PDA

View Full Version : Glad fredag morgen...


EB
26-09-2008, 07:13
Endelig fredag og endelig snart helgefri - på tide etter 12 dager med jobbing. Nå er det en koksgrå kapsel fra nespresso i maskinen og det er snart klart for dagens arbeidsøkt. Ha en bedre fredag og en enda bedre helg!

zico77
26-09-2008, 08:12
God morgon! :)

Tilbake i Bergen, og siste arbeidsdag før helg. Det blir pakking i helga -snart klar for flytting :)

Ha ein regnfri dag! ;)

Someone
26-09-2008, 08:17
God morgen fra Oslo. Her ligger tåka tykk og jeg er trøtt som vanlig på denne tiden av døgnet. Så snart frokosten er fortært så blir det å komme seg på jobb. Uvisst hva som skjer i helgen, bortsett fra at den innebærer noen visninger. God helg

jcnorway
26-09-2008, 09:08
God morgen fra en skranglete t-banevogn mot sentrum. Etter en helaften på Ekebergrestauranten med jobben igår så er man nå klar til å ta fatt på siste arbeidsdag før helgen:) Blir garantert mange trøtte tryner på jobb idag. Synes vår company policy om firmafester er genial. Slike fester er alltid på en torsdag slik at folk kan være i redusert form på fredag. Å være litt nedsatt på jobb etter et slikt arrangement er ok. Helgen er nemlig familietid og derfor har man alltid slike ting på torsdager:colgate: Ha en bedre dag alle sammen!

LN-MOW
26-09-2008, 09:10
God morgen fra Mosjøen, hvor det både regner og blåser! Skal ut og fly i ettermiddag, så jeg er glad for at WF's piloter har sett en høststorm før ..

Ser ut som det blir en voldsom start på dagen her, men det roer seg nok. Har nytraktet kaffe i kanna, så jeg regner med at jeg rydder opp i det før jeg kaster meg ut i Mosjøens rushtrafikk og begir meg de 50 meterne over til kontoret ... ;)

sirpjalle
26-09-2008, 09:12
God morgon! :)

Tilbake i Bergen, og siste arbeidsdag før helg. Det blir pakking i helga -snart klar for flytting :)

Ha ein regnfri dag! ;)

Tror jeg skal finne fra hagla til svoger's ;) Dette må vi "snakke" om.....:cool:

sirpjalle
26-09-2008, 09:13
Ja, godmorgen ja.... Endelig fredag! 7,5 time på jobb så er det helg, og jeg skal ikke jobbe 1 minutt overtid ;)

ha en god dag forumister! :)

CK
26-09-2008, 09:16
god fredag morgen fra Asker. I dag er første dagen denne uken uten en eneste flytur (tror jeg..). I går røyk SKOs on-time-statistikk, og 18:35-flighten fra ARN ble én time sen. Ufattelig at SGS bare satte én person i gate og ikke klarte å boarden den maskinen raskere. Det gjorde det ikke bedre at SKS hadde en OSL-flight med rutetir 19:35 (som gikk fra F32 mens SKOs gikk fra 6A - et godt stykke mellom flightene), så det kom selvsagt pax fra feil flight som ville ombord. Ganske kaotisk, men alle vi på stand-by (både ansatte og go-show pax) kom til slutt på. Landet i Oslo samtidig som 19:35-flighten (som også var stappa full). I dag skal jeg leke meg med WebTrends det meste av dagen, og i helgen blir det familiehygge, og barnebursdag for 4åringen på søndag.

zico77
26-09-2008, 09:35
Tror jeg skal finne fra **** til svoger's ;) Dette må vi "snakke" om.....:cool:

Våpentrusler idag er vel kanskje litt uklokt..... ;)

atck
26-09-2008, 09:56
Mårnings. Litt kontorplukk og så er det å hive seg på en BA146 til Frankfurt. Skal på CISM-seminar i Deutsche Flug Sicherung i morgen. I dag blir det vel litt tid til flyfotografering og bokhandlere i Langen.
Helt greit det. :)

sirpjalle
26-09-2008, 10:08
Våpentrusler idag er vel kanskje litt uklokt..... ;)


men som sagt, jeg skal bare "snakke" over en kopp kaffe eller to..... ;)

LN-FHU
26-09-2008, 10:41
Morn morn morn fra barteland.....(Aaaaalex...hvor er barte-smileyen.... :p )

Regn her og idag, men lovt litt bedring utover ettermiddagen. Hadde håpet med en kaffe med LN-MOW på Værnes idag , men siden han kun har 25 min. forbindelse blir det kanskje neste gang ;)


Ha en strålende dag forumister :nor :nor :nor

Egil
26-09-2008, 10:58
God morgen fra tåkeOslo!

