View Full Version : OT (samt privat) - Hjelp fra en i Røros
Er det en i Røros som kunne ha hjulpet meg med setereservasjon på et fly i morra så please send meg en PM ....
Og før noen sier, kunne jo bare ha brukt nettet det før de 25 timene .... nei er ikke så lett når det er en gruppebooking ;) har prøvd.
Takke takk
JA er snakk om Røros Flyservice
Du kan vel sjekke inn på nettet selv om det er en gruppebooking?
Fra sas.no:
"Du kan ikke sjekke inn på Internett hvis du er rullestolbruker, trenger assistanse, er barn som reiser alene (under 12 år), har med kjæledyr, har med store instrumenter som f.eks. chello, eller har med sykkel.)"
Hade det gällt texten på sas.no hade nog Shadow kunnat ordna det själv ;)
Enig - men jeg skjønner ikke at man ikke kan sjekke inn på nettet på G-klasse?
han skal nok ikke reise med SK da ;)
Men det er vel kun WF som flyr, ergo skulle det være mulig å sjekke inn på nettet.
Men det er vel kun WF som flyr, ergo skulle det være mulig å sjekke inn på nettet.
Har en følelse av at det ikke er snakk om RRS, men gutta som sier hei i gaten :)
Er selvsagt snakk om Røros Flyservice ..... ække lett å være syllefyk tidlig på morran ;)
MountainDew
06-10-2008, 16:55
I SPU bruker de et annet datasystem en det vi bruker i Norge+Sverige.
Kan ikke få tilgang på det ukjente systemet gjennom RTB (swift-check) desverre...
jaja .... er det en 300 som skal fly da ?
MountainDew
06-10-2008, 18:00
Planlagt LN-KKH
Det het på Røros da jeg bodde der....:colgate:
SPU har et svært begrenset antall handlingagenter .. ved siste opptelling var det en. De bruker nok Croatia's system - hva det nå enn måtte være - til all innsjekk.
jaja .. kanskje den kommer seg lettere ned en avgangen på lørdags morgenen ....
Er litt morsomt når jeg for første gang skal fly DY spøker noen dager på forhånd med at det blir sikkert teknisk ... og det blir det ;)
MountainDew
07-10-2008, 09:58
Gate closed. Push fra OSL om få minutt. Slot kl 1010 local time
Konge ... får satse på 13F før noen andre da .... så på OSL at den gikk på rute 0959 ;)
Enig - men jeg skjønner ikke at man ikke kan sjekke inn på nettet på G-klasse?
Funket fin-fint i helgen å sjekke inn på gruppe-booking med SAS, både utreise og hjemreise!