View Full Version : God Torsdag!
Riktig god torsdag. Bare to arbeidsdager igjen så er det helg igjen! Merker det begynner å bli lite tid til overs her omkring, og i dag torsdag skjer første tur med flyet. Og i går, onsdag, så jeg en F-22 :)
Og man gleder seg allerede til helg...
Arbeidsuken byr på 4 flere arbeidsdager og går rett over i neste uke - lite som minner om helg. Men først er det dagens Nespresso - dagen er ca 6 timer og 1o minutter kortere. Ettermiddagen byr på barnepass - skulle gi nok trening det. Ha en bedre torsdag!
God morgen fra Egersund. Her gjør man seg klar til å stikke på jobb, muligens det blir montering av døren, som ble handlet inn igår, når det nærmer seg ettermiddag, vi får se.
Været skal bli; stort sett opphold, mulig litt nedbør rundt kl 14 med temp rundt 13-14 grader.
Dagens quiz, Seilfly. Dere andre kan selvfølgelig også prøve hvis dere vil.
http://i304.photobucket.com/albums/nn194/olavfje/DSC_9093.jpg
Guten morgen!
Nest siste arbeidsdag @ MJF for denne uken er godt igang, og i dag starter Norges eldste martnad, Tiendebytte (http://www.tiendebytte.no) som vil by Vefsninger på artister som Hoel & Albrigtsen, Omar & the Howlers, Mother's Finest, Knutsen og Ludvigsen og sist men ikke minst Åge og Sambandet.
I tillegg starter Helgeland Matfestival (http://www.helgelandmatfestival.no) som blandt annet byr på kvalik til Potetskreller NM i år. Dette hadde vel vært noe for deg Farmer?? ;)
Mye liv og røre i byen med andre ord. Selv blir jeg å finne på Tivoli :colgate:
Ferdig på jobb kl 11:00 og skal da hjem til mine foreldre og male ferdig garasjen sammen med min far. [Avlyst grunnet sykdom :(]Mulig det blir Hoel og Albrigtsen i kveld, får se hvor våken jeg er![/Avlyst grunnet sykdom :(]
E!
God morgen fra Oslo. Snart bærer det i retning jobb hvor excelarkene venter. Ikveld blir det ut å ta noen øl men studievenner fra København og er jeg heldig får jeg også lurt inn en løpetur innimellom alt det andre. Ha en fin dag
God morgon frå FBU :)
Det blei ein og annan halvliter i går kveld, men er frisk og rask igjen no :) Vekas siste dag i Oslo -tilbake til Bergen i morgon.
Ha ein fine dag alle saman!
sirpjalle
18-09-2008, 07:52
God morgen fra Stavanger. Var ferdig på jobb i går klokken halv ett.
Trøtt som et H..... Snart på tide å komme seg på jobb igjen.
Ha en fin dag forumister :)
Good mornin' forumister! Gårsdagen ble hektisk fra a til å, dagen i dag blir forhåpentlig vis mindre hektisk. Nå venter en runde med diverse Nespressomaskiner i Spektrum. Have a good one!
Takk til EB og dere andre for hyggelig Fly&Vin-treff i går (selv om jeg måtte gå tidlig) - artig å se noen ansikter bak nickene.
God Morgen fra Nord også.. her fortsetter det fine høstværet med sol og blå himmel :) Straks så setter man kursen mot EU for litt billig sprit og kjøtt ;)
Utflyttet
18-09-2008, 09:01
God Morgen fra Nord også.. her fortsetter det fine høstværet med sol og blå himmel :) Straks så setter man kursen mot EU for litt billig sprit og kjøtt ;)
Ikke bli borte for lenge, noen var på posten i går morges med hard pakke. ;)
-A
god torsdag fra Asker. Hjemmekontor i dag, og i ettermiddag er det styremøte i velet og foreldremøte i barnehagen - en full dag med andre ord. Puh!
God dag. Jobbekveld i går, en svært så sjelden aktivitet for min del. Derfor litt trøttere enn vanlig idag, som følgelig blir noe amputert, he.
God morgen fra Lilleaker,
Tidlig på jobb idag , en rekke småmøter står i kø utover dagen før returen går til Sola i ettermiddag med SK4035.
Litt tidligere retur enn vanlig.
I kveld blir det slides , vin & øl med noe attåt med folket i sørvest.
Takk til EB og alle andre for trivelig kveld igår.
