View Full Version : God søndag morgen
God morgen fra OSL.
Akkurat nå angrer jeg litt på at jeg tok på meg en ekstravakt i dag... Trøtt som fy, men det går vel. Får fortsette å helle nedpå sterk kaffe bare for å ha noe å gjøre.
Var forresten ikke mer enn 4 grader hjemme, så det er nok ikke lenge før isskraper må finnes fram. :angry:
Han en flott dag alle sammen. :)
*Yaaaaaaaaaaaaaaaawn!!!!*
Joda, det er ihvertfall "morgen" fra OSL her også, noen -god- morgen kan jeg vel ikke påstå det er. Hjemme fra Hønefoss rundt midnatt, i seng en halvtime etter det sovnet rundt 0100 - 04:40 ringte klokka :nor
Det var +3.2 på ved passering Lunner/Roa inatt, det er en dårlig utvikling mht is-skrapa :drunk:
Dog, ser ut til å bli en relativt bra dag værmessig idag og etter jobb blir det en tur til Sentrum av Oslo.
Nei folkens, her må det til med noe Radio Gjøvik & Lillehammer og en god dose med booze! :colgate:
Tommy777
14-09-2008, 05:50
Go aften fra Las Vegas. Naa erre rett paa fylla... igjen.
Hofbrauhas blir restauranten i kveld
Glad søndag... Morsomt at folket snakker om isskraper - fikk nemlig utdelt en på butikken i går formiddag. Nå er det en stille morgen i heimen - med nespresso i koppen. Blir en treningsøkt eller to i løpet av dagen. Ha en sprekere søndag.
God morgen! En liten tur til Dallas & Fort Worth er passé og på turen tilbake var man selvfølgelig innom Starbucks i Decatur. God hjelp og veiledning ift kaffe og maling av kaffe. -Og en gratis kaffe på kjøpet. Selgeren fant ut jeg var fra Norge og måtte fortelle en vits han var fortalt skulle "fungere" på folk fra sørnorge (...) og ikke fra nordnorge, men han visste ikke selv hva som skulle være morsomt for på engelsk gav den ingen mening ... here it goes:
Hvordan gjemmer du en hest? Du går bak et tre og hvisker "Jeg er havren, jeg har bjeller på".
Kan noen være så snill å fortelle meg om de finner noen mening med denne? Jeg sa jeg var redd for at han var blitt lurt og håpet han ikke hadde betalt for vitsen...
EDIT: Fant dette på nett;
Vet du hvordan elefanten fanger ville hester?
-Den gjemmer seg bak et tre og synger "Jeg er havren".
Skulle den være morsom?
God morgen - høsttemperaturen er på plass, Aftenposten og morgenkaffen er på plass og alt er bare søndag. Jeg har også identifisert en hel del nye muskler i kroppen i dag etter å ha lempet og byttet ut et stort antall takstein i går. Satser på at det blir en god dag etter hvert som stølheten slipper tak.
God morgen! En liten tur til Dallas & Fort Worth er passé og på turen tilbake var man selvfølgelig innom Starbucks i Decatur. God hjelp og veiledning ift kaffe og maling av kaffe. -Og en gratis kaffe på kjøpet. Selgeren fant ut jeg var fra Norge og måtte fortelle en vits han var fortalt skulle "fungere" på folk fra sørnorge (...) og ikke fra nordnorge, men han visste ikke selv hva som skulle være morsomt for på engelsk gav den ingen mening ... here it goes:
Hvordan gjemmer du en hest? Du går bak et tre og hvisker "Jeg er havren, jeg har bjeller på".
Kan noen være så snill å fortelle meg om de finner noen mening med denne? Jeg sa jeg var redd for at han var blitt lurt og håpet han ikke hadde betalt for vitsen...
EDIT: Fant dette på nett;
Skulle den være morsom?
Han har iallfall rett i at den ikke funker på folk fra Nord-Norge da :)
sirpjalle
14-09-2008, 09:39
God morgen fra Stavanger! Sent opp i dag gitt. Nå står det kaffe på menyen til frokost først, slik at jeg får sparket kroppen i gang.
Det blir noe fuging av noen fliser og endelig sette opp listene i gangen etter at listene har vært ferdig kappet og ferdig malt for 3 år siden ;)
Ha en produktiv dag forumister :)
Tertit54
14-09-2008, 11:40
God morgen fra gamle Fornebu.!!!
Er på Curlingtur til Snarøya med poden og har benytte dagen, så langt, til å gå en tur på gamle jaktmarker. Lette en stund etter "Treshold 24" som visstnok er bevart, men fant det ikke. Dro heller ned til Kilen og så på utvalget av sjøfly. Gamle arbeidplassen,Sas Cargo, så akkurat like nedslitt ut som da vi flyttet i 1988 og Stabekk sitt nye stadion ser ut som en betongbunker. Ikke mye som minner om "gamle dager" her, og det er vel like greit så lenge hus og hjem alltid har ligget nord for GEN. :)
Ettermiddagen går med til å banke Ålesund på Briskeby stadion. :D
FBU 4EVER
14-09-2008, 12:16
Stille og rolig søndag på Nærsnes og ny dag med stand-by. Det er kystkulturdag idag, så jeg tar meg vel en tidlig ettermiddagstur ned i Promhavn hvor arrangementet foregår.
Og i kveld banker Stabæk Strømsgodset. Ikke sant LN-MOW?
Ha en fin dag.
Gggg'morgen fra det Dype Sør ... her meldes det om +22 og høy luftfuktighet .. meterolygene lover oss regn igjen i kveld, men har bommet jevnt og trutt hele uka, så jeg vet ikke, jeg ...
Har akkurat gjort meg ferdig med nattens innboks, så vurderer sterkt å ta meg en time til til på øyet .. eller kanskje ordne opp i noen forsikringspapirer som jeg har utsatt en stund .. ? Jeg får tenke på saken mens jeg drikker opp kaffen ...
Men klokken 12 skal Godset bankes ....
Og i kveld banker Stabæk Strømsgodset. Ikke sant LN-MOW?
Ha en fin dag.
Men klokken 12 skal Godset bankes ....
Great minds think alike! ;)
God ettermiddag fra Madla. Blir en rolig dag her etter gårsdagens siste bytur i Stavanger. Bare fire dager igjen nå, og så settes kursen videre til Kjevik hvor min opplæring til F-16 Våpensystemassistent begynner. Og til MOW og FBU: Stabæk skal knuse Strømsgodset ja!:nort
AirbusTrond
14-09-2008, 12:55
Ettermiddagen går med til å banke Ålesund på Briskeby stadion. :D
:drunk::angry::rolleyes:
Nei, det kan ikke stemme!:exclaimation
Ny rolig dag i Gamle Oslo. På jobb i morgen tidlig, men er redd det vanker en sykemeldig fra utpå dagen hvis ting ikke går seg til...:8: