PDA

View Full Version : Godere søndagsmorgen!

LN-MOW
07-09-2008, 03:23
Sitter her med en Red Hook IPA og graver meg videre nedover i fotoboksen min. Begynner å nærme meg slutten, men det er fortsatt litt igjen før jeg fortsetter i FBU-esken. Blir både gammelt fra FBU og nydigitaliserte Everett-bilder før jeg gir meg, tenker jeg. Et par er også tidligere upublisert, så stay tuned på FBUhistorisk ... ^_^

Bra vær idag .. men nå ligger det et par tordenbyger i omegnen. Morgendagen skal imidlertid bli like fin. Det så en stund ut til at Ike var på vei i denne retningen, men den ser nå ut til å gå lenger vest ... rettere sagt i samme retning som Gustav!

Solbrent etter to timer på fotballbanen .. laget til guttungen vant sesongåpningen 5-0 og et par av gutta imponerte stort! Særlig en hadde et blikk og en ballkontroll som er eksepsjonell i den alderen. Han valset rundt med motstanderne i beste Alanzinho-stil og scoret et flott mål.

Val - tilbake til Red Hook og min 77-dollars scanner/kontormaskin.

EB
07-09-2008, 06:30
Endelig morgen og endelig tid for en Nespresso... Snart tid for en treningsøkt før det blir en forholdsvis rolig søndag i heimen med opplæring i min nye iPod touch. Ha en bedre søndag - du også!

JoeW
07-09-2008, 07:00
Ja, da var jeg hjemme fra byen. Fin tid, i grunn!

seilfly
07-09-2008, 07:11
God søndag fra Wichita county. Etter en svipptur til Fort Worth for å kjøre en kamerat som så etter bil (og kjøpte bil, gratulerer!) ble det avslappings hjemme resten av kvelden. Søndager er lesedager, hvor det leses for å "komme tilbake" etter helgens avkobling fra skole.

Bilder av flyene her borte er nå postet i bildeforumet: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=36097

Someone
07-09-2008, 08:57
God morgen fra Oslo. Grått ute idag også. Eneste som står på programmet er en visning, pakking for morgensdagens tur til provinsen og småfurte for at det skjærte seg med hun jeg har datet i det siste

Utflyttet
07-09-2008, 09:17
Da var det morgentur til Oslo. E-ticket fungerte ikke, nok en gang, og i skranken var det en forran meg som hadde et ærend som ikke kunne løses på 10 minutter, og i mellomtiden står to andre ansatte og henger rett bak vedkommende som betjener min skranke og jatter om helgens middagsselskap. Et kort spørsmål om kansje man burde hatt mer enn èn skranke åpen ble besvart med at "de begynner ikke før 9". Jeg derimot slapp fra det med påpakk om at jeg skulle ha møtt opp tidligere siden jeg ikke sjekket inn på nett, for en billett som tydelig ikke var nett-sjeffbar.

-A

sail4fun
07-09-2008, 09:52
God morgen fra OSL , ingen ting å klage på med bolaget så langt i dag, fungerende automat, ingen bag-drop kø, nok folk i security , og flyet ser ut til å være i rute.
Så det kan bli en fin dag på vei mot Chur.CH

Flaps40
07-09-2008, 10:35
God søndag fra Wichita county. Etter en svipptur til Fort Worth for å kjøre en kamerat som så etter bil (og kjøpte bil, gratulerer!) ble det avslappings hjemme resten av kvelden. Søndager er lesedager, hvor det leses for å "komme tilbake" etter helgens avkobling fra skole.

Bilder av flyene her borte er nå postet i bildeforumet: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=36097

Hei Seilfly, artig med bilder fra Texas basen. Leste nettopp at flere retired T-37 skulle overføres (f.o.c.) til Pakistan.

