PDA

View Full Version : God torsdag!


seilfly
25-09-2008, 06:13
God morgen.
Begynner å bli lei av å snakke engelsk nå :D Det er meldt om 34 grader i dag, og vekkeklokka ringer 0455. 6,3 timer flytid så langt og her går det unna! Jeg får se om det blir noen bilder til med tider og stunder...
Ønsker alle en god morgen!

gustavf
25-09-2008, 06:27
Riktig god morgen. Dagen i dag bringer meg til Bodø, det er alt for lenge jeg har vært ute på tur...

EB
25-09-2008, 06:29
Glad torsdag - dagen er snart 7 timer kortere/mørkere og da trenger man minst et par kopper Nespresso på morgenkvisten. Blir en lang dag på kontoret før det blir tysk oktoberfest i Oslo sentrum i kveld. Ha en bedre torsdag...

gustavf
25-09-2008, 07:59
Riktig god morgen. Dagen i dag bringer meg til Bodø, det er alt for lenge jeg har vært ute på tur...

$%&$&%#"#% urutinerte tulling. Var gjennom sikkerhetskontrollen 06.45, for å rekke en avgang 08.30. Hva tenkte jeg på da jeg stilte vekkerklokka i går?

sirpjalle
25-09-2008, 08:02
God morgen fra Forus! Da var det atter en ny dag. Kaffen står på pulten og forumet leses.

Ser ut til at det blir en rolig dag utfra det som står på tapetet, for håpe det holder seg slik.

Ha en fin dag da forumister! :)

Someone
25-09-2008, 08:14
God morgen fra Oslo. Idag er det lønning og dermed også lønningspils, da det gjelder å få drukket opp pengene så raskt som mulig. Ha en fin dag

$%&$&%#"#% urutinerte tulling. Var gjennom sikkerhetskontrollen 06.45, for å rekke en avgang 08.30. Hva tenkte jeg på da jeg stilte vekkerklokka i går?

Ha ha, selv ikke mine besteforeldre møter opp så tidlig:lol:

zico77
25-09-2008, 08:50
God morgon frå FBU :)

Då er dagen i gang, og kaffien nydes. Det blir litt tasting, litt møter, og så er det tilbake til BGO på ettermiddagen.

Oh sol og sommer! ;)

Ha ein solskinnsdag alle saman!

CK
25-09-2008, 09:18
god morgen fra STO. I dag blir det heldagsmøte med kolleger fra hele verden, og dét er jo alltids hyggelkig. Om jeg bare hadde hatt min presentasjon ferdig... (oh well - jeg har 44 minutter igjen...). I ettermiddag blir det endelig retur til familien, og i morgen blir det ukens første dag uten flygning (mandag: OSL-CPH-DUB, tirsdag DUB-CPH, onsdag CPH-STO og i dag altså STO-OSL). Skal bli godt å komme hjem!

Bizflyer
25-09-2008, 10:03
Dublin nå igjen, CK? Er du blitt en hund etter Guinness? :colgate:

Her i KRS er det nok en strålende dag. CAVOK heter det visst!
Det blir kontordag her før 2 styremøter i kveld!
Lørdag blir det biltur til Oslo og utreise med Color Magic for hele familien! Blir vel hyggelig det!

BF:cool2

OJB
25-09-2008, 10:10
God morgen fra Lilleaker,
Flott høstvær ute nå. Dagen startet for mitt vedkommende 05.15 med biltur fra Tananger til Sola i høstmørket. Kun en svak lystripe i øst.
Alltid en overgang å venne seg til mørket om høsten etter den lyse årstid.
SK4002 og LN-RPH gikk på tiden , nesten full maskin imorges.
Klart og fint vær over fjellet , men lavere områder over hele østlandet var innhyllet i morgentåke.
Det bedret seg inne jeg nådde kontoret kl 08.
vedlagt kan man se noen images fra kl 6.45 imorges over nordre deler av Oslo på vei inn til OSL.
Lang dag på jobb og kvelden går med til styremøte i en bedrift.
Ha en fin dag alle forumister.

ENGM RAMP
25-09-2008, 10:16
$%&$&%#"#% urutinerte tulling. Var gjennom sikkerhetskontrollen 06.45, for å rekke en avgang 08.30

He he Gustav, den DER slo alle rekorder :D

God morgen Godtfolk! Her er man oppe og klar for trening på morgenkvisten faktisk! Skal man holde ryggen i sjakk så har jeg vel intet valg! Ellers blir det hjem igjen og slappe av en times tid før det bærer rett på en senvakt...

Ha en strålende dag alle!

FlightDeck
25-09-2008, 10:34
$%&$&%#"#% urutinerte tulling. Var gjennom sikkerhetskontrollen 06.45, for å rekke en avgang 08.30. Hva tenkte jeg på da jeg stilte vekkerklokka i går?

haha, flyfolk er ivrige! Selv har jeg etter hvert funnet den gylne middelvei mellom å møte opp for tidlig og for sent. Reiser alltid hjemmefra to timer før flyavgang!

Ellers er jeg tilbake etter to-tre dager på de britiske øyer. OJB la ut noen nydelig bilder - så jeg slenger ut et jeg også. Fikk med meg en fantastisk solnedgang og høstfarger på veien hjem i går, blant annet her under innflygningen til OSL:

http://i297.photobucket.com/albums/mm240/FlightDeckNorway/Hst.jpg

Andrev
25-09-2008, 10:53
Da var man på plass i Reykjavik. Blir en avslappende dag i dag, en tur i sundlaug på ettermiddagen og så bursdagsmiddag :-)

JetBlue
25-09-2008, 10:56
God dag! Etter gårdsdagens hjemmekontor er jeg tilbake på Hasle for videre prosjektarbeid. I ettermiddag bærer det så avsted til Asker for middag med fruen.

