View Full Version : God søndag morgen...
God morgen alle forumister.. Nespresso`n er i koppen - det er fyr på peisen og ute er det mørkt - litt over 7 timer kortere/mørkere har dagen blitt. Blir en treningsøkt på formiddagen og så skal det pakkes til morgendagens reise til Ålesund. Ha en bedre søndag!
God søndag alle sammen - jeg skal benytte denne morgenen til matematikkurs, og så skal importert arbeidskraft fra Norge forhåpentligvis fikse det IKEA-skapet jeg og min egen far ikke klarte å sette opp.
God morgen forumister
Her har man blitt tvunget til å stå opp ALT for tidlig.....*gjesp* ...men det skal feires 60 års dag, så man har ikke noe valg...
Håper været holder seg slik som det er nå, med opphold og rundt 10 grader.
Ha en fin dag
God morgen fra Farmen, hvor jeg nå skal dra på meg skikkelig regnhyre og sjekke om det er mye av de løse gjenstandene ute som har kommet på avveie. Høstens første storm har dundret rundt hushjørnene i går kveld og natt, men mye vind og veldige mengder med nedbør. Nå har vi fyrt opp i ovnene her og skal nok nyte dagen inne det meste av dagen. Flott innevær om ikke annet!
God morgen fra Oslo. Overaskende tidlig oppe idag også. Sånn går det vel når man legger seg edru? Etter at jeg tømte klesskapet igår blir det å legge inn igjen det jeg skal beholde og kvitte meg med det som skal ut. Ellers er det lite som står på programmet. Ha en fin dag
sirpjalle
28-09-2008, 10:19
God morgen fra Stavanger! Trøtt som en strømpe, minste jenta fan ut at hun skulle lage 4timer balluba i natt! :drunk:
Vel, nå er jeg iallefall oppe på beina, så neste er vel frokost ;)
Blir kanskje en tur ut til Sola i dag, vi får se......
Ha en fin søndag. :)
God morgon från Sigtuna,
Har varit i föräldrarnas lägenhet sen i fredags för att få lite läsro inför en examen på tisdag. Solen skiner och det är 12 grader ute. Det betyder en prommenad efter lunch och sen lite mer läsning innan returen till Uppsala.
Ha en fin söndag forumister.
God dag fra Hadeland.. Dagen er allerede mange timer lang og pakking for 2 uker på skiferie er unnagjort.. Sitter bare å venter på å reise og at LH3143 skal ta meg til München og ett steg nærmere de østerriske alper..
God Søndag!
AirbusTrond
28-09-2008, 10:51
God morgen fra Gamle Oslo. Dagens program har tre hovedpunkter: Gustav Mahlers andre i Operaen, fårikål m/høvelig drikke og til slutt AaFK-RBK på TV. Hva som blir høydepunktet får dagen vise....:-)
FBU 4EVER
28-09-2008, 12:11
God morgen fra et solfyllt, men luftig, Nærsnes!
Blir kanskje en tur med cab'en i løpet av ettermiddagen. Hvor vet jeg ikke. Kanskje en svipp innom Holmsbu?
Men nå er det lunsj. Ha en fin søndags ettermiddag.
Keypoint
28-09-2008, 13:30
God ettermiddag! Skal nå på jobb og tilbringe de resterende 10 timene av denne søndagen på Sola International. Ha en fin søndag!
Jeg må også en tur på jobb i ettermiddag. Dermed mister jeg Brann-Lyn i kveld. :( I stedet blir det en tur til Stavanger, og så på kurs i Bodø på mandag morgen.
Da var det morgen ogsaa her i Alpharetta ... lang lang loerdag som begynte klokken 0515 norsk tid og ble avsuttet da jeg kroep i bingen ved titiden ATL-tid. Pga versjonsbytte og faerrre seter ble det 'klappsete' mellom FRA og ATL .. mao. vanlig sete under serveringestidene og klappsete ved doer 3L de 5-6 timne i midten ... Det blir saar rumpe av slikt .. men med min Nomad og BOSE QC3 samt den nye Lars Saabye Christensen gikk tiden ganske fort likevel.
