PDA

View Full Version : Glad tirsdag morgen


EB
09-09-2008, 05:57
Kan ikke sove bort arbeidsdagen - så her er det Nespresso i koppen og snart klart for avgang Skøyen. Blir stort sett forefallende arbeid inne på kontoret i dag - treningsøkten kommer tidlig på ettermiddagen. Ha en sprekere tirsdag!

ENGM RAMP
09-09-2008, 06:12
God morgen folkens!

Her tilbringes siste rest av en nattevakt på OSL, før det blir hjem og mest sannsynlig et legebesøk utpå dagen som vil resultere i en lengre periode sykemelding, ikke lett å bli eldre ;) så nå må jeg virkelig i gang med å begynne å trene, i tempo a'la EB, for å holde nakkeplager i sjakk - men pytt pytt, blir man sprekere av det og, så hvorfor ikke?

Ha en sprekere tirsdag, og sprekere uke alle :)

seilfly
09-09-2008, 06:40
God morgen fra et lunkent Texas (22 grader nå, 20 min. før midnatt). Dagen vil handle om motor- og fuelsystem og man er ferdig i to-tiden :)

Off to bed! Ha en god dag!

Egil
09-09-2008, 06:56
Gooood morgen forumister :)

En ny dag truer, 3 "varme" og blå himmel over Mosjøen, og i dag når Egil skal laste og losse fly er det ikke en tåkedott å se på himmelen. WF739 fra BOO kom som ett skudd og dro like raskt.
Ellers bringer dagen meg på et legebesøk, en aldri så liten forsinkelse på 30-årsservicen ^_^ før jeg skal og hjelpe min søster og svoger som bygger hus. Var noen takstoler på vei i dag...

E!

sirpjalle
09-09-2008, 07:38
God morgen fra Forus. Da var det tilbake på jobb etter 2 arbeidsdager med sykt barn. Skal bli godt å få gjort noe arbeid, men jeg sitter med følelsen at det kan bli litt for mye av det gode i dag.

Ha en fin dag forumister! :)

BU595
09-09-2008, 07:51
Igjen ser det ut til at det blir nok en Pen sensommerdag i BGO....Blir nok over 20c i dag også, med tilhørende grilldag :D

Farmer
09-09-2008, 08:12
God morgen fra Torp, hvor jeg nå nyter en kopp kaffe og jobber litt mens jeg venter på flere møtedeltagere. Fikk prøvd kombinasjonen tog-buss på Torp i dag, og dette var jo en glimrende kombinasjon. Vil tro at dette faktisk gir en god passasjereffekt ved at matetrafikken er gjort betydelig lettere om man ikke har tilgang på bil eller buss.

Savipix
09-09-2008, 08:26
God morgon från Uppsala,

En grå och blåsig dag, helt klart höst, just nu är det 11 grader brrrr. Blir föreläsning tätt följt av att försöka övertyga renseriet att det är min uniform även om jag saknar inlämningslappen.

JoeW
09-09-2008, 08:34
God morgen fra Torp, hvor jeg nå nyter en kopp kaffe og jobber litt mens jeg venter på flere møtedeltagere. Fikk prøvd kombinasjonen tog-buss på Torp i dag, og dette var jo en glimrende kombinasjon. Vil tro at dette faktisk gir en god passasjereffekt ved at matetrafikken er gjort betydelig lettere om man ikke har tilgang på bil eller buss.

Bruker alltid tog-buss når jeg har vært på kurs på Torp, helt glimrende, det fungerer faktisk! (Siden man ikke får lov til å fly OSL-CPH-TRF, slik man visstnok fikk i gode gamle dager....)

SK384
09-09-2008, 08:54
God morgen !

Litt regn på Notodden i dag, men det skulle visst bli lettere ut over dagen. Dagens trim er allerede unnagjort i svømmebassenget i Kongsberg. Fin start på dagen med 1500 meter i bassenget.

Utflyttet
09-09-2008, 08:57
God morgen fra Bergen. I dag skal tusen små ting gjøres, men først en tur på butikken og posten for å få postet unna månedens foto-premie nordover. Tror jaggu jeg har unngått å havne i møter i dag og.

-A

Desk pilot
09-09-2008, 09:19
God formiddag fra sånn cirka midt i Norge. Et streif av Indian Summer gjør at temperaturen er behagelig når jeg sykler på arbeid om morgenen. Det må gjerne vare enda en stund :)

FBU 4EVER
09-09-2008, 09:30
God morgen fra et grått og regntungt Nærsnes. Hjemkommet fra ORD i går ettermiddag. Det nye crewhotellet, Avenue, var helt O.K. Gode senger, men det mangler endel på lydisoleringen. Allikevel, det var en stor fremgang fra rævahotellet Allerton vegg-i-vegg.

Idag sparkes høstens oppussingsprosjekt igang. Entreen og vindfanget skal få nye fliser på gulvet, container er bestilt, flislegger kontaktet og nå skal jeg til Bautas og leie en elektrisk flatmeisel. Lister må fjernes først, så barker det løs!

Ha en fin dag alle sammen.

Hickok
09-09-2008, 09:31
God morgen fra ARN. Har akkurat landet etter returen fra PHL, og her var det kaldt!!! 11 sure grader. Sitter nå å venter på SAS til Oslo, så jeg kan komme meg på jobb i dag jeg også.

Thomas
09-09-2008, 10:07
Hadde en avtale med Møller om å hente kjerra mellom 12:00 og 14:00 idag, men klokken 08:51 (9min FØR åpningstiden) ringer telefonen hvor selger sier at utleveringsservicen ikke vil være klar til 14:00! De har jo bare hatt 8 dager på seg, så stakkars!

Kvelden går nok engang med til å sitte med en person på opplæring, og det føler jeg går såpass bra nå at jeg nesten kan synge og danse fra 15 til midnatt - dog føler jeg ikke at jeg har noen grunn til det akkurat idag.

The Ticketor
09-09-2008, 10:38
Jeg har hodepine og har lyst til å gå hjem. Så hurra for tirsdag...

JetBlue
09-09-2008, 10:40
God dag. Timelang tur i bilen på vei til kontoret idag. Prosjektarbeid og så hjem til vask av klær før helgens årlige guttetur til Valdres. Alltid en sikker vinner ;)

OJB
09-09-2008, 10:51
God formiddag fra Forus/Tananger,
Her skinner solen i øyeblikket og forhåpentligvis blir det greit vær videre idag.
Travel arbeidsdag her i gården.
Imorgen er tid for ukens tur over fjellet til OSL og Lilleaker kontoret med SK4002.
Senere i uken blir det ABZ.
Ha en fin dag alle.

LN-FHU
09-09-2008, 13:17
God ettermiddag fra Barteland :)

Idag er det Extra-dag, for de som ikke har kjøpt en kupong enda. Går til et godt formål, og jammen er det spennende også :D ( dagens reklame )

Deilig temperatur i dag, noe disig, men blått også. Kvelden byr på basket-trening og henting av ting og tang på Værnes (TRD) :p :p

Ha en fantastisk dag :nor :nor :nor

The Ticketor
09-09-2008, 13:46
I går ble det tre og en halv times overtid og var fullt opp, i dag trenger jeg nesten ikke til å være her. Får si at det svinger...

Someone
09-09-2008, 14:55
God ettermiddag fra Mosjøen. Da var dagens arbeidsdag over. Nå venter en dusj, middag også blir det vel noen halvlitere ute ikveld også. :cheers:

learjet
09-09-2008, 15:06
God ettemiddag

Da er jeg hjemme fra jobb. Var veldig nært at vi gikk fra en kar på CO i dag. Hadde stengt døra og brua var kjørt 2 meter unna, når han plutselig sto der..... .:question:
En missforståelse mellom et par stk gjorde at vi lærte noe i dag også.... Og karen fikk være med ganske lettet da vi åpnet døra og slapp han ombord rett før pushback.

Da er det bare en dag igjen på jobb før rollene byttes om og jeg skal være passasjer og reisende. Hmm. kanskje jeg må hyle nedpå et par halvlitere før avreise.....

Ønker alle en trivelig kveld.

S

LN-MOW
09-09-2008, 15:13
Det gjelder å blende inn ... ;)

G'morgen igjen .. trodde jeg hadde trykket på knappen isted, men kan ikke se at det dukket opp noen posting fra meg .. velvel .. koffein demente.

Skyet, lummert og klamt her .. venter mer bommelibom etter litt skikkelig romling i går ettermiddag .. men slik er det her i de semitropiske strøk. Innboksen er tømt, kaffen er varm og Sirius'en er innstilt på Little Steven's Garage Underground morrashow .. befriende fritt for irriterende plapring. Han spilte til og med Vibeke Saugestad isted. Noe han har fisket med seg fra Radio tango?

Martin
09-09-2008, 15:22
Little Steven er jo generelt glad i musikk fra Norge. Var vel et innslag i Lydverket omtrent samtidig som Springsteen var i Norge i Desember, at Steven ønsket og opprette et kontor her i Norge, som en uinderavdeling til plateselskapet sitt.. Han har vel allerede signet et par norske band over there..

