PDA

View Full Version : God tirsdagsmorgen....

BSSW
16-09-2008, 04:46
Håper ihvertfall at dere andre har en bedre dag enn meg. Ikke noe søvn i natt, syk og har kastet opp. Det var starten på min dag. Ikke noe jobbing idag nei.

Ellers så er det mørkt ute fremdeles, og det er meldt overskyet og oppholdsvær her i Egersund.

Ha en fin dag forumister :)

Cecilie
16-09-2008, 05:14
God tirsdags morgen til Norge / God kveld fra Western Nebraska

Skoleuken har akkurat startet, og jeg må si jeg liker meg veldig godt på skolen her. Læringsmiljøet er optimalt, og jeg trives godt :)

Ikke så mye å si om den siste tiden, bortsett fra at jeg har vært i Rocky Mountains National Park. Mer kan dere lese på www.cecilie-usa.blogspot.com

Vi snakkes, og ha en finfin dag hvor enn dere befinner dere i verden, forumister :)

EB
16-09-2008, 05:55
Glad tirsdag morgen. Sitter her med min Nespresso (gullkapsel i dag) og gleder meg til en ettermiddag med 3 barn, middag, lekser og legging. Før det blir det et par møter inne og ute av kontoret. Ha en bedre tirsdag...

seilfly
16-09-2008, 06:08
God morgen, god morgen. Tirsdagen medfører knappe-trykking i simulator med instruktør, og første flytur skjer på torsdag. Det blir sikkert spennende. Det blir vel utstedt NOTAM om at jeg atter er i luften etter tre års akademia i Trondheim.

Ha en fin arbeidsdag!

Someone
16-09-2008, 06:47
God morgen fra Oslo. Trøtt idag også gitt. Nå blir det å hive i seg frokosten før jeg setter meg i bilen i retning jobb. Ikveld blir det ut på date.........:D

LN-EIR
16-09-2008, 07:24
Det blir vel utstedt NOTAM om at jeg atter er i luften etter tre års akademia i Trondheim.

Stakkars folk. Først Ike, så Andreas. At de ikke flytter?

sirpjalle
16-09-2008, 07:45
God morgen fra Forus. En smule trøtt i dag, så da hjelper det på med kaffe. :)

Ser at det begynner å merkes nå at det blir mørkere for hver dag som går nå, så snart er det vel høst og mørke frem til våren neste år.

Ellers blir det vel et møte og to i dag, besøk av konsulent som skal fikse opp i noe greier mot SOIL.

Ha en fin dag da! :)

PS! Zico77, en til.

Utflyttet
16-09-2008, 07:55
Ellers blir det vel et møte og to i dag, besøk av konsulent som skal fikse opp i noe greier mot SOIL.

Regner med det er samme, gamle SOIL som jeg jobbet mot i gamle dager. :)

Her er det bare en travel morgen med tusen småting, så blir det 2 møter i dag og mer jobbing utover ettermiddagen. Ha en bedre dag, og husk å kjøp amerikanske bankaksjer i dag! ;)

-A

sirpjalle
16-09-2008, 08:11
Regner med det er samme, gamle SOIL som jeg jobbet mot i gamle dager. :)

-A

Kan nok stemme det, hvis du tenker SOIL og Olje ;)

Twin Otter
16-09-2008, 08:15
God morgen fra Forus. Her er det grått på himmelen i dag. Og litt kjølig fra morgenen av. Håper været tar seg opp i løpet av dagen. Kort vakt i dag, ferdig klokken 1300 så etterpå blir det avslapping og i ettermiddag skal jeg treffe gutta...

Savipix
16-09-2008, 08:26
God morgon från Uppsala

Förkylningen har inte blivit bättre även om jag tror att jag har provat varenda kur som existerar nu. Vädret hjälper verkligen inte till, det är 8 grader och blåsigt. Brrrrrrr

LN-FHU
16-09-2008, 08:32
God morgen fra et strålende barteland ( når kommer smiley med bart ? ) :p

Her er det 8 grader på morran, de første kundene er kjørt hjem med friske biler, og kaffen er der den skal være.

Litt støl etter squash igår, men det retter seg etter basket-trening ikveld.

