PDA

View Full Version : Nye Diners lounger i Storbritannia


jb1
08-10-2008, 22:05
Diners har gode nyheter til sine kunder. Det er igjen lounger tilgjengelig i Storbritannia, bl.a. på Heathrow, Gatwick og Stansted. Jeg lurer på hvilke gater Norwegian og Ryanair normalt bruker på Stansted til hhv. OSL og TRF. Det er kun passasjerer på gater 1-39 som kan bruke loungen på Stansted.
Uansett bra at flere lounger åpnes for Diners - kunder.

TOS
08-10-2008, 22:24
Hei
Diners har gode nyheter til sine kunder. Det er igjen lounger tilgjengelig i Storbritannia, bl.a. på Heathrow, Gatwick og Stansted. Jeg lurer på hvilke gater Norwegian og Ryanair normalt bruker på Stansted til hhv. OSL og TRF. Det er kun passasjerer på gater 1-39 som kan bruke loungen på Stansted.
Uansett bra at flere lounger åpnes for Diners - kunder.

Jeg er ganske sikker på at vi hadde et lavt gatenummer de gangene jeg har reist med DY fra Stansted til TOS (første stopp på toget, så det er vel gate 1-19 eller noe slikt). Om dette gjelder for alle DYs avganger vet jeg ikke, men det er vel ikke urimelig å tro at man samler aktivitetene.

FlightDeck
08-10-2008, 22:36
Det er riktig som TOS sier, Norwegian bruker gate f.o.m. nr. 1. Ryanair har 40-59.

EB
08-10-2008, 22:39
Morsomt at det skjer positive saker på lounge fronten - det kommer nok flere!

FlightDeck
08-10-2008, 22:49
... Det får vi håpe. Foreløpig er det vel Chile som er best dekket med Diners-lounger, ellers er det tynt.

EB
09-10-2008, 05:46
Tja - det finnes nå 123 lounger og det er jo ikke dårlig - særlig når det heller ikke er krav til noen spesiell type billett.

O_K_
09-10-2008, 09:53
At Storbritannia kommer tilbake igjen på dekningskartet gjør at jeg er meget fornøyd. Norge er dessverre et stort hull, men CPH, ARN og AMS, som er de viktigste knutepunktene når man flyr fra TRD, er alle med.

I USA står det dårlig til med dekningen, men heldigvis er jeg ikke så ofte i den retningen.

SpotOn
09-10-2008, 10:16
Sist jeg var i AMS (september) lå det en melding på bordet i resepsjonen på Diners-loungen der at avtalen med Diners ville opphøre (tror det var fra slutten av oktober)..... Besøkte kun én av Diners-loungene der, men det er vel samme firma som driver begge.

KLMfan
09-10-2008, 10:22
Var i Menzies Loungen i AMS i helgen...fikk samme beskjed. fra 1 november koster det 17 euro for Diners kunder.

Nå skal det sies at denne loungen ikke var noe å skrive hjem om etter min mening....

FlightDeck
09-10-2008, 11:52
Her er oversikten over nye lounger:

Diners Club International har inngått et samarbeid med Servisair UK Limited som medfører at Diners Club-medlemmer får adgang til 18 nye VIP-lounger tilknyttet 14 flyplasser i Storbritannia.

De nye flyplassloungene finnes på følgende flyplasser: Heathrow (2), Gatwick (3), Manchester (2), Newcastle, Standsted, Aberdeen, Edinburgh, Glasgow, Birmingham, Bristol, East Midlands, Humberside, Inverness og Leeds Bradford.

jb1
09-10-2008, 11:53
Var i Menzies Loungen i AMS i helgen...fikk samme beskjed. fra 1 november koster det 17 euro for Diners kunder.

Nå skal det sies at denne loungen ikke var noe å skrive hjem om etter min mening....

Det er lite forutsigbarhet rundt loungene, det bør informeres om "nedleggelser" så fort som mulig. Amsterdam bør være med, i likhet med store byer i Tyskland, samt Paris og Brüssel.

O_K_
09-10-2008, 13:23
Var i Menzies Loungen i AMS i helgen...fikk samme beskjed. fra 1 november koster det 17 euro for Diners kunder.

Nå skal det sies at denne loungen ikke var noe å skrive hjem om etter min mening....

Jeg skal via AMS nå til lørdag, og tilbake i god tid føre 1. nov. Etter det har jeg ingen flere turer gjennom AMS, og det kommer ikke til å bli fler heller, om jeg ikke er nødt. KLM burde faktisk se seg tjent med at Diners har den avtalen. Det er ikke alle reisende som reiser bis, og om jeg skal vente 4 timer på en flyplass så betyr faktisk Dinerlounge en del for planleggingen min. Hadde ikke den avtalen vært når jeg bestillte så hadde jeg nok booket om CPH istedenfor, om prisen var omtrent den samme.