View Full Version : God tiårsjubileumsmorgen-tirsdag
Synes det passer seg at jeg åpner dagens God morgen-tråd med en link til en oppusset versjon av mine bilder fra FBU's siste dag.
Siste dag på FBU - 10 år siden (http://www.enfb.net/lastday/)
Ellers blir vel dagen som de fleste andre på denne tiden av året .. pent og oppimot 25 på det varmeste.
Flagget skal opp ihvertfall.
Det var vel blandt de tidligere good morgen-trådene, men for all del!
Gratulerer til FBU... Fine bilder!
Takk for mimringen LN-MOW. Artig gjensyn her, savner ikke den litt "tantete" uniformen SAS hadde tidligere, den nåværende er veldig fin fortsatt. Kjekt gjensyn med gamle BU og SK farger, husker vi satt og telte ned når siste Janne fly endelig skulle bli malt om, men nå savner jeg de fargene. :(
Vel vel, OSL gratulerer så mye med 10års dagen!:nor
OSL feirer vel først i morgen..?
Vel vel, OSL gratulerer så mye med 10års dagen!:nor
http://www.lcgsa.com/ref_yellow_card.gif
Glad morgen. Dagen er nesten 7 timer og 50 minutter mørkere/kortere - det vil si nesten en hel arbeidsdag. Sitter her med Nespresso`n min og er vel egentlig klar for dagens møter og ikke minst treningsøkt. Ha en bedre tirsdag!
God morgen fra MJF, hvor jeg skal tilbringe de neste 9,25 timene av mitt liv. Gratis kaffe redder morgentimene, men i dag var det t u n g t å stå opp! Det er mørkt ute, det blåser og regnet kommer til tider vannrett...
Personlig har jeg bare noe reiseerfaring fra FBU så jeg er ikke så nostalgisk, men jeg husker jeg likte den korte veien fra Oslo sentrum til gaten på FBU ^_^
Ingen kansellerte fly i min sektor så langt :)
E!
Bizflyer
07-10-2008, 06:27
God morgen fra KRS.
Fortsatt mørkt ute. Har kjørt kjerring og minstemann til Kjevik for å sende dem med morgenflyet til CPH. Derfor er man usedvanlig tidlig på kontoret i dag. Spørs om det blir så lett å holde seg våken til så mye over lunsj i dag. 3 timers nattesøvn er jo ikke direkte noe å skryte av. Men men! Får gjøre så godt man kan.
Ellers er det intet spennende på tapetet her i dag!
BF:cool2
ENGM RAMP
07-10-2008, 07:30
God morgen alle fra jubilanten! Nå er det bare nøyaktig 1 døgn igjen til det er 10 år siden jeg kom på den første tidligvakten om morgenen 8. Oktober......Jeg hadde siste vakten på FBU sammen med de Isak og de andre gutta nede på FBU, og glemmer vel aldri alle del low-pass vi hadde som takk for alt der nede. Etter at siste flyet gikk ble det litt mere kake og kaffe før jeg satte kursen mot OSL. Tiden etter åpning ble knallhard, med masse datatrøbbel, kaostilstander, og det hjalp jo ikke heller med en periode med den verste isingsperioden i omtrent manns minne en måned etter åpningen.....Et friskt minne fra den isingsperioden står forøvrig fortsatt utstilt i entreen her nede i sikringsbygget....
Men men, i morgen er vi 10 år, det har vært 10 slitsomme, morsomme og givende år!
Ha en fin dag alle!
sirpjalle
07-10-2008, 07:39
God morgen fra Forus. Trøtt i dag gitt.... ;) Ingenting som skjer her i dag av planlagte tinge, vi får ta det som det kommer.... Det eneste sikre at at det blir et møte og :)
God morgen fra Oslo. Tilbake fra MAD i går, i morgen tidlig blir det DY til BGO for de er førstemann over fjellet.
Nå er det kaffe og ørten mail som må sorteres etter to arbeidsdagers fravær.
Ha en fin dag!
God morgen fra Oslo. Trøtt og småsyk, men er nå på plass på kontoret. Lite spennende på programmet idag. Ha en fin dag
God morgon frå SVG, Buøy :)
Allerede vore på farten sidan 0500 -avgang Værnes kl 0620. Tidlig, tidlig..... No er det å bretta opp armane, og ta fatt :)
Ha ein fin dag alle saman!
sirpjalle
07-10-2008, 08:49
God morgon frå SVG, Buøy :)
Allerede vore på farten sidan 0500 -avgang Værnes kl 0620. Tidlig, tidlig..... No er det å bretta opp armane, og ta fatt :)
Ha ein fin dag alle saman!
