PDA

View Full Version : God lørdag morgen!


LN-MOW
11-10-2008, 05:36
Og fra et Alpharetta senket i nattens silkemyke mørke, ønskes det god morgen til gamlelandet. har akkurat avsluttet fredagen med en knert Highland Park ved utepeisen og er på vei i bingen. En travel lørdag venter, men allerede klokken 10 kommer dagens høydepunkt - Skottland-Norge direkte på kanal 264 GOLtv. :up: La vikingene herje!! :71:

JoeW
11-10-2008, 06:10
Da var man hjemme efter en bytur - og har planer om en løpetur klokken 1030. I mens - god natt!

LN-KRF
11-10-2008, 06:49
God Morgen fra Oslo!

Da er man akkurt våknet etter vel 7 timer på øyne, å er nesten klar for en ny arbeidsdag! Ser ut til å bli en fin dag i dag, klar himmel ute så ser ut at det kan bli sol og 10-14 grader!

Ha en god dag alle sammen!

LN-DYA
11-10-2008, 07:44
Da var dagen startet med to små som ivertfall ikke skulle sove lenger! Marrakesh står for tur i dag, så dette blir en laaaang dag!! Været er så som så.. Grått er det, og det henger lavt nedpå..... Ha en god lørdag!!

Keypoint
11-10-2008, 08:07
God morgen! Dagen starter med en A330 rett utenfor her. Synes litt synd på SGS-gutta som må laste ganske så mange bag en tidlig morgen. Ha en god lørdag!

learjet
11-10-2008, 08:08
God morgen

Snuppa var lys våken 0630, men jeg greide å utsette det uungåelige en times tid. Så nå er det a
barnetv og far lett henslengt på sofaen med pc'n i fanget.

Blir nok en hektisk dag i dag. Har ganske mye som skal ordnes før kofferten pakkes og kursen settes mot Lisboa i morgen.

For øyeblikket overskyet men opphold. Men kan se tunge regnskyer som kommer sydfra, Så det blir vel regn i dag er jeg redd for.

Ønsker alle en trivelig dag.

S

seilfly
11-10-2008, 08:42
Hei fra Renaissanse hotell i DFW. Flyshow i dag/morgen med bl.a. Thunderbirds :) ha en god helg!

Someone
11-10-2008, 09:11
God morgen fra Oslo. Sol og blå himmel er i morgentimene. Ingen planer for dagen, men ikveld er vel sjansen stor for at det blir en bytur. Ha en fin dag

B777ER
11-10-2008, 10:03
God morgen (eller god natt for mitt vedkommende)

I dag har jeg fått sett A330-200 tatt av fra Sola med retning TLV. Sjeldent syn på disse kanter.

AirbusTrond
11-10-2008, 10:11
God dag. Festligheter på jobben i går strakk seg til langt på natt. Gårsdagens oppgaver måtte vente til i dag. Det betyr at man er på jobb med en sinnsyk bakrus. Dette er ikke morsomt.

OJB
11-10-2008, 10:29
God morgen fra Tananger,
Min bedre halvdel er kjørt på jobb og lørdags-brunchen skal inntaes med lesning av dagens aviser.
Det blir litt opprydding rundt huset av løse gjenstander som føyk rundt her i kullingen tidligere i uka.
Det er også tid for å pakke sammen hagemøbler og andre utendørs effekter for sesongen.
Kvelden skal tilbringes i lystig selskap med luftfarts interessert "ungdom" og deres sjarmante hustruer.
Ha en fin helg forumister.

jcnorway
11-10-2008, 10:35
God morgen! Ingen større planer for dagen. Blir nok en tur innom TGI Fridays i løpet av dagen i tillegg til Skottland-Norge i HD, noe som forøvrig er første gang vi får se landslaget i HD på private tv-skjermer. For noen år siden ble Danmark-Norge sendt i HD men den gang var ikke mottakere klare så det ble visning bl.a. på en kino i Oslo. Ha en flott dag! Heia :nor

Bizflyer
11-10-2008, 11:01
God formiddag fra Krsand!

Tåka ligger fortsatt lett i øverste etasje etter gårskveldens hyggeligheter. Men det går nok.

I kveld skal det feires 40års dag for en kamerat, men først skal det handles ost og rødvin!!

Fortsatt framifrå helg!

BF:cool2

Thomas
11-10-2008, 11:38
Good retarded morning!
Det ble fest igår gitt, og skal si det tok av i SAS Hangaren - shit! :)
Thomas og Harald styrte showet, men måten inngangen var organisert var fantastisk dårlig.

Om 4 timer går turen til Majorstuen og kino.. :nor

Speedbird
11-10-2008, 12:00
God lørdag, ja!
1: Velkommen til forumet: LN-DYA!
2: På jobb i dag (som vanlig..) og har hatt akkurat hatt egg&bacon + sjokoladekake til lunsj! :D
Holder på med fagprøveoppgaver i dag: montere brems/hjul/service strut på MLG.
3: OSL-Fest i kveld - men det blir ikke hardt siden det er på jobb tidlig i morgen..

