PDA

View Full Version : G'onsdag!

LN-MOW
17-09-2008, 04:26
Da er jeg klar for bingen .. en arbeidsdag til, så bærer det i retning Europa. Syv legs på fire dager venter .. men så lenge jeg finner bedøvelsesmidler .. hehe ..

Får noen timer på ARN fredag formiddag og er beordret på vakttjeneste i påvente av reisefølge .. det er nevnt at det finnes et OK hotspot nær gate 1 .. så der kommer jeg til å være hvis noen tilfeldigvis skulle være i området.

Fortsatt ikkeno regn her i Alpharetta. Meterolygene er bedre i Seattle - der helgarderer man. Det har de ikke lært her ...

Martin
17-09-2008, 04:38
G'onsdag fra Maura.. Når andre snart står opp, satser jeg på og sovne snart (Burde boddd i samme tidssone som MOW, skjønner jeg ^_^ ).

Tre dager igjen, før årets fem siste feriedager skal benyttes.. I den anledning har det nettopp blitt bestilt både billetter og hotellrom.. Det skal bl.a. besøkes et land jeg ikke har vært i før, og på noen av billettene som er bestilt, stod det visst "First Class" :) Faktisk blir hele turen en salig blanding av "Economy", "Business" og "First"... Mer detaljer kommer i et annet forum eterhvert..;)

JoeW
17-09-2008, 05:39
Da har vi hatt en produktiv natt her i CPH, og efter en times søvn er det vel på en igjen. Får håbe jeg i det minste får ordentlig døgnrytme snart.

EB
17-09-2008, 06:00
Glad onsdag... Dagen er over 6 timer kortere/mørkere. Nespresso`n i koppen og snart på kontoret. I ettermiddag klokken 17:00 møtes vi til Fly & Vin treff. Ha en bedre onsdag...måtte torsdag morgen bli like bra.

Utflyttet
17-09-2008, 06:01
Da var man i gang her og det er nok en bunke småting som skal fotfølges før verden våkner.

-A

Someone
17-09-2008, 06:53
Gdo morgen fra Oslo. Litt mindre trøtt enn jeg pleier på denne tiden av døgnet. Nå blir det å komme seg på jobb og få gjort en innsats før det bærer rett til fly&vin i ettermiddag. :cheers:

zico77
17-09-2008, 07:33
God morgon frå FBU ;)

Då er dagen igang, og kaffien på plass -klar til ny innsats.

Ha ein flott dag alle saman!

LN-FHU
17-09-2008, 07:54
Go morn fra Barteland (savner fremdeles smiley m/bart.......!!!! ) :p

Her har det allerede kommet folk og biler er under reparasjon,akkurat som det skal være :)

Ha en strålende dag alle sammen :nor :nor :nor

Discus
17-09-2008, 07:59
God morgen fra Oslo - morgenkaffen er straks klar, det blir alternerende jobbing og konferansebesøk i dag, og det ser nå ut som det er rom for litt fly&vin i ettermiddag også (dvs. det er laget rom for fly&vin). Ha en fin dag.

sirpjalle
17-09-2008, 08:04
God morgen fra Forus. Endelig på plass litt senere enn planlagt, ble litt klabb og babb i morges med ei SOM IKKE VIL KLE SEG, OG GÅ I BARNEHAGE!!!!!!!! :lol:

Fikk unnagjort en del større prosjekter i går + enda mer. Var ferdig klokken 23 i går kveld, så i dag blir det en rolig dag der jeg kan hvile litt på laubærene.

Ha en fin dag da! :)

OJB
17-09-2008, 08:49
God morgen fra Forus/Tananger,
Flott morgen her over i sørvest , meget spesielt underlys fra øst når solen var på vei opp. Kraftig og fasinerende å se solen skinne inn under skydekket på vei til jobb.
Det blir en travel formiddag før jeg hiver meg på luftbussen over fjellet ved lunsjtider til Lilleaker kontoret.
I ettermiddag skal det bli kjekt å treffe medforumistene igjen på Fly & Vin event'en.
En god latter forlenger livet og det skjer nok i kveld.....
Ha en fin dag alle.

Savipix
17-09-2008, 09:28
God morgon!

Ledig från universitetet idag även om det betyder en del hemarbete. Förkylningen har inte släppt men ligger kvar på en konstant plågonivå. Tyvärr har jag en social event ivkäll som jag måste gå på i förbindelse med ett projekt. Nåväl får ligga på soffan och läsa fram tills dess. Nu blir det kaffe!

BSSW
17-09-2008, 09:58
Her i Egersund har heller ikke forkjøelsen sluppet taket, men er frisk nok til å gå på arbeid. Har nettopp hatt kake etter at en kollega har rundet 30. God den kaka :)

Etter arbeid idag så blir det en tur til en opphøgger i nærheten og hente en dør til en bil (ikke min!) og montere hvis mulig. Heldigvis så skal den være i tilnærmet samme farge som den bilen den skal på så det blir ikke lakkering av den grunn ihvertfall. Eneste er at det er noen riper i den som det kan være greit å gjøre noe med.

Anyways....ha en fin dag folkens. Og de som skal på fly og vin ikveld får kose seg

SK384
17-09-2008, 10:01
God morgen fra Porsgrunn.

