PDA

View Full Version : God torsdag!

seilfly
02-10-2008, 04:32
Dagen før dagen! Ingen spesiell dag i morgen, ut over at det er fredag. Nedtellingen til helgen er i gang. Første solo-tur trolig i slutten av neste uke, og dagene går stort sett med til én flytur til området nord av Red River ( =grensa mellom Oklahoma & Texas ), sør av Lawton, vest for Interstate 44 og øst for Altus Airbase.

Ellers er det strålende sol for tiden, mindre disig, og det det nærmer seg 15 grader celcius om morgenen.

American Airlines har visstnok begynt å fly med ATR42 mellom KSPS og KDFW og ikke den stusselige "flygende tusjen" Saab 340. Med større kapasitet reduserer de også avgangene fra 4 til 3 daglig.

EB
02-10-2008, 05:31
TGIT! Dagen er nesten en arbeidsdag mørkerre/kortere - 7 timer og 30 minutter nærmer vi vel oss. Her har dagen startet med en Nespresso og jeg er klar for diverse møter før ettermiddagens seilas til København. Ha en bedre torsdag og en bedre avslutning på uken...

Hickok
02-10-2008, 05:38
God morgen! Endelig er det helg (!), og jeg er snart klar for avreise til OSL og Nottinghamtur. Det blir samtidig min første tur i en Avro (LCY), så det kan jo bli bra. Deretter blir det en ca. 2 timers togtur fra St.Pancras til Nottingham. £14 i 1.kl synest jeg var så billig at det bare MÅTTE testes, i hvert fall når coach kostet £8! Han en strålende dag alle sammen.

jcnorway
02-10-2008, 06:26
God morgen! Her settes straks kursen mot t-bane, flytog og OSL. Min første tur nord for Trondheim og mange av dere synes vel det er på tide ;) Ha en fin dag forumister!

Trety
02-10-2008, 06:48
God morgen fra Drammen! Sitter her å leser kjapt igjennom "toppsakene" på Scanair, før det om 10 minutter er rett ut i bilen og kjøre til dagens kundemøter i Arendal. Ha en bedre dag allesammen!

Someone
02-10-2008, 07:06
God morgen fra Oslo. Snart bærer det opp til Lillestrøm hvor jeg skal tilbrange dagen på solkonferanse. Til kvelden er det vinsmaking som står på programmet. Ha en fin dag

zico77
02-10-2008, 07:54
God morgon :)

Då var eg i gang på FBU. Kjøring heimover i dag, så eg satser på ein snill værgud ;)

Ha ein flott dag alle saman!

S. Holberg
02-10-2008, 08:02
God morgen til medforumistene!
Sitter å hiver i meg frokosten. Dagen går som vanlig med til skole.
Møte resten av dagen, og møte imorgen også! Ha en god dag!

sirpjalle
02-10-2008, 08:49
God morgen fra Forus!

Ja ja, da har vi jobbet noen timer og fått unna litt. Godt er det! Nå skal forumet leses før vi fortsetter.

Ha en fin dag! :)

learjet
02-10-2008, 09:18
God morgen fra LHR

Fikk desverre ikke rom mot rullebanen på renaissance, så det har blitt fint lite spotting her.
Nå er det å pakke sammen før kursen settes mot BA hovedkontor og kurs hele dagen.

Har sjekket inn på hjemreisen og rad 1 venter i ettermiddag / kveld. Så får jeg håpe at ting er i rute i dag.

Ønsker alle forumister en trivelig dag.

S

Blubird
02-10-2008, 09:20
God morgen, Moss kan melde om overskyet, laber bris og ca 7 grader. Dagens første kaffe står på bordet, og flere møter venter i løpet av arbeidsdagen.

Ha en fortsatt god høstdag.

wf145
02-10-2008, 09:25
God morgon frå Ørsta!
Her nærmar det seg vinter stygt, snøven har faktisk vore innom fjella våre på besøk, men er no vekke att. Elles går dagen i dag med til jobb, før det tek laust med garasjebygging! Alle som vil bidra med dugnadshjelp er hjarteleg velkomne!!:)

Thomas
02-10-2008, 10:26
Morn!
Grått og regnbyger preger en ellers stille morgen i bunkern, trøtt som en snøsnokk, men what else is new når klokka ringer 0440! :cool:
Drøyt 4timer igjen av vakta og da venter det heeeelg! :nor

Sunny
02-10-2008, 10:29
Morgen fra Trondheim!

Her er det grått og trist, nok en dag med lederskapsundervisning!

Ha en fin dag dere!

LN-FHU
02-10-2008, 10:57
Nok en god morgen(formiddag) fra Trondheim :)

Fortsatt grått og trist, og regn.
Undertegnede ble huseier i går, og er fornøyd med det.Fikk det til og med en god del under takst :lol:.....

