View Full Version : God tirsdagsmorgen
Da begynner dagen min usedvanlig tidlig. Dette i forbindelse med at Broncos skal ut i Monday Night Football. I kveld skal Patriots knuses. Gleder meg!
(Neida, ingen som har påstått at jeg er helt god... :))
Nebraska Cornhuskers og Colorado Buffaloes er erkefiender, og stort bedre staar det ikke til med synet paa Broncos her i villvesten!
Jobber med litt lekser naa, og drikker iste - ser ut som det blir en grei skoleuke, med halve dager onsdag og torsdag, og fri fredag grunnet parents-teacher conferences. Torsdag drar vi derimot til CO (ugh) for aa feire min eldre vertssoesters bryllup.
Snoeen er meldt aa komme onsdag, men vi faar vel see paa det. Kaldt blir det uansett - High 30s - Low 26
Ha en fin uke :-)
God morgen fra Lisboa
Akkurat snublet tilbake til hotellet etter en noget mer fuktig aften enn planlagt.
Er vel på tide å finne sengen og få seg noen timer på øyet før kursen settes mot TAP HQ og en ny dag med Loadcontroll.
Og når jeg våkner kommer jeg helt sikkert til å spørre meg selv om hvorfor jeg drikker:cheers:
S
Ta det med ro. Om en måned tenker jeg det begynner å bli skikkelig kaldt. 0s til Thanksgiving er ikke uvanlig rundt der du er! Tro meg, jeg har bodd noen timer nord i 3 år.
Monday Night 'Football' my a** ... vi begynner heller nedtellingen til Celtic-ManU på ESPN2 ...
Var forøvrig blant de 66.722 på Seahawks Stadium i Seattle da disse to lagene møttes der i 2002. En svært morsom kamp ManU gruset Celtic 4-0.
Fint høstvær i Atlanta om dagen .. og fortsatt er det mulig å lufte bikkja i t-skjorte og shorts.
Tommy777
21-10-2008, 03:10
Ikke noe stor stemning for amerikansk pysesport her i stua heller.
Go aften fra Chicago. Her er det ikke noe shorts, nei.. Kaldt som fy i kveld. Blir en eller annen North Face bekledning naar bikkja skal ut aa mige om en times tid.
Troett og sliten, blir tidlig seng i dag. Kjerringa skal gjoere sin borgerplikt i morra. GOBAMA!
Glad morgen fra hovedstaden. Huset står vinden løyet i løpet av natten. Nå skal DC-8`ern ut å fly. Ha en bedre tirsdag.
Som EB nevner settes kursen sakte mot vest igjen, foerste etappe er til LCY og tog til Liverpool ... Virgin tog....ha en fin dag dag
God morgen fra Oslo. Trøtt som vanlig, men snart blir det å komme seg på jobb. Har planer om å få gjennomført gårsdagen planlagte løpetur som blåste bort igår kveld. Og siden vi er short på en bil, så må jeg kjøre fattern på jobb, noe som betyr å stå opp ekstra tidlig, ugh. Ha en fin dag
Northrider
21-10-2008, 06:50
God morgen fra Kristiansand. Trøtt som Someone, og skolen venter om en time. Ellers lite planer, utenom flytime i morgen.
Ha en fin dag!
og her i nord så har man vært våken siden 0345 og på jobb siden 0415.. Blåser og regner her da.. sikkelig høstvær mao..
god tirsdag fra STO. Mørkt er det her også, men det regner ikke, så det blir vel den vanlige 15-minutters gåturen til kontoret i dag. Føler meg skikkelig sprek her i STO - ute og løp i høstmørket i går, går til jobben og skal (etter planen) løpe i morgen tidlig også. Eat your heart out, EB!
I dag blir det en marathondag med møter, men det skal nok bli tid til excel-arkene i dag også (ferske tall kom i innboksen sent i går kveld, og de skal masseres litt og sendes ut i den store verden.
Ha ein framifrå dag, forumister!
Du blir kanskje slankere enn meg CK - men aldri høyere!!!
God morgon frå FBU :)
Frokost inntatt, og sitter no på kontorplassen. Nokså blåstig spasertur til jobben, det er faktisk vind på østlandet også.... Men dog ikkje regn! ;)
Ha ein vindfull morgon alle saman!
God morgen - tilbake i hovedstaden etter en utvidet helg "en eller annen plass". Meten sa 25 gusting 40 kts så man fikk ristet seg ned på 19R på OSL i går kveld. Heldigvis snart helg!
Du blir kanskje slankere enn meg CK - men aldri høyere!!!
du er jo såpass mye ELDRE enn meg også, så du begynner vel å "krympe" før meg... ;-)
...eller hva med hårveksten??? Jeg er jo såpass mye eldre - men har fortsatt såpass mye mer hår...
Krangel på gamlehjemmet? :p
He he - ikke krangling - bare fakta som kommer frem!!!
S. Holberg
21-10-2008, 08:11
God morgen herifra!
Snart helg igjen :p
Er egentlig ikke noe mer å si enn det...