Et kort møte nå, så er det opp på OSL og over til HEL for helga. Sjekket inn på internett og sete 5A venter ombord på Blue1's MD90? (håpe håpe).

God morgen fra Mosjøen, hvor det både regner og blåser! Skal ut og fly i ettermiddag, så jeg er glad for at WF's piloter har sett en høststorm før ..

Tja, om ikke høststormen roer seg sååå...
WF 0739 Namsos - Trondheim 06:29 Innstilt WEAT

Lykke til :)

E!

Bizflyer
26-09-2008, 12:08
God morgen fra KRS.

Nå er det snart lunsj heldigvis, og jeg håper det blir en kort arbeidsdag.
I morgen blir det biltur til Oslo og båttur til Kiel!

TGIF, forumister!

BF:cool2

LN-MOW
26-09-2008, 12:21
Tja, om ikke høststormen roer seg sååå...
WF 0739 Namsos - Trondheim 06:29 Innstilt WEAT

Lykke til :)

E!

Vinden har roet seg, regnet kommer og går, og akkurat nå skinner solen. Satser på at det holder seg slik noen timer.

Ser ut som det blir en kaffe i tårnet på OSL i kveld - skal bli hyggelig!

Martin
26-09-2008, 12:55
God fredag fra loungen på LHR.. Sitter og surfer, drikker cola og ser på fly.. Jeg tror jeg har hatt det verre..

ENGM RAMP
26-09-2008, 13:05
Ser ut som det blir en kaffe i tårnet på OSL i kveld - skal bli hyggelig!

Kaffe skal det bli Andy! Og, ta med ørepropper om du har ;) Finn Otto er på jobb i kveld også :D

Thomas
26-09-2008, 13:49
På jobb ikveld er det fler som er !! :p

Northrider
26-09-2008, 16:34
God ettermiddag fra Kjevik Flyklubb.

Sitter å venter på SK222 som skal frakte meg til Oslo/Eidsvoll på ferie. Sete? 0C :)

OJB
26-09-2008, 16:58
God ettermiddag fra Forus,
Da erklæres helgen for inntrådt.
En hektisk dag som startet med grytidlig morgenmøte på OSL og påfølgende retur med SK4009 og LN-BUF til SVG videre med en svært så hektisk men god siste arbeidsdag denne uken.
Det er tid for å kjøre hjem til Tananger og koble av.
En god whisky eller to skal inntaes om ikke så lenge .
God helg alle forumister.

OJB
26-09-2008, 17:01
Grått vær på Galemoen imorges, grått var det over hele sør-Norge og i morgentimene.

AirbusTrond
26-09-2008, 17:09
Men nå er et strålende sol og 16.5 grader i Gamle Oslo. Formen fortsatt ikke på topp, og uken har vært slitsom på jobben. Men jeg har Nøgne Ø Havrestout i kjøleskapet. :-) God fredagskveld !

Discus
26-09-2008, 17:29
En ikke god ettermiddag her, i og med at LT har klart å irritere meg ganske kraftig ved å surre så mye at diverse fly står på bakken på mandag pga. manglende luftdyktighetsbevis.

"Luftfartstilsynet har i dag bekreftet at de ikke er i stand til å sende ut nye Luftdyktighetsbevis til alle, innen utløpet av det gamle.". Det kom nok som julekvelden på kjærringa at LDBene gikk ut, de har jo visst om dette i noen år. Det er godt LT ikke driver flyselskap, da hadde de vært grounden pga. surrete papirhåndtering.

Dere får ha en god ettermiddag og helg dere andre, så kanskje jeg får ristet av meg irritasjonen så helgen blir god den også.

LN-AØR
26-09-2008, 17:38
God ettermiddag fra Kjevik. Etter en uke med våpenmontering, teori og mekking på F-16 blir det deilig med helg og avslapning nå. Ha en fin weekend forumister.