View Full Version : God mandag morgen
Utflyttet
29-09-2008, 03:54
Da er det leggetid etter å ha gravd i andre folks c-kode i 12 timer etter en feil.
For de som forsatt vil bryne seg på noe så anbefaler jeg:
http://www.schneier.com/blog/archives/2008/09/the_two_classes.html
...og i mellomtiden frem mot det dere andre kaller lunch så skal jeg lage snorkelyder så det holder. ;)
-A
Hei og hopp fra ATL hvor det er leggetid. Ingen jetlag å snakke om, har alltid hatt godt tak på det.
Mandag er fridag, med unntak av en telekonferanse på morran .. blir litt klesvask og spyling av huset, men ingen utflukt. Prøvde å få fylt tanken til jeep'en i ettermiddag, men måtte gi opp. Georgia og South Carolina er omtrent tomme for bensin.
Fint vær og behagelig temp .. rundt 25 på det verste.
Og selvfølgelig skal Molde moses en gang til på Nanne-rud ..
Fredrik Propell
29-09-2008, 04:46
God Mandag morgen fra ADL!
Endelig er jeg kommet meg pa ferie, og jeg nyter dagene fullt ut.
I dag blir det a ta turen inn til byen og vaere en typpisk turist... Det er stralende vaer, men tempraturen ligger bare pa rundt 20-22 grader i dag. Men utover uka er det meldt om bedre tempraturer.
Ha en ellers god blamandag!
Glad høstmorgen. Med Nespresso`n i koppen er jeg klar for en ny arbeidsdag - denne gangen i Ålesund. I kveld står vi på scenen med Reiseradio`n FM747 for 14. gang. Ha en bedre start på uken!
Sitter på Sola og venter på DY521 med avgang 0650. Har sendt av gårde kona til Portugal med KLM og har et lite løp som involverer Bodø før jeg returnerer til Stavanger på onsdag. Så det blir en aktiv uke. Noe det forsåvidt har blitt mye av i det siste.
Satser på litt fightertrafikk og tid til foto i Bodø da.
K
God morgen fra Sola. Skal ta 08:30 til OSL og deretter 10:50 videre til BOO for 2 dager med kurs. Rolig start på uken, selv om den egentlig tjuvstartet her i oljebyen i går.
jcnorway
29-09-2008, 06:44
God morgen fra hovedstaden. En kjapp frokost før kursen settes inn mot sentrum for en ny arbeidsuke som inneholder bl.a. en tur opp til Bodø på torsdag.
Ha en fin dag alle sammen :)
God morgen fra Oslo. Da var frokosten fortert og så gjenstår det bare å komme seg på jobb og få fyrt opp excel arkene. Bortsett fra en løpetur i kveld står det ingenting på planen. Ha en fin dag
God morgon frå BGO :)
Siste dag på BGO-kontoret som primær lokasjon. Neste stopp er Trondheim... Japp, det blir trønderfår av meg. Er det lurt å bruke supporterutstyr med røde farger i Trondheim mon tru....? ;)
Det blir nok pakke-dag i dag :)
Ha ein fin dag alle saman!
sirpjalle
29-09-2008, 07:41
God morgen fra Forus! Da på an igjen, ny uke nye muligheter. :)
Kaffen står på pulten og denne trengs i dag gitt. Blir vel et møte og to i dag og ellers generell jobbing.
Ha en god dag da forumister! :)
Zico77, vi må ta en "prat" :cool:
AirbusTrond
29-09-2008, 07:51
God morgen fra Lilletorget. Kaffe i koppen her også. Etter gårsdagens overjordiske opplevelse i Operaen kan man godt tåle en mandag på jorden.
Go morn fra barteland
Kjølig på moran her idag. Det merkes at det er høst i eming ja. Rolig start på dagen idag, men det tar vel av senere.......det er mandag.....
Ha en strålende dag forumister :nor :nor :nor
FlightDeck
29-09-2008, 08:23
God morgen fra Nydalen. Etter en travel helg er det tid for å returnere til de britiske øyer. Denne gang blir det SK4795 til London City Airport og videre med VLMs VG448 til Manchester. Ha en fin dag!
