View Full Version : God lørdag
God lørdagsmorgen fra Oslo. Overskyet her i hovedstaden. Siden de gamle har kjøpt seg ny leilighet skal huset her selges, hvilket betyr store deler av helgen skal gå med til å rydde og style huset til fotografen kommer på mandag. Og siden jeg derfor sitter med en "utkastelse" blir det selv å gå på visning på et par objekter idag og imorgen. Ikveld er det også planer om en tur på byen.....avtalen er visst en liten tur ut for å ta et par øl, men sjansen er vel stor for at det blir "noe mer":D Ha en fin dag
God morgen fra Tallinn. Betopp ferdig med en bedre frokost og nå skal går ferden ut for å finne en management approved øl mens jentene handler. Godt å få et lite grunnlag før det faglige starter.
sirpjalle
20-09-2008, 10:13
God morgen fra Stavanger. Er barnevakt i helgen for tre ekstra små..... :)
Ingen andre planer enn å ta en tur ut og gå litt tur i skogen som ligger rett i nærheten foruten å ta seg en tur i butikken og handle... :)
God morgen fra Tallinn. Betopp ferdig med en bedre frokost og nå skal går ferden ut for å finne en management approved øl mens jentene handler. Godt å få et lite grunnlag før det faglige starter.
Når man snakker om frokost i Tallinn......dette fikk man når man bestilte frokostmeny på et sted vi dro....alltid kjekt når brødet kommer i flytene form:colgate:
jcnorway
20-09-2008, 10:35
God morgen fra bydel Nordstrand.
Her er det straks frokost og deretter settes kursen inn mot sentrum for innkjøp av en ny stekepanne. Leste en test av stekepanner i Aftenposten igår så det blir vel å se etter testvinneren, Høyang Polaris Matador.
Ha en fin lørdag alle sammen :)
God lørdag fra Grefsen. Da blir det tur til Aker Brygge og pizza med ungene og noen venner. Satser på Olivia, der er det italiensk med stil og klasse.
Så satser jeg på noe sushi take-away til i kveld. Pølser til barna, :lol:
God lördag!
Här vägrar förkylningen släppa taget om Avd. Uppsala. Vaknade upp och mår troligen värre än vad jag har gjort tidigare under den här förkylningen. Blir en snabbtur ut på stan för att försöka ordna lite mat och andra kurer sen så måste studierna ges lite tid också.
Ha en fin dag!
Glad lørdag fra Drammen! Her kommer dagen til å gå med til gulvlegging og montering av stikkontakter og brytere og varmeovn på det rommet som pusses opp. Og så blir det en øl eller tre i kveld tenker jeg! :cool:
God ettermiddag! Nettopp tilbake i Oslo fra Kjevik hvor jeg har blitt innkvartert med hos forsvaret og påbegynt kurset som F-16 Våpenssystemassistent. Dagen i går gikk med til å titte på de to F-16flyene jeg skal jobbe med i hangaren på Kjevik. RÅTT!!!:colgate: Ha en god ettermiddag, og ikke misunn meg for mye. Skal være på Kjevik 4 uker fra mandag.
Rossiyskie Avialinii
20-09-2008, 14:38
God dagen.
Idag maa eg dessverre ta farvel med La Manga, men skal bli deilig aa komme hjem til kjaere Bergen.
Flyr LN-KKO MJV-BGO.
Ha en fin dag.
Alex.
Dag Viking
20-09-2008, 14:49
I kveld er det pilotparty på Torshov, dvs vors for x-PEA folk i kjent gammel stil. Dette kan bli gøy, lenge siden jeg har sett mange av de.
Ellers går dagen med til å se litt film og tv-serier, ny TV og anlegg må jo prøves. Så langt veldig godt fornøyd med min lille plasma... ;)
AirbusTrond
20-09-2008, 17:34
God aften fra Gamle Oslo. Her blir det etter hvert en lammestek, plastposebåret fra Meny. Og ifølge husets tradisjon tas den ut før kjernetemperaturen når 60. Til dette vin fra Polets september-satsing, Syd-Vest Frankrike. Jaggu lukter det rosmarin her, nå... !
God ettermiddag fra Bærum - intet nytt fra Vestfronten i dag. Har shoppet litt pleieremedier til bilen, så i morgen blir det høstklargjøring, dvs. en skikkelig vask og runde med polish og voks.
Management approved beer... Mmmm, finnes det noe bedre :lol:
Sitter og har nettopp sett Liverpool tape 0-0 mot Stoke, smaker godt det med, men nå blir det vors :cheers: før Åge og Sambandet spiller opp i kveld!
*skål*
E!
God eftermiddag fra CPH, der planen er å vaske leiligheten.
Management approved beer... Mmmm, finnes det noe bedre :lol:
Ja. Management sponsored beer. :colgate:
Da var det faglige avsluttet .. godt på overtid .. nå er det en kort breik før vi skal gå å spise Mannerheim Fiest på restaurant Troika.
Hmm, Troika i Tallinn tror jeg faktisk jeg har vært på. Ordentlig russisk mat, en tsar verdig :-) Selv var jeg innom polet og plukket opp en Anchor Porter, som jeg nyter i dette øyeblikk. At det plutselig ble fint vær passer vel egentlig ikke dette ølet, men godt er det.
Desk pilot
20-09-2008, 18:46
Vakthelg betyr at jeg skal ha et øye på en VPN-oppkoblet PC og passe på at hjulene snurrer i riktig tempo borte på jobben. Så langt har lørdagen bydd på mye krøll, men nå funker ting bedre! Ha en fortreffelig lørdag kveld!
AirbusTrond
20-09-2008, 19:18
Ikke noe som en blini med lakserogn i Tallinn!
God "morgen".
Deilig å kunne sove lenge! 11 timer søvn og ikke spor til tegn på å ha sovet for lenge...
-Og starbuckskaffe fra presskanna. Lørdager blir ikke bedre enn dette...