Her ble nok mange av luftfartens problemer løst.:D
Ha en fortsatt fin dag alle.
:) Straks så setter man kursen mot EU for litt billig sprit og kjøtt ;)
Minttu :colgate:
FBU 4EVER
18-09-2008, 11:31
Takk for en hyggelig kveld i går. Ingen ekstrakrav om betaling denne gang, så avregningen har nok fungert greit. Menyen besto av ishavsrøye i hvitvinsaus og rotgrønnsaker eller kyllingbryst i en kraftig rødvinsaus med grønnsaker og rosmarin. Kveldens hvite alternativ var 2006 Greco di Tufo fra Campania, produsent Feudi di San Gregorio. Det røde var en 2006 Dolcetto d'Alba, Coste & Fossati fra G.D. Vajra. Til ostefatene var det 2006 Barbera d'Alba fra Bruno Giacosa. Italienskinspirerte antipasti før det hele.:ITA
Snart er det avreise til Hagan for å feire lillebrors 50-årsdag. Og det blir vel med et, tror jeg.
Ha en fin dag.
God torsdag!
Förkylningen har inte släppt ännu och idag har det varit full fart med en presentation till i morgon. Senare under dagen skall jag göra STOKESK osäkert och det ser ut som det blir mycket att göra på den fronten idag.
Önskar alla forumister en fin torsdag!
God torsdag!
Förkylningen har inte släppt ännu och idag har det varit full fart med en presentation till i morgon. Senare under dagen skall jag göra STOKESK osäkert och det ser ut som det blir mycket att göra på den fronten idag.
Önskar alla forumister en fin torsdag!
watch for passenger Langvatn...
Han kommer ikke foer i morgen .. og det gjoer heller ikke passenger Mowinckel. ;)
Da er vi saavidt igang her .. morgenrutinene maa gaa sin gang foer avreise til ATL og foerste leg'en opp til ORD som foregaar i stort sete i en DL MD88. Desverre maatte Tommy777 melde avbud pga hemmelig oppdrag for Store Gule Sjef, men det blir sikkert flere muligheter!
-A
Neida.. er tilbake nu :) Er bare 9mil til EU her fra da :)
Minttu :colgate:
Nope.. Drikker ikke sånt jeg da ;) Men har et par små flasker av sorten som jeg gjerne sku bli kvitt da ;) Ble en flaske Smirre istedenfor :)
God ett-eller-annet fra Concourse B på ATL. Sitter og venter på avgang med en Seattle's Best latte. Fruen tok meg til trikken og jeg kom meg videre til flyplassen uten nevneverdige forsinkelse. Ville ha bagasjen min viderebefordret til TLL, så jeg måtte finne meg en manuell skranke, og dem er det ikke mange av lenger .. Til slutt fant jeg en hyggelig dame som hjalp meg og hun hadde stor moro av mitt puslespill av billettbekreftelser. Til slutt fikk hun ut en tag som var nogenlunde korrekt, og da var det å kaste inn i folkemengden som skulle sikkerhetssjekkes. TSA har fått sine nye uniformer og alle så glade og fornøyde ut. Fort og greit gikk det, til tross for stor utfart.
Nå sitter jeg og ser ned på Ship 907 som skal ta meg på første etappe. Stort sete er i boks, 4A. Ikke verst for under 100 bols! ;)
BSSW: Jeg tipper temperaturmåler eller noe, men har ikke peiling ...
-A
Alex: Du av alle må da vite at han rekker frem og tilbake til EU opptil flere ganger på den tiden en pakke bruker fra Bergen til Vadsø med posten? :p
Alex: Du av alle må da vite at han rekker frem og tilbake til EU opptil flere ganger på den tiden en pakke bruker fra Bergen til Vadsø med posten? :p
Ikke det at FedEX er noe kjappere opp hit da ;)
Ikke det at FedEX er noe kjappere opp hit da ;)
*kremt* nei, fra OSL til Vadsø bruker vi nok posten..
BSSW: Jeg tipper temperaturmåler eller noe, men har ikke peiling ...
Nei. Hva det er er jeg ikke helt sikker på, men det har noe med våpensystemet til en av jagerene på flymuseet på SVG. Den henger på en av punktene på vingen. Husker ikke i farten hvilken maskin jeg tok det bilde av.
*kremt* nei, fra OSL til Vadsø bruker vi nok posten..
Og da var pakken ankommet Vadsø :)