PDA

View Full Version : God tirsdagsmorgen

Egil
30-09-2008, 05:27
God tirsdagsmorgen!

Sitter @ MJF og prøver å våkne med nytraktet frokostkaffe med en aldri så liten Widerøesjokoladebit til. Det er litt morgentåke her, ca 1 grad. Trøsten må være at det ikke må skrapes is av vinduene enda ^_^

Blir her til 1445 i dag, men etter det skal jeg lage middag og ha litt kvalitetstid på sofaen etter en kanonbra helg i HEL sammen med ni av mine venner. Fikk til og med klappsete HELARN med KF så da ble ikke hjemreisen så ille :)

E!

seilfly
30-09-2008, 05:37
Når du nevner Widerøesjokoladebit så "satt" jeg plutselig på Widerøe 848 etter mellomlanding i Narvik, på vei fra Bodø til Andenes og flyvertinna hadde akkurat rukket å gått igjennom kabinen med kaffevogn før vi descendet igjen - og jeg satt med god-natt-kaffen og ... widerøesjokoladebiten og papiret som så lett lot seg sammenbrette (metallisk). Utrolig hva som fester seg i mangelen på impulser når den eneste utsikten er tidvise blink med wing inspection lights på innflyging til Andenes!

Ha forresten en god morgen! Her i USA er det slutt på fiskalåret (?) så dagen medfører null flyging og en wing piknikk... Javel ja. Dagen før piknikken blir ingen ... piknikk av den grunn :)

Someone
30-09-2008, 07:13
God morgen fra Oslo. Trøtt som bare F, så får håpe jeg våkner etterhvert. Kun jobben som står på programmet idag, eller blir det å gjøre minst mulig. Ha en fin dag

Tertit54
30-09-2008, 07:15
God morgen fra Gardermoen !!
Rundt 2 grader og litt små surt på morgenen. Å starte dagen med dataproblemer unner jeg ingen, det blir som å jobber i blinde !!!!. Men etter noen velvalgte fy-ord så virker systemene nå igjen.
Ettermiddagen tilbringes på Curlingbanen i Kristins Hall !!

sirpjalle
30-09-2008, 07:41
God morgen fra Forus. Det var vått i dag gitt, formelig plasket ned når jeg dro på jobb i dag. Vel vel, kom meg helberget til jobb og er klar til dagens strabaser og overtid i kveld.

Kaffen er på pulten og forumet må leses først.

Ha en god dag da forumister :)

LN-FHU
30-09-2008, 08:17
God tirsdag og extradag fra Trondheim

Her måtte det jammen skrapes is fra bilvinduet i morres..... *GRRRRR*
Men heldigvis hadde vi varm, deilig kaffe klar da jeg ankom jobb :) :)

Bud er lagt inn på leilighet,og i motsetning til Someone,ligger det budet under takst, og forhåpentligvis aksepterer eier dette budet...... :) :)
I tillegg er det ny bil under bestilling....hmmmm bllir nok en bra dag allikevel dette.

Ha en strålende dag forumister :nor :nor :nor

Hickok
30-09-2008, 08:26
God morgen fra Bodø. Her står en dag i kursets tegn for døren. Ha en lærerik dag.

Savipix
30-09-2008, 08:36
God morgon från Uppsala,

Här skall det skrivas en webbaserad examen om 25 minuter någonting som är ett helt nytt koncept för mig. Skall bli spännande att se hur det fungerar. Solen skiner och termometern visar på 1,1 grad. Vintern är snart här!

Ha en fin dag!

jcnorway
30-09-2008, 08:49
God morgen fra en grå og overskyet hovedstad.

Er meldt byger utover dagen og derfor er paraply medbragt. Rolig dag på kontoret og ingen store utskeielser ellers.

Ha en fin dag! :)

learjet
30-09-2008, 09:14
God morgen

Snuppa levert i barnehagen og fått i meg litt frokost.

Nå blir det å komme seg til OSL hvor det blir en litt hektisk formiddag. Først et bittelite møte med sjefen, så rett i et møte med en ny kunde før resten av dagen blir å få fly avgårde.

Og med litt flaks så blir det avklaring på når og hvor lenge jeg skal være i LIS på opplæring.

Ha en strålende dag forumister.

S

Thomas
30-09-2008, 10:03
Og med litt flaks så blir det avklaring på når og hvor lenge jeg skal være i LIS på opplæring.

Jøss, har de råd til å sende ansatte til Portugal for å lære TAP-systemet nå'a? Jaja, velkommen til det mest idiotiske systemet som har truffet OSL :colgate:

Grått og trist idag, har fri og skal til frisøren - baybay!

anders320
30-09-2008, 10:11
God morgen fra Molde! Varmt ute, men har ikke greid å komme meg opp av sengen. Hatt et aldri så lite smertehelvete etter å ha ligget uten smertestillende i hele natt for å spare opp medisinene til dagtid. Har tatt mandlene og ligger dag 6 med åpne sår i halsen uten smertestillende - ALDRI mer!
Skal komme meg ut så snart Paralginen begynner å funke og frokosten er fortært :)

MD11
30-09-2008, 10:11
God morgen fra Stiftstaden der sola skinner fra skyfri himmel, dog noe kjølig.....4 deilige fridager venter:D

JetBlue
30-09-2008, 10:13
God dag! Det ble verkstedsbesøk og lapping av dekk igår kveld pga. punktering og stuck hjulbolt. For et styr, bil er noe dritt.......