God morgon!
Ljusvaken klockan 0500 betydde en joggingtur i soluppgången följt av en frukost och kaffe. Nu sitter jag i biblioteket på universitetet med intentionen att vara produktiv fram till klockan 1000. 4 grader visade termometern när jag cyklade hit. Vad den visade i morse vill jag inte ens tänka på.
Ha en fin start på veckan!
God morgen, det har hvertfall blitt det etter hvert. Dagen bråstartet med et behov for litt demonutdrivelse fra et system som hadde blitt litt kranglete i helgen. Nå er demoner og annet tull ryddet opp i vha. den "store knappen" og ting har roet seg.
Ha en super uke!
Zico77, vi må ta en "prat" :cool:
Jepp. SVG @ 7/10-08. Pils.
Riktig god morgen. Det BLIR vinter i år også ser det ut til, da den første snøen kom oppe i fjellene i natt
God morgon frå BGO :)
Siste dag på BGO-kontoret som primær lokasjon. Neste stopp er Trondheim... Japp, det blir trønderfår av meg. Er det lurt å bruke supporterutstyr med røde farger i Trondheim mon tru....? ;)
Det blir nok pakke-dag i dag :)
Ha ein fin dag alle saman!
Det er ALLTID lurt å gå med rødt i Trondheim!! Det samme gjelder forsåvidt de fleste andre steder (utenom i England for så vidt....)
God mandag morgen fra hjemmekontoret på kjøkkenet. Dagen startet ved 8-tiden med kake og en liten haug pakker til Prinsessen som ble fire år i dag. Knapt noen bedre måte å starte dagen på tror jeg. Så ble det enchiladas-rester til frokost etter at hun var kjørt i barnehagen og nå sveives Excel-arkene i gang over VPN'en. I morgen blir det morgenflyet til STO igjen, og en meget spennende dag (blant annet skal jeg spise middag med CEO'en vår og høre litt på Mats J.)... mer om dette senere!
Da var man hjemme igjen etter et par dager i Oslo og et par dager i Helsinki. Har pakket ut, vasket klær, gitt legemet mat og en velfortjent dusj og er straks klar for noen timer med jobb @ MJF.
*trøtt*
E!
sirpjalle
29-09-2008, 11:19
Jepp. SVG @ 7/10-08. Pils.
Notert! Thomas kommer og :)
jcnorway
29-09-2008, 11:39
God formiddag fra Oslo sentrum hvor solen skinner fra skyfri himmel. Nå er det straks lunsj, deretter litt mer jobbing før det bærer til frisøren. Samboer disker opp med bursdagsmiddag i kveld så det blir nok meget bra :)
Ha en fortsatt fortsatt fin dag forumister!
FBU 4EVER
29-09-2008, 13:27
Nærsnes ligger badet i solskinn. Bortsett fra klubbmøte i kveld, står det svært lite på agendaen.
Høstens tur til Barolo får en viss avskalling ser det ut til. Fra å være 6 stk., så har først en, så nr. 2 av damene meldt avbud. Og da blir heller ikke den tredje med. Nå må jeg finne ut av dette med tilbakebetaling ved avbestiling. Billettene er bestilt via wideroes.no, så det er mulig det blir en PM "heading your way, Farmer"!
Ha en fin mandags ettermiddag alle sammen!
God morgen fra Nydalen. Etter en travel helg er det tid for å returnere til de britiske øyer. Denne gang blir det SK4795 til London City Airport og videre med VLMs VG448 til Manchester. Ha en fin dag!
God ettermiddag fra Tromsø!
Ikke så mye spennende i dag, men i morgen tidlig bærer til også for meg til Manchester, og deretter London. Det blir SK-fly, Radisson SAS Edwardian Manchester, Virgin Trains (1. klasse til den nette sum av £42.50), samt både The Metropolitan og The Mayfair i London. Man må jo teste ut litt forskjellige hoteller...:)
Notert! Thomas kommer og :)
Supert! Jinge åg. Skål!