiller ikke så stor rolle

HMWK
24-10-2008, 20:02
Sa ikke Palmi H. for en ukes tid siden at NB var noe han skulle bruke pengene på? NB var gjeldfritt ble det sagt også! Hva er NB verdt? Sist de ble solgt var det ca 2 milliarder... Hva nå?

JoeW
25-10-2008, 04:22
Holder de ut neste uke tro? Min mor skal visst en tur ned til Nice med dem neste uke med retur to uker senere... Vi booket en fullrpris SAS-tkt nå for sikkerhetsskyld også vi...

Blackhawk
26-10-2008, 16:36
http://www.boarding.no/images/archive/p200810261538-3271.jpg

Kan ikke annet enn å le, når jeg leser denne artikkelen hos
Boarding. Denne dansken mener tydeligvis at Norwegian
og Sterling er en "perfect match", og at Norwegian
har en såpass gammel flyflåte - at dette i så måte
ville passet bra mh.t. gjennomsnittsalder.

Dog tror han at Norwegian nok ikke har økonomien
til å kjøpe opp Sterling... :rolleyes:

http://www.boarding.no/art.asp?id=33645



Der vil da også være et perfekt ”strategisk match” mellem de to selskaber. Hvorvidt Norwegian har den finansielle styrke kan der gisnes om. Selskabet præsterede overraskende i årets 3. kvartal et overskud på 582 mio. norske kroner før skat, og egenkapitalen er nu på over 1 mia. norske kroner.




Norwegian er i gang med et omfattende flådefornyelsesprogram. I januar måned tog selskabet levering af den første af i alt 50 Boeing 737-800 fly, der vil blive leveret successivt med 10 fly om året inden 2014. En ordre til en værdi af 18 mia. norske kroner.

Og en tiltrængt fornyelse, idet den nuværende flyflåde har en gennemsnitsalder på 14,3 år. Derfor har Norwegian ikke på langt sigt brug for Sterlings leasede fly, men udelukkende selskabets passagerer samt organisationen. Norwegians ledelse har dog i første omgang overfor pressen afvist, at der forhandles med Sterling.

BU662
26-10-2008, 17:01
Det kan virke som dansk önsketenking.

Sterling flyr en haug ruter som er ikke lönnsomt. De taper penger i stor stil. Og de har ingen plan hvordan a snu selskaped. Konkurranse pa nesten alle ruter, en mini-hjemmemarked...

En mulig kjöper far en hull med lante ting. Pluss noen slots.
Mens disse slots kan man ogsa kjöpe pa gra-marked, og trolig blir det billigere pa sikt. Jeg ikke ser Norwegian a legge gode penger pa bordet for Sterling. De har via sitt code-share avtale alrede fatt det mest lönnsomme: NB ut av OSL.

Mens, bare söv noen netter för vi far vite hvem blir den neste eier av NB eller om selskap lander for godt og sist...

apron
26-10-2008, 18:03
...kanskje datoen for lønnkjøring blir for tøff å komme forbi, og blir dråpen som velter lasset? Legger en til at erstatningene til feilakig oppsagte piloter på 1,5 MDKK + renter forfaller rett over månedskiftet vil jeg tro at mye avklares i den kommende uke.

Noen som kjenner til dato for lønnsutbetaling i NB?

sail4fun
26-10-2008, 19:21
Borte innen 1.Nov var det en som sa, mulig at de holder ut året sa en annen.

MartinL
26-10-2008, 19:39
Mulig vi har hørt alt sammen i 3 år, sa en annen;)

At klokkene ringer er det liten tvil om!

sk931
26-10-2008, 23:36
NB har på mange underlige måder formået at overleve diverse rygter om nedlæggelse eller salg, men denne gang ser det unægtelig sort ud, måske er sidste NB flyvning sidst i næste uge..
Hvis de skal overleve skal der en køber til, som vil fylde kassen op, og det tror jeg ikke vil ske, som markedet er lige nu....I det hele taget kan jeg ikke se nogen købe NB som det er ud idag. Det eneste NB har som måske, og kun måske er noget værd, er deres slots...
Flyene ved jeg ikke hvor kommer fra, om de er ejet eller leased.
Som andre steder er peronalet den største omkostning...Handlig i CPH har de vist fået så billigt, at deres groundhandler sætter penge til hvergang et NB fly lander i
Hilsen
Ole

MountainDew
26-10-2008, 23:42
Norwegian.se kan også få problemer om Sterling forsvinner. Det er jo en del ruter de skal fly for dy.se.
Hva med de som skal reise med Norwegian fra OSL men har booket gjennom Sterling?