Så nå blir det rapportskriving og diverse prosjektarbeid utover dagen......

Bizflyer
30-09-2008, 10:55
God formiddag fra sør!

Tilbake på kontoret igjen etter 3 dagers tur med Color Magic t/r Oslo - Kiel! Denne turen har igjen gitt meg en reminder på hvor uendelig kjedelig det er å kjøre bil mellom Krsand og Oslo.

Nå venter en stor bunke her, før månedsoppgjøret startet i morgen. Nok å gjøre denne uken også med andre ord! Er det ikke helg snart? Akk ja! Det er vel derfor jeg drikker?!

BF:cool2

FBU 4EVER
30-09-2008, 11:30
Grått og vått er dagens melding fra Nærsnes. Men dagen går i dur allikevel, den. Etter gårsdagens Stabækseier over Molde, hvor dagen går i moll?
Det skal strykes et par uniformskjorter, bagen skal pakkes og i ettermiddag går turen til ARN og overnatting til imorgen. Da står ORD for tur.
Ha en fin dag!

Edit: Da gikk det i orden med et bytte, det blir tur til SEA i neste uke! Første gang siden mai i fjor. Lunsj 9/10 Finn?

JoeW
30-09-2008, 11:33
Da ligger jentens far og to mindre brødre på gulvet og skrur sammen det IKEA-skapet jeg og min egen far fikk i hodet - mens jeg koser meg med en IT-forelesning.Tror du jammen ikke de har klart det utrolige, sette opp det skapet jeg og min far gav opp. Nå, jeg velger å se på det som sunn hytteferie i byen hvor ungene settes til arbeide.

Og pent ble det. Jeg er stum. Tenk om man hadde vært handyman selv!!

Thomas
30-09-2008, 12:23
Det stemmer JoeW - under min tid i SA hadde jeg det systemet laaangt oppi halsen - yuck! :p

Savipix
30-09-2008, 12:27
Är det babel?

JoeW
30-09-2008, 12:32
Thomas - så ille er det da ikke? Vet ikke hva programmet går under som navn jeg, men i WF har vi bare kalt det "SN Brussels"...

Edit: Og i morgen er det vel det de kaller det i SGS... :p

Savipix
30-09-2008, 12:34
Jag tror att det är samma system som körs på TG och CA.

LN-MOW
30-09-2008, 12:48
Gamle SR-systemet, er det ikke? Brukte det et aars tid i ATL, og det er da ikke saa ille?

G'morgen fra Alpharetta. 14 grader og pent .. Travel arbeidsdag venter og ESPN2 sender Aalborg-ManU. Mao. full rulle idag.

EB
30-09-2008, 14:23
Sent i seng i går og tidlig opp i dag. Ble en treningsøkt før frokost i Ålesund og så bar det hjem til Østlandet og drittværet. Nå er det en rolig ettermiddag/kveld i heimen som står på programmet...

S. Holberg
30-09-2008, 14:28
God ettermiddag folkens!
Sitter å oppdaterer meg på dagens nyheter og går gjennom de vanlige forumene :)
I morgen bærer det til byn på møte, og for å hente min nye pc :D
Acer aspire one :)
Ha en bedre dag!

Hickok
30-09-2008, 19:38
Da var jeg tilbake i hovedstaden. Morro med Pri-bags, gitt! På turen opp fikk jeg aldri orange lapp, selv om jeg sjekket inn i Buisness-skranken på Sola. Dermed kom, som seg hør og bør, baggen mitt i køen. Helt OK. Nå på returen fra Bodø til Oslo forsvant den helt, men da fikk den i hvert fall pri tag. Jaja, kan vel ikke vinne alle kampene sikkert. :)
Håper bare jeg får den før torsdagens tidlige avgang til LCY. Ellers blir det dårlig med klær til den turen!:o

Someone
30-09-2008, 19:43
Hmmm, ser ut som om ikke Danmark vil gi slipp på meg. Ikke nok med at det fortsatt er rot og tull med hvor jeg faktisk bor.......men det er et styr å få overført penger tilbake til Norge også:rolleyes:

JoeW
30-09-2008, 19:56
Du får om ikke annet god kurs om dagen for DKK-ene dine da!

Egil
30-09-2008, 22:02
Ja da er dagen snart over, og hvilken dag det ble i tåkeheimen...

WF 0730 Bodø 06:19 Flyet gikk 07:37 WO
WF 0739 Namsos - Trondheim 06:29 Innstilt WEAT
WF 0737 Trondheim 10:02 Innstilt WEAT
WF 0734 Mo i Rana - Bodø 10:33 Innstilt WEAT

Ble litt mange ombookinger og busser og taxibiler gitt, sliten i hodet og sovnet på sofaen etter middag så nå er jeg klar for en "nattvakt" da jeg sikkert ikke får sove på mange mange timer :p

Ellers har dette vært en dag med mange tanker og samtaler. Siste arbeidsdag i WF for alle som ble sendt til SGS. Sikkert ikke verdens undergang, men det føles vemodig og trist :(
I tillegg forlater jo WF145 oss i dag, men han av egen fri vilje til ny og bedre betalt jobb vil jeg tro ^_^

E!

sail4fun
30-09-2008, 22:05
A, endelig lagt om til vinterdekk ...., ditcher WF for en tur over fjellet med VW denne gangen... and off we go....