Ellers en forholdsvis normal dag her.. Hadde "første-tirsdag-i-måneden-møtet" i dag (utsatt en uke pga. HV). Det resulterte vel for min del stort sett i at jeg får en time mindre til å gjøre jobben min..

Også var det to uker til jeg skal være borte fra jobben en ukes tid :)

KennethGS
09-09-2008, 15:29
God dag ja... Været er nå på sitt beste på flere dager. Sola skinner, og det er en stund siden sist.:D

Har hjemmekontordag idag for å forberede opplæring av nye de-icere på Torp, men det blir en tur på jobb ikveld for å innta litt pizza og kake med kollegaene...:colgate:

LN-FHU
09-09-2008, 17:08
[QUOTE=Martin;301806] (utsatt en uke pga. HV).
QUOTE]


Ha ha ha ....SYL...... :p

Discus
09-09-2008, 17:11
God ettermiddag - arbeidsdagen er over, det er høst i lufta og middagen er snart klar. Fortsetter med litt demonutdriving og annen rengjøring i en ssh-tunnel her i ettermiddag.

Ha en flott aften!

Tommy777
09-09-2008, 17:48
God morgen fra Chicago. Jobber hjemme i formiddag, stikker snart paa jobb.

Ellers kommer brodern med US Scareways fra Stockholm paa torsdag. Fredag baerer det rett paa fylla i Las Vegas og Billy Idol konsert fredags kvelden..

Det gleder man seg til

CK
09-09-2008, 18:00
god ettermiddag fra STO. Startet dagen med en løpetur i nærområdet, og i kveld skal jeg gjøre noe jeg aldri har gjort før - se en tysk film (Der Undtergang) på laptopen "hjemme" på hybelen. Her i den svenske hovedstaden er det vått og guffent, og jeg kan ikke fatte og begripe at tall fra den samme datakilden kan være ulike! HMPH! Det blir med andre ord en times tid mer på kontoret....

Martin
09-09-2008, 18:08
[QUOTE=Martin;301806] (utsatt en uke pga. HV).
QUOTE]


Ha ha ha ....SYL...... :p

Var den rettet mot meg eller noe?

Litt mer utfyllende forklaring: Vi kunne ikke ha møtet forrige tirsdag, fordi sjefen min var på HV-øvelse..

Så jeg har mao. ingenting med HV å gjøre..

Hickok
09-09-2008, 18:09
Ellers kommer brodern med US Scareways fra Stockholm paa torsdag. Fredag baerer det rett paa fylla i Las Vegas og Billy Idol konsert fredags kvelden.
Da bør han virkelig gjøre en innsats for å få seg exitsete. Etter nattens retur med de på sete 20G, så er konklusjonen at det er virkelig trangt. Jeg er overbevist om at det bedre plass i DY B738 enn det er her, og da er 9 timer LENGE!

dc-8-63
09-09-2008, 18:21
God tirsdag fra vest...skal se om jeg ikke klarer aa lure med Dag over til puben paa oeya i ettermiddag...straalende vaer her borte....og da er utmerket med et julebords komitee planleggnings moete paa The Harbour Public House...

LN-FHU
09-09-2008, 20:21
[QUOTE=LN-FHU;301833]

Var den rettet mot meg eller noe?

Litt mer utfyllende forklaring: Vi kunne ikke ha møtet forrige tirsdag, fordi sjefen min var på HV-øvelse..

Så jeg har mao. ingenting med HV å gjøre..


Martin, sorry.....:D Ja det var i utg.punktet rettet mot deg....MEN.....

Det stod ikke noe om sjefen din, derfor tok jeg det for gitt at du hadde vært på rep........ Om du tar dette ille opp, beklager jeg herved på det sterkeste :cry:

Martin
09-09-2008, 20:26
Ikke noe å beklage, Frode.. Var jeg som ikke skrev tydelig nok


Jeg skrev dog at møtet var utsatt. Et møte består av mer enn en person (vi er hvertfall ti!!)...

Og jeg håper ikke jeg blir innkalt til rep. enda.. Er ikke 25 år litt ungt til å bli innkalt til sånt??

LN-FHU
09-09-2008, 20:32
God tirsdag fra vest...skal se om jeg ikke klarer aa lure med Dag over til puben paa oeya i ettermiddag...straalende vaer her borte....og da er utmerket med et julebords komitee planleggnings moete paa The Harbour Public House...


Da passer disse små visdomsord tenker jeg..........