Er på undervisning i Porsgrunn i dag. Timene starter 08.15 så med 9 mil fra Kongsberg så må en opp lenge før hanen galer for å nå det. Heldigvis ikke så ofte jeg må til Porsgunn og ha undervisning. Ellers fin dag i Porsgrunn i dag med sol og fint vær.

CK
17-09-2008, 10:22
god onsdag fra den svenske hovedstaden.
Satser på at det ikke blir for fullt på kveldsmaskinen over til OSL så man kan komme seg hjem til familien til en vettug tid. I går ble det løpetur, og shit som det blir fortere mørkt nå, og "oxssvanssoppa" på hybelen.

Hickok
17-09-2008, 10:34
Jobber ikke du i SAS? Du skal ALLTID håpe at det er fullt ombord!!

JetBlue
17-09-2008, 10:44
God dag! Prosjektarbeid og møte om nye forretningsmuligheter i ettermiddag. Spennende aktiviteter mao.

CK
17-09-2008, 11:16
Jobber ikke du i SAS? Du skal ALLTID håpe at det er fullt ombord!!

Selvsagt skal det være fullt - bare ikke for fullt (jeg vil jo helst komme med).;)

Hickok
17-09-2008, 11:17
Selvsagt! :)

AirbusTrond
17-09-2008, 11:41
God dag fra Gamle Oslo. Fridagen skulle vært benyttet til å forberede oppussing av entreen, men er ikke i form til å gjøre noe som helst. Men jeg har begynt på en god bok, og den får jeg lest av en del i dag, tenker jeg. Fly og Vin går også dukken. Og så spørs det om det blir arbeisdag i morgen.

FBU 4EVER
17-09-2008, 12:21
Ingen stand-by utkall i går heller. Da har jeg fri idag og imorgen. Det betyr Fly&Vin i hovedstaden! Vi sees!

LN-MOW
17-09-2008, 12:53
Yay! Oppgraderingen paa MD'en opp til ORD er bekreftet. En lovende start paa turen.

Bizflyer
17-09-2008, 14:24
God ettermiddag fra Color Magic!

Nå settes det straks seil for utfarten gjennom Oslo fjorden. Dessverre kom Fly&Vin en dag for tidlig for meg. Satt her og kjedet meg i Oslo alene i går! Snufs!

Satser på at det blir Båt&Vin på meg selv i kveld som erstatning!

En god kveld ønskes alle dere kosmonauter som skal møtes i Oslo, og jeg ber samtidig om en fyldig reportasje med bilder fra begivenheten!

Ship O'Hoy!!

BF:cool2

LN-MOW
17-09-2008, 16:27
Da har jeg karret meg opp på kontoret og er klar for dagens innsats. Kun halvdag for guttungen idag, men han skal rett på ridetime, så det blir ikke no særlig ekstra. Blir verre med ManU-Villareal som går på ESPN etterpå. ;)

LN-TIB
17-09-2008, 18:30
God ettermiddag. Sitter på evenes å slapper av med en god pils etter en stressende dag. Nå bærer det ned til Bodø for å høre de høye herrer diskutere Hurtigrutens fremtid. Skal bli interessant.

Ser ut som det blir DHC8-300 LN-WFD på rute 637 idag. Blir første tur med denne litt lengre versjonen.

Farmer
17-09-2008, 19:37
God kveld. Nok en spennende og interessant arbeidsdag er over, og nå er det tid for en liten kveldsøkt med skriving og lesing av kontraktsutkast. Bærre lekkert når det meste går veien. Kun 1,5 døgn til neste reise, og det skal bli en herlig blanding av bizzniizz og leisure .

sirpjalle
17-09-2008, 22:04
God aften fra Forus. Er enda ikke kommet meg fra jobb ;) Tar meg 5 minutt mellom slagene før vi koster på igjen med det kvartalsvise vedlikeholdet.

Blir nok sent i dag, og er nok trøtt som en strømpe i morgen tidlig :)

Ha en fin aften :)

JoeW
18-09-2008, 00:43
Da var neste måneds hjemtur bestilt og betalt, som vanlig reisende, hos henholdsvis SK og DY - bestilt på flysas.com & Norwegian.no. Jeg fatter ikke at ikke flere nordmenn/skandinaver bruker flysas.com.

Egil
18-09-2008, 07:03
Jeg fatter ikke at ikke flere nordmenn/skandinaver bruker flysas.com.

:exclaimation Fordeler / Ulemper :question:

E!

JoeW
18-09-2008, 11:40
Intet bestillingsgebyr på 50 kr, men en dollarpris på billetten i underkant av ti kroner mer enn det det koster på sas.no. Altså sparer du omtrent 40 kroner per billett ved å kjøpe den fra CK i flysas.com (og velge at du er amerikaner) enn ved å kjøpe samme billett på sas.no. Har hittil sågodt som alltid vært billigst.

Og enda bedre? Billetten står som utstedt i USA - New York!:USA

Martin
18-09-2008, 15:09
Må man ikke da ha en adresse "over there" og??

JoeW
18-09-2008, 16:07
Neida, og du kan fint betale med norsk/europeisk/non-US-kredittkort. Før fikk du ikke SMSen, men nå kunne jeg hake av for å få "god-tur" sms m/ gatenummer.

(De SMSene fikk jeg forøvrig først respekt for den dagen en passasjer kom og sa han hadde fått SMS om at BT-flighten hans var innstilt, før noen hadde giddet å informere WF Ops...)