Nå blir det ny bil også :D :D :D

Ha en fortsatt strålende dag folkens :nor :nor :nor

OJB
02-10-2008, 11:28
God formiddag fra Forus/Tananger,
Tid for lunch og litt forumlesning i en travel hverdag.
Nydelig morgen her over i sørvest idag. 5 grader på morgenen kl 07.00 er den kaldeste dagen på denne siden av sommeren.
Det går unektelig mot den kalde årstid , skjønt kaldere blir det sjelden her over ved havgapet.
Ha en fortsatt fin dag alle forumister

LN-MOW
02-10-2008, 12:57
G'miorgen! Sesongens kjoeligste her borte i det dype soer .. kun 7 grader paa maalestokken. Men det blir nok over 20 etterhvert ...

Intet spesielt i dag, annet enn jobb og vp-debatt i kveld. Mulig det blir litt TV-fotball ogsaa .. men det ser ikke ut som at noen av UEFA-matchene blir TV-overfoert hveken paa Fox eller GolTV .. hmm ...

CK
02-10-2008, 15:39
god torsdag fra Frösundavik.
Etter tre dager med SAS Internatioanl Development Academy er jeg tilbake på pulten. Spennende tre dager, selv om det dessverre ikke ble middag med Mats J. Vi hadde imidlertid et veldig godt innlegg fra SAS Groups relativt nye HR-direktør

Discus
02-10-2008, 16:08
God ettermiddag - plaskregn her nå, men i morgen blir det sol og varmere strøk. BN1 på SK til MAD i morgen.

Ha fin en våt eller tørr aften!

LCH78
02-10-2008, 16:40
Og jeg har kommet meg på jobb.. Innkallelse til kurs på Widerøeskolen har jeg også fått, kurset er i Sandefjord men jeg skal overnatte på hotell i Tønsberg :-)

jcnorway
02-10-2008, 17:07
God ettermiddag fra BOO. Venter på SK4117 som skal ta meg med tilbake til OSL. Turen opp idag morges gikk med en 737-500 med reg LN-BUG :) Sete 10A var et meget godt valg! Ha en fin aften!

JoeW
02-10-2008, 17:59
Og jeg har kommet meg på jobb.. Innkallelse til kurs på Widerøeskolen har jeg også fått, kurset er i Sandefjord men jeg skal overnatte på hotell i Tønsberg :-)

Hva er galt med Rica Sandefjord? Sånn bortsett fra at Sandefjord er dritkjedlig, så har de jo et rimelig greit treningsstudio! :P

Etter at jeg i går ble lurt av min kjæres manglende tidssans, og vi ble sittende oppe og vente på debatten mellom Biden og Palin - får vi nok gjenta suksessen i dag med øl og chips. (Og skulle someone være bekymret er allerede en halvliter inntatt på Nexus).

Ellers får vi prøve oss litt på oppgaveskriving i løpet av kvelden! Ha en strålende kveld!

TOS
02-10-2008, 18:02
God torsdags ettermiddag fra London! Jeg gikk via Grosvenor Square tidligere i dag, og fant denne flyrelaterte plaketten på et av husene der (til venstre sett sett fra den amerikanske ambassaden). Sir Frederick Handley Page bodde, som dere ser av bildet, i en av leilighetene der.

LN-MOW
02-10-2008, 19:28
... og etter meksikansk lunch med marguarita på Cinco, er jeg iferd med å starte arbeidsdagens andre del. Skål, kosmonauter!

Tommy777
02-10-2008, 19:48
god ettermiddag fra Chicago. Snart paa tide aa sette snuta mot ORD aa ta seg et par baisere i President klubben foer flyet til YYZ rett for kl 16

Ha en hyggelig aften

LCH78
02-10-2008, 19:58
Hva er galt med Rica Sandefjord? Sånn bortsett fra at Sandefjord er dritkjedlig, så har de jo et rimelig greit treningsstudio! :P

tja.. si det du.. er ikke jeg som har bestilt hotell da, er widerøe selv som har gjort det :) men utfra rica.no så er Rica Sandefjord fult :)

JoeW
02-10-2008, 20:00
Jøss. Har vært på Widerøekurs selv og bodd på Rica. Trodde det var standard. Haha, husker vi ble oppgradert til "business-rom" en av gangene. Eneste forskjellen er vel badekåpe og en sjokolade på sengen. Men men. Det er Norge :)!

LCH78
02-10-2008, 20:02
hehe... er Rica jeg også skal bo på da.. men som sagt i Tønsberg :)

JoeW
02-10-2008, 20:04
For all del. (Har en anelse om at det er grunnet WF-pris :p)

EDIT: Bestilte take-out fra noe som for meg så ut som en genuin tex-mex-store her, og som virkelig så ut som de forsøkte. Desverre blir jeg nødt til å trekke konklusjon om at meksikansk mat utenfor the southwest - det går ikke....