LN-MOW
27-10-2008, 00:41
Det eneste NB har som måske, og kun måske er noget værd, er deres slots...


Slots? De eneste slots i Europa som har noen verdi er LHR ...

Jan
27-10-2008, 09:12
Flyene ved jeg ikke hvor kommer fra, om de er ejet eller leased.
Som andre steder er peronalet den største omkostning...Handlig i CPH har de vist fået så billigt, at deres groundhandler sætter penge til hvergang et NB fly lander i
Hilsen
Ole

Alle fly pånær 1 er leaset!

laurenz
27-10-2008, 13:18
Norwegian.se kan også få problemer om Sterling forsvinner. Det er jo en del ruter de skal fly for dy.se.
Hva med de som skal reise med Norwegian fra OSL men har booket gjennom Sterling?

Akkurat det er jo en seriøs problemstilling. Hvordan skal DY løse dette hvis det kommer så langt? Kanskje det er kilden til ryktet om DYs interesse i NB?
En kriseløsning hadde vært å ta over deler av virksomheten for å kunne fly de rutene som NB skal fly.

EKGH
27-10-2008, 13:50
Alle fly pånær 1 er leaset!


Yep! ...flying for GOL as PR-GIR ex. OY-SEA (Dark Blue #1)

http://www.airliners.net/photo/Gol-Transportes-Aereos/Boeing-737-8Q8/1153984/M/

,

litt-amatør
27-10-2008, 13:56
Jeg er enig at dette er en relevant problemstilling for DY. Men dette bør ikke få DY til å interessere seg for NB. Mener det vil være meget uheldig og derfor er det egentlig litt overraskende at DY har knyttet seg så tett til NB, de kan få et problem i fanget her...

LN-MOW
27-10-2008, 15:52
Vel .. ett av poengene med Sterlingsamarbeidet var at de kunne pensjonere MD'ene .. nå er jo plutselig ikke det så viktig lenger .... så her kan man dekke opp ihvertfall en del av den kapasiteten de måtte miste hvis NB kreperer ..

OJB
27-10-2008, 19:21
Norwegian.se kan også få problemer om Sterling forsvinner. Det er jo en del ruter de skal fly for dy.se.
Hva med de som skal reise med Norwegian fra OSL men har booket gjennom Sterling?

Er ikke nødvendigvis noe problem.
Vi går inn i vintersesongen med mye ledig kapasitet hos en god del andre flyselskaper som leier ut fly til kostpris gjennom vinteren for å klare seg .
I dagens økonomisk klima går ACMI ratene ned på et minimums nivå. Allerede nå ser vi de samme tendensene vi hadde ved sist krise i 1988/89 på rate/prisnivået.
Her gjelder det å berge stumpene til sommersesongen neste år som forhåpentligvis vil gi bedre rater for utleierne.
Ser ingen grunn til at DY skulle få potensielle "problemer" her.

LeftSaidFred
27-10-2008, 19:27
Tror DY vil tjene på at Stering går under (også SAS). Blir flere pax på begge selskapene. DY står nok sikkert klar til å ta over osl - cph ruten, kapasiteten får de ved å ta vekk mindre lønnsomme ruter.

laurenz
27-10-2008, 19:29
Kanskje ikke noe problem men en utfordring ;)
Norwegian har vel lært nå at mann kan leie inn hva som helst etter alt oppstyr i sommer med Hola Airlines. Det vil jo begrense utvalget en del.

Someone
27-10-2008, 19:36
Tror DY vil tjene på at Stering går under (også SAS). Blir flere pax på begge selskapene. DY står nok sikkert klar til å ta over osl - cph ruten, kapasiteten får de ved å ta vekk mindre lønnsomme ruter.

DY flyr allerede OSL-CPH, men antar du mener ARN-CPH ruten som de har overlatt til NB?

sail4fun
27-10-2008, 20:08
Rejsebureaukæden Carlson Wagonlit fik ingen tal eller forsikring om fremtiden på mandagens møde med Sterling.