LN-FHU
25-09-2008, 11:30
God morgen fra Trondheim :D

Rask og frisk i kroppen og kaffe i koppen
dagen den er fin, ikveld blir det litt vin :D

Ha en strålende dag forumister :nor :nor :nor

Savipix
25-09-2008, 11:43
God morgon från Uppsala!

Till min stora glädje har förkylningen ÄNTLIGEN gått ur kroppen och jag känner mig åter igen normal.

Dagen idag går åt till grupparbeten och föreläsningar. Ha en fin dag!

LN-MOW
25-09-2008, 11:50
G'morra fra Mosjøen. Grått men pent idag ..

Kun en dag til heimreisen starter .. blir overnatting på Galemoen før ferden går himatt med Lufthansa. Forhåpentligvis en bedre opplevelse enn sist ... hehe

TOS
25-09-2008, 12:50
haha, flyfolk er ivrige! Selv har jeg etter hvert funnet den gylne middelvei mellom å møte opp for tidlig og for sent. Reiser alltid hjemmefra to timer før flyavgang!


God formiddag fra Tromsø! En av fordelene med å være bosatt i en småby er at jeg kan dra fra min egen bolig så sent som 25 minutter før avgang, og fortsatt være på plass 20 minutter før avgang (som stort sett holder når baggasje ikke må sjekkes inn og jeg har sjekket inn på nett)....:)

BSSW
25-09-2008, 13:20
Till min stora glädje har förkylningen ÄNTLIGEN gått ur kroppen och jag känner mig åter igen normal.

Heldig du....ikke helt kvitt min enda, men slipper heldigvis å drasse rundt på tørkerull.

Her i Egersund er det lite nytt. Fint vær, grei temperatur.

Desk pilot
25-09-2008, 15:36
God ettermiddag fra Nordvestlandet.Den store og kronglete ferieturen har startet, første stopp er fetekur hos svigerinne og svoger. Her er det soool og fint vær, men fjellene gjør at det likevel blir litt skygge. Eneste flyaktivitet er noen F16-fly som har sirklet over her i dag.

Egil
25-09-2008, 18:27
God ettermiddag fra 2921 @ Radisson SAS Plaza i Oslo.
Dagens møter er unnagjort, så nå er det en velfortjent vintime på rommet med litt avslapping før man møtes til middag litt senere.

Begynner virkelig å glede meg til HEL i morgen! Første gang jeg skal reise med Blue1 :)

G'morra fra Mosjøen. Grått men pent idag ..

Kun en dag til heimreisen starter .. blir overnatting på Galemoen før ferden går himatt med Lufthansa. Forhåpentligvis en bedre opplevelse enn sist ... hehe

Sol i Oslo, så jeg lengter ikke hjem! Men MOW da, kan det bli verre (servering) enn sist? ^_^

E!

Tommy777
25-09-2008, 21:29
Go ettermiddag fra Chicago!

Etter en kjapp tur t/r STL i gaar er det kontordag i dag. Det kryper ganske sakte mot helg og det ser bra ut for Cubs som er i sluttspillet.

McCain fikk gjennomgaa av David Letterman etter han avlyste sitt besoek der i gaar kveld grunnet krisen i oekonomien her :p

JoeW
26-09-2008, 00:23
Da ser det ut som om Joachim m/ følge i morgen booker billetter med EasyJet(!) CPH-MXP-CPH. Har ingen erfaring med dette selskapet, men billettene ser ut til å være svinebillige så kan jo bli et spennende bekjentskap!

(Og følte vi måtte utnytte ruten mens den ennu eksisterer....)

Martin
26-09-2008, 01:28
..og torsdagen som skulle ende hjemme, i sin egen seng og ompakking av koffert, endte på Holliday Inn på Heathrow.. I morgen skal jeg være no-show-passasjer før første gang :p

JoeW
26-09-2008, 01:47
Mister du TRD-flighten?? Uff da... Satser på at du koste deg i loungen på LHR da!

Martin
26-09-2008, 01:53
Mister du TRD-flighten?? Uff da... Satser på at du koste deg i loungen på LHR da!

Nei, jeg mistet ikke flighten pga. at jeg koste meg i loungen.. Om du leser tråden min i trip-reports-forumet, så ser du hvorfor..

JoeW
26-09-2008, 03:10
Ja, jeg vet du ikke mistet flighten fordi du koste deg i loungen, men forstod det som om du satt der når du fikk medlingen om at flighten var cancelled?Er det ikke TRD-flighten din som er i faresonen for å være no-show på?

Tommy777
26-09-2008, 04:00
Ja ja! Da var det aften i Chicago og kjerringa er paa G MAT trening igjen. Her er det baseball, oel og pizza for den store gullmedaljen.

Venter paa en kompis som ogsaa sannsynligvis maa tilbringe natten grunnet flyproblemer. Han er booket paa 944 ikveld, men flyet hans er forsinka 2 timer inn til ORD fra SFO grunnet et teknisk problem. Flyet hans skal lande 2204, 944 gaar kl 2205. Tviiiiiler paa at det gaar...

Blir nok et par oel til naar han har landet.