Savipix
07-09-2008, 10:54
God morgon från Uppsala,

Damen drog på sin fyra månaders tur till Fierenze i morse och efter att ha tagit farväl på ARN sitter jag nu hemma på soffan (skall snart flytta till horisontalläge) med en kopp kaffe. Dagen kommer tillägnas städning av lägenhet och studerande av Competitive Analysis. Blir nog en långprommenad också. Ha en bättre söndag forumister.

AirbusTrond
07-09-2008, 11:01
Ah, endelig en helt avslappende søndag i ensomhet. Søndagsavisa på radio, søndagsavisa på spisebordet, deretter bok i sofaen. Cevita appelsinjuice til frokosteggene. Hvis været holder seg, lar man seg sannsynligvis overbevise om en sykkeltur før kvelden kommer.

Discus
07-09-2008, 12:08
Tilbake fra morgentur i skog og mark. Grått, men behagelig temperatur når man er i bevegelse.

Da blir det bursdagsfering for en som de fleste av oss kjenner. Siden det er søndag formiddag blir det ikke druer i glasset, men brune bønner i koppen. Google feires med en god kopp formiddagskaffe - gratulerer med 10-årsdagen !

:nor http://www.google.no/intl/en/logos/flight.gif :USA

Ha en fin søndag i øst og vest, nord og syd, på land, til vanns og i luften!

Utflyttet
07-09-2008, 13:16
Da var det brukt en god bunke med strips av ymse størrelser og baksiden av racket mitt ser adskillig mer ryddig ut enn på lenge. Og enda skal det ryddes litt :)

Så hikker det innimellom nå så er det bare meg som flytter på snabler, men tror ikke jeg har ødelagt alt for mye av folks søndags morgen.

-A

LN-MOW
07-09-2008, 13:23
Da var det morgentur til Oslo. E-ticket fungerte ikke, nok en gang,

Hva er det med deg og ETKT? Jeg har reist med det 'en dullion ganger' og aldri hatt et problem uansett hvem jeg har reist med. ^_^

Oppe tidlig ... ble braavekket av simultan utloesning av husets brannvarslere klokken halv syv ... maa ha vaert hikke i stroemforsyningen eller no saant . sto bare paa i to sekunder. velvel .. naa sitter jeg her med nytraktet kaffe ihvertfall ....

Egil
07-09-2008, 14:50
God søndag godt folk!

Litt redusert i dag etter en fiiin fest i natt.
Blir nok å holde sofan med selskap i noen timer til ja ^_^

...forran meg som hadde et ærend som ikke kunne løses på 10 minutter, og i mellomtiden står to andre ansatte og henger rett bak vedkommende som betjener min skranke og jatter om helgens middagsselskap. Et kort spørsmål om kansje man burde hatt mer enn èn skranke åpen ble besvart med at "de begynner ikke før 9". Jeg derimot slapp fra det med påpakk om at jeg skulle ha møtt opp tidligere siden jeg ikke sjekket inn på nett...

Det var tydeligvis ikke "Din tur", he he, så kanskje du reiste med Kjos?

E!

LN-AØR
07-09-2008, 15:56
God ettermiddag fra Oslo! Hjemme på perm denne helgen, og slapper av før returen til Madla i kveld kl 22.05. Hele neste uke er det feltuke, så nå gjelder det å slappe av og ta seg en god dusj. Soving eller dusjing blir det ikke noe av til uken. Håper været på Sørlandet blir nogenlunde bra. Ha en fin kveld! :)

Utflyttet
07-09-2008, 16:03
Hva er det med deg og ETKT? Jeg har reist med det 'en dullion ganger' og aldri hatt et problem uansett hvem jeg har reist med. ^_^

Det er sånn jeg er, jeg finner problemer i systemer som ingen har tenkt på. ;)

-A

Utflyttet
07-09-2008, 16:04
Det var tydeligvis ikke "Din tur", he he, så kanskje du reiste med Kjos?

E!

Er ikke langt unna. ;)

-A