Tilbake til et Atlanta som omtrent er uten bensin. Skal man tro Gasbuddy er det ihvertfall ingen stasjoner her i Alpharetta som har noe ihvertfall.
God søndag fra Maura..
Siste dag før det er back to work for resten av året, og snart går turen i retning hovedstaden for å treffe en kamerat som jeg dessverre ikke fikk reist til TRD for å møte.. Noen husker han kanskje fra et par USA-trip-reports? Han virket klar for en ny tur sist jeg traff han, så kanskje man begynner med mer planlegging i kveld..
Hvor vi skal treffes for en matbit, tør jeg ikke nevne (annet enn at det var hans forslag, altså..).
Hvor vi skal treffes for en matbit, tør jeg ikke nevne (annet enn at det var hans forslag, altså..).
HRC med en stor öl följt av Solo super hemma ;)
Da var det morgen ogsaa her i Alpharetta ... lang lang loerdag som begynte klokken 0515 norsk tid og ble avsuttet da jeg kroep i bingen ved titiden ATL-tid. Pga versjonsbytte og faerrre seter ble det 'klappsete' mellom FRA og ATL .. mao. vanlig sete under serveringestidene og klappsete ved doer 3L de 5-6 timne i midten ...
Du och LH är tydligtvis inte vänner :cool: Ser fram emot en TR. Speciellt när det kommer till cateringjämförelsen.
hadde ikke planlagt noen TR, men det er mulig jeg smellr sammen en liten en i loepet av kvelden ..
Tilbake fra dagens foerste gjoeremaal: Skaffe bensin. Ved hjelp av Gasbuddy fant jeg en stansjon med bensin til 3.79 (meget bra pris foroevrig) en ti minutters kjoering avgaarde. Tipset viste seg aa stemme, og jeg fikk fylt tanken etter en halvtimes venting.
Paa veien passerte jeg denne stasjonen, som ikke engang HADDE bensin.
Dagens andre gjoeremaal blir Wigan-ManC. ;)
Tilbake fra dagens foerste gjoeremaal: Skaffe bensin. Ved hjelp av Gasbuddy fant jeg en stansjon med bensin til 3.79 (meget bra pris foroevrig) en ti minutters kjoering avgaarde. Tipset viste seg aa stemme, og jeg fikk fylt tanken etter en halvtimes venting.
Paa veien passerte jeg denne stasjonen, som ikke engang HADDE bensin.
Det er ikke bare penger som er mangelvare i USofA skjønner jeg. :rolleyes:
Ha en fin søndagskveld alle sammen, med eller uten bensin :lol:
anders320
28-09-2008, 17:35
God søndag alle sammen!
Opererte ut mandlene mine på torsdag, så har aktivitetsforbud de neste dagene. Kjøpt inn noen DVD-sesong-serier for å få tiden til å fly. Heldigvis er jeg en av de som ikke har blitt dårlig overhodet av operasjonen, spiste pølser dagen etterpå og gikk til byen i går, så synes ikke spesielt synd på meg selv.
Har noen tips til å få tiden til å fly de neste 12 dagene jeg er ufrivillig sykemeldt, så skrik ut :)
God aften. Aerodyn eksamen i morgen, så dagen går med til litt lesing (som om dagene ikke har gått med til denslags i uken som gikk).
Videre har jeg lært at når man tar med seg dama så; "There is no such thing as a 'small trip' to WalMart". Skulle ikke ha noe, og gikk ut av butikken med en full handlevogn.
S. Holberg
28-09-2008, 19:38
God kveill!
Dagen her har gått med til fotballkamp(6-4 tap :( )
Sitter nå å arbeider litt på noe som skal inn til avisa i morgen.
Skal bli ferdig til AAFK-RBK(GO RBK!)
Ellers så er ny pc bestilt :D :D Acer Aspire One A150 med XP, gleder meg!
Ha en fortreffelig kveld videre.
S. Holberg
28-09-2008, 21:54
Heia RBK! :D
Bra kamp.