Men Wagonlit Danmarks administrerende direktør, Sophie Hulgaard, har en god fornemmelse efter mødet med flyselskabet, der er sat til salg.

http://borsen.dk/transport/nyhed/143602/

LeftSaidFred
28-10-2008, 07:34
DY flyr allerede OSL-CPH, men antar du mener ARN-CPH ruten som de har overlatt til NB?

korrekt, jeg rota.

Jan
28-10-2008, 08:20
Da er det ved at være oppe over !
Spændende hvem det er !


Sterling har nu ”to bindende bud” på en overtagelse. Begge vil videreføre flyselskabet.

”Indenfor 48 til 60 timer kan vi præsentere Sterlings nye ejer,” sagde Sterlings kommercielle direktør, Michael T. Hansen, mandag eftermiddag til Take Off.

Holder tidsterminen kan Sterling offentliggøre sin nye ejer mellem onsdag eftermiddag og torsdag formiddag.

”Der er kommet to bindende bud på at købe Sterling, begge er meget seriøse og der er penge på bordet. Nu kigger advokater og Sterlings bestyrelse på de to bud og beslutter sig,” siger Michael T. Hansen og tilføjer:

”Jeg kan ikke se, hvorfor det ikke skulle falde på plads Begge bydere har intension om at føre Sterling videre.”
Michael T. Hansen må ikke oplyse, hvem de to aktører er.

Kilde: Takeoff.dk

RIBRO
28-10-2008, 08:26
Er det ikke litt rart at hele prosessen skjer i media. Normal ville man sagt "Vi ser på ulike løsninger, men har utover det ingen kommentar". Hvorfor hele tiden informere media? Noen som vet?

MartinL
28-10-2008, 08:51
Er det ikke litt rart at hele prosessen skjer i media. Normal ville man sagt "Vi ser på ulike løsninger, men har utover det ingen kommentar". Hvorfor hele tiden informere media? Noen som vet?

Svaret gir vel seg selv;)

Someone
28-10-2008, 09:05
Dette virker som en utrolig useriøs salgsprosess. Skulle nesten tro at "kjøperene" det er snakk om er kreditorene :sarc

RIBRO
28-10-2008, 09:09
Svaret gir vel seg selv;)

Noen som vet?

MartinL
28-10-2008, 09:41
Noen som vet?

Fordi despirasjonen lyser ut av alle kanter i forhold til den prosessen som kjøres i media. Selskapet benytter nå en hver mulighet til å få Sterling til å fresmtå som alt annet enn et selskap i dyp nød.

Nettopp dette er etter min mening det sterkeste beviset på at de faktisk er i en svært alvorlig krise!

Spoiler
28-10-2008, 12:19
nok et tegn på at SAS er kjøper. Danske konk.myndigheter vil ikke godkjenne et salg til SAS uten at det er krise i nb. SAS' norske advokatfirma var i går ute og skrev et forsvarsskrift i DN for å tillate oppkjøp av failing firms, selv om det skulle skade konkurransen. Tilfeldig??

Someone
28-10-2008, 12:35
Bare for å spekulere litt med spekulasjonene. Ved er eventuelt SAS oppkjøp, hvordan ville det blitt løst i praksis og vil SAS oppnå noe annet å bli kvitt en konkurent, med den risiko at det dukkker opp en ny en i stedet?

For er det egentlig noe som helst av NB som det er i SAS sin interesse og beholde? Bortsett fra et par leasingavtaler på noen 737NG så ser jeg ikke poenget med at noe som helst av Sterling skal beholdes.

Men alt kommer an på pris og bare det er billig nok (dvs Islendingene desperate nok) kan man gjøre gode penger ved en eventuell slakt av NB

storg
28-10-2008, 12:39
Et fremførbart underskudd har vel en verdi. Men ikke det at SAS har behov for det.

RIBRO
28-10-2008, 12:40
Tipper at SAS ikke kjøper. Da vil FR eller noen annen komme på banen ganske så raskt.
Hva skal de med ekstra fly når de har satt 10 av sine egne fly på bakken?
Her er det bare søppel å finne - best om SAS holder seg borte fra NB.