Pils og mat på Harbour da, som avtalt? :)
jcnorway
07-10-2008, 09:07
God morgen!
Var tungt å stå opp i dag etter gårsdagens utfordringer på TRD. Men det klarner opp nå, både i hodet og på himmelen utenfor kontorvinduet så forhåpentligvis blir dette en bra dag! Ingen store planer bortsett fra å komme meg gjennom en stor mengde med mail og annet forfallent arbeid som har hopet seg opp.
Ha en fin dag forumister!
God morgen fra Hasle. Litt trøtt etter gårdsdagens (kveldens) stamgjest-julebord på Schrøder. For første gang hadde vertskapet driti seg ut med altfor mange påmeldte, samt at folk kom drassende med "venner" som ikke var påmeldt. Flott med gratis mat!!
For mye støy, etc, men greit nok.
God formiddag fra Moss. Veletablert på desken med noe svart fra automaten i koppen.
Så ut som Rygge hadde litt utfordringer med tåka på morgenen i dag, nærliggende Vansjø bidrar vel ikke akkurat positivt i den forbindelse.
Pils og mat på Harbour da, som avtalt? :)
Noko slikt? ;) Ta med GrimReaper.
FBU 4EVER
07-10-2008, 10:26
Som JetBlue skriver: Flott med gratis julemat. Har aldri sett så mange mennesker innenfor Schrøders vegger som i går kveld. Kjempestemning! Noen holdt taler, men bortsett fra Dan Børge Akerø og toastmasteren, så var det vel ingen som hørte på de andre. Det var mye støy, ja!
Mer jobbrelatert på PC'en i dag. I kveld er det 10-års jubileum (eller gravøl, alt etter hvem man spør) i det gamle terminalbygget på FBU. Kl. 19-21. Mulig jeg tar en tur.
Ellers, så må vel restene av sommeren ryddes inn, hageslange, terassemøbler, parasoll, etc.
Imorgen blir det avreise til SEA med SK938. Første tur dit siden mai ifjor. Hva med en øl eller matbit torsdag 9/10 Finn?
God formiddag, om enn ikke fra Fornebu. Har fremdeles pappaperm men forlater verste vestkant i noen timer i kveld for å bivåne tiårsmarkeringen i ankomsthallen på salige FBU. Regner med å se en del folk fra forumet der nede.
Ha en fin dag!
Kristian
sirpjalle
07-10-2008, 11:19
Noko slikt? ;) Ta med GrimReaper.
Greit han er med etter at vi hadde en "prat" :cool:
Noe tidspunkt? 20.00?
God tirsdagsformiddag fra Tromsø!
OL ble det ikke så da får vi vel finne på noe annet å gjøre...:D
Dagen er nesten 7 timer og 50 minutter mørkere/kortere - det vil si nesten en hel arbeidsdag.
Her oppe hos oss er nå alle dagene 24 timer året rundt...;)
Imorgen blir det avreise til SEA med SK938. Første tur dit siden mai ifjor. Hva med en øl eller matbit torsdag 9/10 Finn?
Greit at skipper'n vet flightnummeret på kjerra før han setter snuta vestover eller? :lol:
Var hjemme fra jobb 0200 inatt, opp klokka 9 og rett til tannlegen hvor man fikk bekreftet 'null hull'. Nå venter litt etterlengtet frokost før det er tid for nok en kveldsvakt i bunker'n! Hadde quite a rush der i går ettermiddag, men da går ihvertfall ti'a :colgate:
På Freddan skal det feires OSL 10År i SAS Hangaren :nor
God ettermiddag fra Forus/Tananger,
For en dag! Her har det godt i et banka kjør i Prosjektet fra tidlig morgen.
Tastaturet har gått varmt etter å ha blitt herjet med i løpet av arbeidsdagen.
Det er tid for å skeie ut fra jobben og hjem til middag her og nu.
I kveld skal det trenes for å få energi-påfyll.
Morgendagen starter med luftbussen SK4002 over fjellet til OSL.
Var det noen som nevnte jubileum?
Utrolig at det har gått 10-år siden verdens beste flyplass ble nedlagt!:nor
Ha en fortsatt fin dag alle.
Jaja, LN-MOW slikt kan skje da en leser tråden sent på natta. Så gult kort var vel fortjent;)