Thomas:
Hvordan var opplegget her i går?
Inngang, sitteplasser, mat, priser på drikke, etc..?
Når møtte folk (tror ikke jeg rekker noe stort før klokken 19:00).

Savipix
11-10-2008, 12:26
God morgon från Uppsala,

Tungt huvud idag efter en fest som tog helt av igår. Kan inte komma ihåg när jag senast var hemma från en fest EFTER 0500. Det ser ut att bli en fin dag idag och den kommer nog bli fint lite produktiv för min del. Kanske blir det en tur ut i en av parkerna. Ha en fin dag!

MD11
11-10-2008, 12:28
God lørdag fra TRD:D Her skulle det hølje ned i dag i følge TV2's værmelding men ikke en sky i sikte og knallsol med 11 varme, ikke verst midt i oktober. Samboer på jobb og sykkelen venter i kjelleren:D

Discus
11-10-2008, 13:53
God formiddag - etter en uke på farten er det godt å være hjemme i helgen, også så nydelig høstvær det ble i dag! Tror det blir dekkskifte på bilen i dag så er det gjort. Fint vær i dag, lite bilbruk i uka og ut-på-flytur-helg igjen om en uke så er det greit å bli ferdig med det. Ha en strålende høst-lørdag!

Thomas
11-10-2008, 14:26
Thomas:
Hvordan var opplegget her i går?
Inngang, sitteplasser, mat, priser på drikke, etc..?
Når møtte folk (tror ikke jeg rekker noe stort før klokken 19:00).

Opplegget var bra, masse god mat og drikke, MEN:

Inngang: 2500stk i kø fra 1700 til 1830 i regnvær, inngang delt inn i sluser alfabetisk A-F G-K osv.. tok lang tid, og til slutt sa ryktene at de slapp in rubbel og bit.

Maten bestod av kylling, poteter, grønnsaker, sopp og evt tunfisk. Velkomstdrikk ifa. hvitvin, 2 gratis bonger ved inngang ellers kjøp for 40kr. Salg av Carlsberg, rødvin, hvitvin og smirnoff ice (+ Pepsi).

Alt i alt, en fuktig kveld for mange.. dog veldig hyggelig! :nor

JoeW
11-10-2008, 14:27
Nesten litt lei meg gikk går glipp av den festen, men så er vel heller ikke mitt arbeidssted OSL lenger..

MountainDew
11-10-2008, 15:31
Jeg fikk meldinger om at maten var dårlig. Hversin smak :)

litt-amatør
11-10-2008, 15:36
God lørdag! Nå er det tjue minutter til Skottland-Norge starter. Synes det hadde vært utrolig morsomt om Norge i hvert fall kunne være med helt inn i denne gruppen og da ville minimum ett poeng mot Skottland være bra. Veldig usikker på laget, men vi har slått Skottland før på Hampden Park... Heia Norge!:nor

Speedbird
11-10-2008, 16:24
Opplegget var bra, masse god mat og drikke, MEN:

Inngang: 2500stk i kø fra 1700 til 1830 i regnvær, inngang delt inn i sluser alfabetisk A-F G-K osv.. tok lang tid, og til slutt sa ryktene at de slapp in rubbel og bit.

Maten bestod av kylling, poteter, grønnsaker, sopp og evt tunfisk. Velkomstdrikk ifa. hvitvin, 2 gratis bonger ved inngang ellers kjøp for 40kr. Salg av Carlsberg, rødvin, hvitvin og smirnoff ice (+ Pepsi).

Alt i alt, en fuktig kveld for mange.. dog veldig hyggelig! :nor

Okey ... når ble maten servert?
Er fortsatt på jobb og må hjem og dusje/skifte først, så er der tidligst 19:00..?

LN-MOW
11-10-2008, 16:49
, men vi har slått Skottland før på Hampden Park... Heia Norge!:nor

.. og boer gjoere det i dag ogsaa ... dette ser bra ut, men noen MAA finne nettmaskene!

Bortskjemt denne uka, med Skottland-Norge paa GOL idag og Norge-Nederland paa Fox onsdag.

JoeW
11-10-2008, 19:28
Jeg har prøvd å forklare jenten hva en "gris" på flysprog er - så nå fikk jeg en melding, etter at hun hadde fløyet SAS Norge CPH-OSL, om at den var operated av en gris. Kan vel ikke annet enn å tro henne. :D

EDIT: Så var det jo om det faktisk var en gris - noen som vil sjekke hva SK1458 ble fløyet med i dag?

sail4fun
11-10-2008, 20:02
EDIT: Så var det jo om det faktisk var en gris - noen som vil sjekke hva SK1458 ble fløyet med i dag?


LN-TUH var den grisen

JoeW
11-10-2008, 20:20
Nå, det burde vel gi hennes fem poeng.

Efter gårsdagen hurtige, dog fuktige bytur kjører jeg en hvit lørdag med rydding av leiligheten... Det er ihvertfall planen.