View Full Version : BUENOS FRA LIMA, PERU ! SOENDag morgen
Stakk innom nettstasjonen her i Sheraton, Lima. Sjekket inn til CUZ paa mandag. LAN har 48 timers check.in !!
Han en fabelaktig soendag, folkens....... :nor:wow:
Takker så mye for hilsen fra Peru, fantastisk SQ 777:) Ha en flott natt i Latin Amerika, du verden, dette er langt borte altså!!
Har du feiret avgått regjering også? :D
Hei og haa fra litt lenger nord ... travel dag med hest og fotball her borte .. naa skal guttungen bades og legges og saa blir det vel en knert for far ved utepeisen.
Den ene kommentatoren paa GOL var skotsk og svaert kunnskapsrik, men Iversen, Knudsen og Stabaek hadde han store problemer med aa uttale riktig ... Naa gleder jeg meg til ny kamp paa onsdag, men den kampen vil nok sannsynligvis ha kommentatorer fra Sky siden den gaar paa Fox.
... sliten, trøtt, vondt i halsen og sittende på jobb - slik kan man summere min morgen. Fredagen sitter godt fra brøstet og opp enda kjenner jeg og det blir noen lang timer ensom i bunkern idag!
Etter jobb lukter det en tur til Ørakerhallen for å se Elitebasket! :nor
Nei, nå får jeg dytte innpå en pakke med Frisk Black igjen.. :8:
sirpjalle
12-10-2008, 07:59
God morgen fra Stavanger! GRØSS, jeg er trøtt i dag, og var i tillegg så dum/snill å stå opp med ungene, så min bedre halvdel kan få sove lenger......
Resten av dagen går til å feire bursdag på Klepp.
Vel vel, ha en fin dag :)
God morgon frå Ørsta! Her har far stått opp tildeg, og no er frukostlaginga godt i gong. Prinsessa er oppteken med barnetv, medan far dekkjer på. Elles pissregnar det i ØRsta, noko det tydlegvis skal gjere i heile dag....:( Men inne har vi tv, scanair og fyr i omnen, så då er vel dagen berga:) God søndag til alle!
God morgen fra Farmen. Her er første lille arbeidsøkt unnagjort i form av gårdsarbeide med melking og dyrestell. I dag er det en litt spesiell merkedag her, i og med at de siste kyrne sendes avgårde på siste reise, og det blir vel første gang på over 350 år at det ikke er melkekyr på gården.
Nå er snart denne epoken med melk og kjøttproduksjon over, og innen jul forsvinner resten av storfeet også, slik at det blir bare hest i fortsetningen.
Det er både en trist og glad følelse, men med de økonomiske vilkår som råder har vi funnet at "kost/nytte" regnskapet for vår del ikke lenger var fornuftig og vi skal bruke vår dyrebare tid på annet enn å subsidiere billig mat for befolkningen i kongeriket.
Også her bøtter det ned i dag, så dagen blir nok en innedag ja!
... sliten, trøtt, vondt i halsen og sittende på jobb - slik kan man summere min morgen. Fredagen sitter godt fra brøstet og opp enda kjenner jeg og det blir noen lang timer ensom i bunkern idag!
Etter jobb lukter det en tur til Ørakerhallen for å se Elitebasket! :nor
Nei, nå får jeg dytte innpå en pakke med Frisk Black igjen.. :8:
Husk at dem kan ha en lakserende effekt ved stort inntak da ;)
God morgen fra Oslo. Her jobber leveren for full maskin og jeg er fortsatt småsvimmel, og det kan vel neppe skyldes potetgullet jeg spiste igår. Bortsett fra en visning så er det ingen planer for dagen. Ha en fin søndag i bakrusens tegn:drunk:
Copy paste från Someone minus visningen :drunk:
Solen skiner och det blir nog en tur ut när jag vaknar.,
jcnorway
12-10-2008, 11:00
God morgen! Her blir det kanskje lagt inn en søndagstur ut i det fri etterhvert. Frokost skal først inntas før det blir bestemt hva man skal bruke dagen til. Ha en fin dag forumister :)
God fomiddag. I dag fikk formiddagskaffen selskap av Mr Seilflys artikkel om fotografering i siste nr av Flynytt. Mye kjent stoff, men også noen ting å tenke på (som man kanskje kunne en gang i tiden, men har glemt) Takk for fin artikkel, Andreas!
AirbusTrond
12-10-2008, 12:35
Søndagen tilbringes i sofaen. Dette til orientering. God søndag !
Bizflyer
12-10-2008, 12:39
Du store min hvor godt iskald Coca Cola smaker en søndag formiddag!!! Rene medisinen!!
Bra vær her i Krs også, men det frister egentlig mest å ligge på sofaen i dag. Men vi får vel se hva dagen bringer!
Det blir grandi til middag i dag. For det enkleste er jo ofte det beste!
Reidar: Er det du som har reist ned for å overlevere korrupsjonspengene? ;)
BF:cool2
Husk at dem kan ha en lakserende effekt ved stort inntak da ;)
Hehe, "Vekk i morgen" burde hvertfall døpes om til "Kanskje borte i over-over-overmorgen" :cry:
FBU 4EVER
12-10-2008, 13:09
Etter en god natts søvn (du verden så tøtt jeg var i går kveld!), så er man ferdig med å gå gjennom haugen med post og aviser som ventet da jeg kom hjem igår. Nå blir det snart buss til byen, og sammen med Brandbudronningen blir det en bedre middag på Cafe Sorgenfri på Aker Brygge siden Baltazar er stengt på søndager.
Ha en fin søndags ettermiddag!
Da har jeg vært på lesesalen samt gått til messe. Relativ lang tid siden sist - og må vel si at noen av fordommene mot en pengegrisk katolsk kirke ble bekreftet når presten helst skulle ha meg til å registrere meg hos ham - etter å ha sett meg én gang.
Ellers skal det vaskes - og så tror jeg jammen det blir en tur til lesesalen igjen ut på kveldingen.
God aften fra Mosjøen!
Endelig hjemme etter en laaaang arbeidsdag @ MJF. Høstferien er over her i nord og det var mye folk på reisefot. Og værgudene timet nedbøren helt perfekt slik at alle som skulle inn og ut av et fly ble våte ^_^
Nå skal jeg forflytte meg til sofaen og spise kvelds/se en film! Fri i morgen :)
E!