Ha en strålende dag folkens :nor :nor :nor

jcnorway
16-09-2008, 09:06
God morgen fra hovedstaden!

Skulle hatt et møte nå kl 9 men denne er avlyst. Så da blir det en relativt rolig dag på kontoret bortsett fra et møte utenfor huset kl 14. Greit å samle bonuspoeng på taxi-regningen :lol:

Ha en bedre dag alle forumister!

JetBlue
16-09-2008, 09:10
God morgen. Dagens første møte er utsatt en liten halvtime, så da smaker kaffen enda litt bedre. Ellers ingen store begivenheter, men en middagsinvitasjon i kveld er jo hyggelig.

MountainDew
16-09-2008, 09:12
God morgen fra Torp!

Litt flyging på pogrammet i dag. Blir nok tur til Notodden og Rygge.

Ønsker BSSW & Savipix en riktig god bedring :up:

CK
16-09-2008, 09:14
god tirsdag fra STO. Det har blitt mørkt! Morgenløpeturen min (05:30) ble droppet ettersom det var stupmørkt der ute! Det får heller bli en kveldstur, etter dagens lange møtedag.

zico77
16-09-2008, 09:36
God morgon frå FBU :)

Her var det brrrr kaldare enn i Bergen. Kanskje den store forskjellen på aust og vest? Vest er med i Golfstraumen, aust ikkje? ;)

Vel, det blir sikker fullt trøkk i dag, så her må eg fylle kaffikoppen :)

Ha ein fin dag alle saman!

PS! Zico77, en til.

PS! Sirpjalle, det har du rett i - ein til i dag, i dag var det LN-RRL. Fekk sete 4C :)

OJB
16-09-2008, 10:19
God morgen fra Forus/Tananger,
Frisk og rask på morgenkvisten her i gården,
Solen skinner blekt fra øst og det ser ut som vi får en brukbar dag her over i sørøst.
Dagen går med til saksbehandling og trim står på progarmmet for ettermiddagen.
Ha en fin dag alle.

Egil
16-09-2008, 12:26
God tirsdag godtfolk!

Kjente meg litt "groggy" i halsen i gårkveld, har ikke tid til å bli syk nå så jeg forsøkte litt selvmedisinering, og det virker som om cognacen fungerte i gårkveld også!
Min første arbeidsdag denne uka nærmer seg med stormskritt, skal bare til byen og få unna noen ærend samt kaffe med noen venner først.

E!

FBU 4EVER
16-09-2008, 12:50
Dag nr. 5 med stand-by. Blir det ingen utkall i dag, blir det 2 fridager imorgen og torsdag. Vakten varer til kl. 20:00, så da må jeg droppe Schrøder i kveld.
Ellers er det grått vær og forkjølelsen henger fremdeles med.
Ha en fin dag.

LN-MOW
16-09-2008, 13:44
og første flytur skjer på torsdag. Det blir sikkert spennende. Det blir vel utstedt NOTAM om at jeg atter er i luften etter tre års akademia i Trondheim.

Legg kursen vestover pls ..... :)

G'morgen fra Det Dype Soer .. her er frokost overstaatt, guttungen dkal dumpes paa skolen og saa er det klart for nok en arbeidsdag i WIAS America.

To dager til avreise!

AirbusTrond
16-09-2008, 15:39
God ettermiddag fra Gamle Oslo. Sliter med noen kjedelige komplikasjoner etter et inngep for mange år siden, så humøret er ikke på topp. Har fridag uansett, så noe sykefravær er det ikke snakk om. For å trøste meg selv baker jeg skillingsboller, som snart skal nytes med kald melk. :)

Thomas
16-09-2008, 15:54
God ettermiddag fra Øvre Øvre Romerike!
Første fridag av to er halveis, kun 2 arbeidsdager denne uken før man tar langhelg Torsdag kveld.
Dagen idag har gått med til frokost, trening, trening, dusj og nå sitter man her.. etterpå blir det litt biketrecking i skogen - egentlig usmart å dusje FØR det, men shit! :wow:

Været er grått, som det har vært de siste 3 dagene hvor meterolygene har meldt sol - doh!