View Full Version : Thomas Cook på Tromsø??
Hørte Callsign Viking 7397 på radioen her i sta! Å så på sidene til Avinor.no at Thomas Cook har vært på TOS i dag å fløy til VCE!!??
Noen som vet om denne kommer tilbake???
Og hva slags maskin som gikk?
Hørte Callsign Viking 7397 på radioen her i sta! Å så på sidene til Avinor.no at Thomas Cook har vært på TOS i dag å fløy til VCE!!??
Noen som vet om denne kommer tilbake???
Og hva slags maskin som gikk?
Stemmer det, et firma som skal på kick-off til Venezia. Det var OY-GRL, 757en fra Greenlandair som fløy for DK.
DK7397 09SEP08 TOS 0910 VCE 1245
Den kommer ikke tilbake....
Kan du se om denne kommer tilbake?
Den kommer ikke tilbake. Den returnerer til Bergen.
DK7398 09SEP08 VCE 1345 BGO 1600
Ah kjedelig jaja! Men Men kommer flere sjanser, får håpe LN-MEH har fått noen bilder!
Folkene som reiste til Venicia i dag skal vel tilbake til Tromsø om noen dager, så kanskje det kommer en ny chartermaskin da til Tromsø?
Folkene som reiste til Venicia i dag skal vel tilbake til Tromsø om noen dager, så kanskje det kommer en ny chartermaskin da til Tromsø?
Det gjør det nok helt sikkert, men det er ikke Thomas Cook. Men DK kommer til BDU med sin 330 den 28/9, hvis det kan være en trøst...
Joker-kjedens kjøpmenn er på tur. De skal være borte en ukes tid.
Heter det "på Tromsø" ??? :p
Heter det "på Tromsø" ??? :p
Kanskje "på Tromsø Lufthavn", siden det vel står "på TOS"?;)
Jeg har vært på Oslo...............
Og hvor er Venicia...??? :p :p :p
Jeg har vært på Oslo...............
...men du har kanskje vært på OSL (eller på Oslo Lufthavn)? Det er mulig jeg misforstår deg her, men du mener vel ikke å si at man har vært i Tromsø Lufthavn, i Oslo Lufthavn osv.?
Edit: Nå først så jeg på overskriften.... :-)
...men du har kanskje vært på OSL (eller på Oslo Lufthavn)? Det er mulig jeg misforstår deg her, men du mener vel ikke å si at man har vært i Tromsø Lufthavn, i Oslo Lufthavn osv.?
Edit: Nå først så jeg på overskriften.... :-)
Hadde kanskje blitt litt suspekt om han hadde skrevet at han hadde vært i TOS da ;)
Alle sammen ser "rekke-tunge-smiley'en" regner jeg med.....
Jeg er petimeter idag ;)
Alle sammen ser "rekke-tunge-smiley'en" regner jeg med.....
Jeg er petimeter idag ;)
...og jeg oppdaget ikke formuleringen i overskriften før litt for sent....:D