Ha en fortreffelig uke!
sirpjalle
21-10-2008, 08:23
God morgen fra Forus! Da var arbeidsdagen allerede godt i gang. Kaffekopper har det blitt gitt...
Men forumet må leses litt før vi hiver oss rundt igjen :)
Ha en fin dag
jcnorway
21-10-2008, 08:30
Jøss, allerede 2 sider på God-morgen-tråden før 08:30. Må si dere er tidlig oppe :)
Har installert meg på kontoret og klar for en ny dag på jobb. Ingen store planer for dagen ellers. Venter på telefon/e-post fra Avinor ;)
Ha en fin dag forumister!
Good morning!
Tørr dag i klasserommet idag.. takk for det svarte gull, kaffe!
Ser frem til helgen allerede jeg.. :)
Ha en fin dag!
God Morgen fra hovedstaden! Akkurat inntatt en god kopp kaffe på min vante kontorplass! Ser ut til å bli en fin dag i dag, lettskyet pent vær å 11 grader nå på morningen!
Ha en flott dag foruminister!
Bunker'n ønsker alle gud og hverman eine guten morgen!
SAS 33 0 100%
Norwegian 20 0 100%
Widerøe 3 0 100%
Andre selskap 21 2 90%
Totalt OSL 77 2 97%
*bank i bordet!!*
Har jobbet 4 timer allerede, og om nye 4 tar jeg en midweekend med 2 fridager, håper været holder seg så er det slett ikke umulig det blir en kjøretur med A4'en i ettermiddag :nor
Ikke vær for cocky nå, EB. Hovmod og hår står for fall. ^_^ CK: Har ikke du "hull i håret"? :colgate:
Ellers bra på FBU i dag. Stod opp tidlig, men bøyer meg for LCH78 i respekt for den aldeles gruforjævlige starten på dagen. Keep them flying.
K
Fellowship
21-10-2008, 09:30
God morgen fra Gamlebyens ruinpark :)
Har nettopp brygget den første koppen med te etter første arbeidsøkt, og morgenes gangtur fra Tøyen og ned i forfriskende vind i dag.
bra start på OSL ser det ut for, ønsker alle andre en god dag også !
(...) og morgenes gangtur fra Tøyen og ned i forfriskende vind i dag. (...)
Der har vi en annen sprek ung mann. Og det var virkelig friskt og fint i Gamlebyen i morges.
jeg har en flaske belgisk Chimay trappiste-øl i kjøleskapet (takk Savipix), og etterlyser et tips til god mat som passer til? Ikke moules frites - jeg har ikke utstyret til det...
God morgen fra Trondheim
Trøtt å grinete på morran her også. Men etter endel kaffe, og unnagjørelse av arbeid, er en nærmere Nürburgring ;)
Ha en strålende dag folkens :nor :nor :nor
Bizflyer
21-10-2008, 10:10
jeg har en flaske belgisk Chimay trappiste-øl i kjøleskapet (takk Savipix), og etterlyser et tips til god mat som passer til? Ikke moules frites - jeg har ikke utstyret til det...
Hva med peanøtter? Lettlaget til og med for en på pendlerhybel!!!:lol:
Forøvrig god morgen fra KRS. Skal si det var en populær tirsdags morgen skal man dømme etter alle innleggene så langt i dag.
Blir kontordag i dag uten noe spennende som skjer.
Ser at EB og CK har en diskusjon gående! Og jeg kan bare gjennta meg selv og si at alt under 100 kg er femi! Både med og uten hår!! Er det rart at jeg drikker? :cheers:
BF:cool2
Er ikke Fjordland mat for 1 som er perfekt til øl?
The Ticketor
21-10-2008, 10:14
Hickok, ikke avslør resultatet - tror jeg skal se kampen i kveld!
Goder morgon!
Efter fem något kaotiska dagar är det skönt att vara åter i vardagslivet med studierna igen även om det är mycket att göra på den fronten också.
Mulet och 10 grader ute just nu, helt klart är det höst i vår stad. Ha en fin dag.
CK: en steak frites till ölen kanske?
...eller hva med hårveksten??? Jeg er jo såpass mye eldre - men har fortsatt såpass mye mer hår...
Eller som kokken Aga sa på TV i et av Brita Blomkvist sine kokkeprogrammer ;
Har du ikke hår på pupper og lår , så har du vel en dott i ræva..
God formiddag forresten,
Her over i sørvest så skinner solen i øyeblikket etter en natt med det vi kaller frisk vind.
Mer er i vente sier met'n så det er bare å si ; brace,brace,brace.
Løse gjenstander er enten fjernet eller surret ute hos oss i ved havgapet i Tananger.
Huset må nok spyles en gang eller 2 for salt denne uka.
Travel og interessant jobb uke her over.
Ha en fin dag forumister
FBU 4EVER
21-10-2008, 11:22
Nebraska Cornhuskers og Colorado Buffaloes er erkefiender, og stort bedre staar det ikke til med synet paa Broncos her i villvesten!
Jobber med litt lekser naa, og drikker iste - ser ut som det blir en grei skoleuke, med halve dager onsdag og torsdag, og fri fredag grunnet parents-teacher conferences. Torsdag drar vi derimot til CO (ugh) for aa feire min eldre vertssoesters bryllup.
Snoeen er meldt aa komme onsdag, men vi faar vel see paa det. Kaldt blir det uansett - High 30s - Low 26
Ha en fin uke :-)
Hmmm... Location: Arendal ???
Hah!!! Det vi sparer hos frisøren kan vi legge i glasset. Det er derfor VI drikker!
Rød, hvit eller blå ettikett? Jeg ville valgt en skikkelig grov kvalitetspølse, gjerne krakauer med en utvalgt sennep og potatissmos. Eller hva med en åpen omelett med ardennerskinke, parmaskinke eller noe slikt. Omelett passer vel best til den med hvit etikett. Enjoy!
Her på Nærsnes er flisleggeren i gang med å legge de siste flisene. Det blir kanskje tid til å fuge også. De neste par dagene går med til å lese på de nye Airbus SOP'ene og andre oppdateringer vedr. A330/340. Helgen, som jeg hadde søkt om fri for å besøke Baltazar Ristorante, er ødelagt av to økter i simulatoren i Stockholm. Et liv i SAS fortoner seg mer og mer som et liv i dass!
Ha en fin dag!
Rød, hvit eller blå ettikett?
Blå tror jag att det blev till il diktatore
Monday Night 'Football' my a** ... vi begynner heller nedtellingen til Celtic-ManU på ESPN2 ...
Her teller vi også ned, men det blir Viasat 4 på oss nordboere, og siden været er som det er ute nå trenger vi heller ikke ha dårlig samvittighet for å planlegge nok en innekveld ^_^
Fri for jobb et par dager, men arbeidslyste på husarbeid er lav så det får bare vente!
E!
Hårvekst har da ingenting med God Tirsdagsmorgen, å gjøre!? :D
Twin Otter
21-10-2008, 14:21
God ettermiddag fra Bekkefaret. Her inntas sen lunsj på sofaen hjemme i stua. Høsten er her. Hagl og regn smeller mot ruta. Thomas Dybdahl spiller oktobermusikk på anlegget. Ovnen er tatt frem og den nye vinterjakka henger i skapet. Det er høst.
Hmmm... Location: Arendal ???
Hoho, har faatt endret det naa! Det tok bare et par maaneder ;-)
Tommy777
21-10-2008, 15:55
God morgen fra Chicago. Her er det rundt 40F naa, High 58 i dag. Straalende solskinn og ikke ett vindpust.
En tur innom veterinaeren for aa faa prinsessa up to code paa vaksinasjoner deretter paa arbeidet. Ingen turer planlagt denne uka, MSP neste med en weekend planlagt til NYC neste helg.
Hvilken Chimay? Det er ganske stor forskjell på dem, men de fleste gjør seg ganske bra til ost.
Hvilken Chimay? Det er ganske stor forskjell på dem, men de fleste gjør seg ganske bra til ost.
Blue! Jeg hadde tenkt noe mer mat enn ost..
Lurer på om jeg skal ta Stein Kapteins råd og se hva de har av pølser på Hemköp
Ingen turer planlagt denne uka, MSP neste med en weekend planlagt til NYC neste helg.
Pass bare på uke 47 du.......nærmere bestemt 20.og 21. - og det gjelder Andreas også...... :cheers: :cheers:
Tommy777
21-10-2008, 18:40
Pass bare på uke 47 du.......nærmere bestemt 20.og 21. - og det gjelder Andreas også...... :cheers: :cheers:
helga er reservert, spoers om det ikke blir noen Fin Du Monde paa oss da (siden vi var i dyrt og godt oel diskusjonen paa morran). Kneipa nede i gata har hele 220 oelsorter!
Andreas har satt kryss i boka, men er avhengig av en omstendighet utenfor kontroll.
Lovely evening på den federale ekspressen..
Noen som har vært borti manuelle FedEx-fraktbrev noen gang? Tenk deg at den infoen som står på den, skal punches inn i det store datasystemet som vi bruker.. Undertegnede kjører hver kveld masse sånne fraktbrev gjennom en scanner, også sitter det noen et annet sted i verden, som puncher dette for oss.. Undertegnede skal være ferdig med sin del av jobben klokken 19:00, og så skal alt ligge inne en time etterpå.. Av en eller annen merkelig grunn skjedde ikke det i dag, så nå sitter jeg her, to timer etter det beryktede skjemaet, og tar unna en liten bit selv, mens det går trått i andre enden..
Og ikke nok med det: Da jeg og en kollega et øyeblikk trodde at vi måtte ta noen-og-femti manuelle fraktbrev på egenhånd, skulle vi bare over på Statoil og styrke oss på en burger først.. Selvsagt hadde burgermaskinen streiket :rolleyes:
Vel vel.. Det blir vel likar i mårå...
Andreas har satt kryss i boka, men er avhengig av en omstendighet utenfor kontroll.
Det årnær seg for snille gutter....;)