MartinL
28-10-2008, 12:43
SAS burde vel kanskje snart lære seg at ekspansjon og suksess ikke nødvendig vis gjøres gjennom oppkjøp!

Det ligger allerede et stort ubenyttet potensiale i eksisterende selskap!

Blubird
28-10-2008, 12:53
Uansett hvem kjøper blir, må denne ha sett ett eller annet i krystallkulen, for hvem kan være villig til å legge fem flate kroner på bordet for Sterling, med selskapets resultater i overskuelig fortid?

MartinL
28-10-2008, 13:07
Uansett hvem kjøper blir, må denne ha sett ett eller annet i krystallkulen, for hvem kan være villig til å legge fem flate kroner på bordet for Sterling, med selskapets resultater i overskuelig fortid?

Jeg klarer heller ikke å konkludere med annet, men jeg tar det som kommer fra Sterling med rød tusj på en gul salgs poster. Svært lite har fra den kanten vist seg å være troverdig med hold i virkeligheten. Jeg tviler ikke på at de er i oppkjøps samtaler, men jeg tar deres definisjon om "seriøse" interesenter med en trrillebår full av salt.

De kan like så godt være Drammen Taxi som SAS, for å sette det på spissen!

Isbamse
28-10-2008, 13:58
Det må være noen som tror at de kan gjøre en bedre jobb og tjene mer ved å ha en magisk formel for å snu NB til fortjeneste, fremfor å bare kjøpe opp rester av folk og materiell fra boet.

Men hvem? Aner ikke.

FlightDeck
28-10-2008, 17:25
Hvor mye er egentlig Sterling verdt?

sail4fun
28-10-2008, 17:46
EasyJet eller AirBerlin

Icelandair eller Aeroflot , kan jo lukte både det ene og det andre

SAS.dk , men neppe Norwegian

Ren finansiell inverstor som vil brenne mer penger , neppe

Tommy777
28-10-2008, 18:09
SAS burde vel kanskje snart lære seg at ekspansjon og suksess ikke nødvendig vis gjøres gjennom oppkjøp!

Det ligger allerede et stort ubenyttet potensiale i eksisterende selskap!

Ja, hadde de bare klart aa bli enige om hvordan de skal klare aa utnytte potensiale og ekspandere. SAS har virket rimelig forvirret siden aar 2000 og selskapet har ikke utviklet seg overhodet

Discus
28-10-2008, 18:12
SAS har virket rimelig forvirret siden aar 2000 og selskapet har ikke utviklet seg overhodet

Nå tøyser du Tommy, de har jo introdusert service jo :lol:

Tommy777
28-10-2008, 18:13
Nå tøyser du Tommy, de har jo introdusert service jo :lol:

Sorry, det hadde jeg glemt ;)

Someone
29-10-2008, 06:54
Sterling har nu ”to bindende bud” på en overtagelse. Begge vil videreføre flyselskabet.

”Indenfor 48 til 60 timer kan vi præsentere Sterlings nye ejer,” sagde Sterlings kommercielle direktør, Michael T. Hansen, mandag eftermiddag til Take Off.

Holder tidsterminen kan Sterling offentliggøre sin nye ejer mellem onsdag eftermiddag og torsdag formiddag.

”Der er kommet to bindende bud på at købe Sterling, begge er meget seriøse og der er penge på bordet. Nu kigger advokater og Sterlings bestyrelse på de to bud og beslutter sig,” siger Michael T. Hansen og tilføjer:

”Jeg kan ikke se, hvorfor det ikke skulle falde på plads Begge bydere har intension om at føre Sterling videre.”
Michael T. Hansen må ikke oplyse, hvem de to aktører er.

Kilde: Takeoff.dk

Dette går under betegnelsen: LØGN

Dette virker som en utrolig useriøs salgsprosess. Skulle nesten tro at "kjøperene" det er snakk om er kreditorene :sarc

Og jeg fikk rett!

EB
29-10-2008, 07:22
Hva hadde Sterling å tjene med å komme ut med at det var "to bindende bud" på selskapet... Noen bør stå personlig til rette for et slikt utsagn!

LN-MOW
29-10-2008, 13:47
Og denne traaden gaar videre her:

http://forum.scanair.no/showthread.php?t=38109