PDA

View Full Version : God fredag morgen...


EB
05-09-2008, 06:54
Da var det bare å innse at ferieuken var "brukt opp" og nå venter arbeidslivet igjen. Blir en del møter inne og ute av kontoret før det forhåpentligvis blir en treningsøkt i ettermiddag. Ha en bedre fredag og en enda bedre start på helgen!

Egil
05-09-2008, 07:29
God morgen fra tåkebyen Mosjøen avd. MJF.

Postflyet fra BOO kom aldri og er i skrivende stund snart i OSY, morgenflyet fra MJF til BOO via SSJ står fremdeles på bakken og guttene framme i spydspissen forventer avg. rundt kl 0800... Jaja, er vi glad vi har kaffe eller?
Og jeg lurer på hvorfor jeg takket ja til å jobbe ekstra i dag, hmmm... :8:

Kvelden... Tja, ingen planer! Time will show!

E!

LN-FHU
05-09-2008, 09:17
God morgen fra barteland

Planlegging av tur til "Tommy777-land" er unnagjort,tur i november må planlegges i god tid for mnd. mine er booket fulle..... nå avventes plass i biz.
Forhåpentligvis ordner det seg med "årntli" hotelrom ( courtesy of vår venn Tommy777 ) ;)

Spredt skydekke med små solstråler, ca 10 grader på morran i barteland, i kveld går turen til Troms fylke, og retur foregår på søndag.

Ha en fortreffelig fredag folkens :nor :nor :nor

Bizflyer
05-09-2008, 09:43
TGIF!!!!

Solskinn i KRS i dag, men det skal bli regn lørdag og søndag. Og det er derfor jeg drikker!

I helgen er det Tatoo her i byen som jeg håpet jeg skulle få med meg. Parade gjennom byen lørdag på dagen, og selve tatoo'en i Gimlehallen lørdag kveld og søndag ettermiddag. Det frister litt, så vi får se!

Ellers håpet jeg at far skulle få seg et par kolde pilsnere i aften!!

BF:cool2

Discus
05-09-2008, 09:44
God fredag morgen fra Oslo.

Akkurat lest side 2 i Dagens Næringsliv der man skiver om SAS eierandel i andre flyselskaper som "utgift til utgift erverv" - et innlegg om europeisk luftfart

Egil - ser det er tåke i MFJ, +FG på metaren er ikke helt vanlig å se. Du får hilse til venstresetet i spydspissen fra undertegnede og fylle dem med kaffe i tåkehavet.

AirbusTrond
05-09-2008, 10:25
God morgen fra Lilletorget. Snart lunsj, inkludert varme vafler. Og så håper jeg at Meny har de hyppig anonnserte krabbeskjellene i dag, slik at jeg får testet ut en spennende oppskrift på kinesisk wonton med krabbekjøtt og ingefær når kvelden kommer :)

JetBlue
05-09-2008, 10:39
God dag. Litt arbeid på formiddagen før det blir en tur til frisøren, på tide. Gleder meg allerede til et par kalde øl før middag m/rødvin sammen med fruen, uten barn. Ser ut til at det blir en fin helg.

FBU 4EVER
05-09-2008, 10:44
Her var det forholdsvis tidlig opp, omelett til frokost. Nå er det avreise til Brandbu. Må kjøpe en bukett roser på turen oppover. Ha en fin dag!

LCH
05-09-2008, 12:05
En lettere redusert morgen fra Oslo, var på DiDerre-konsert i Universitetshagen i går, stupte vel i seng sånn ca. klokken 3. Kjente at jeg var litt misunnelig på studentene som ikke trengte å stå opp og gå på jobb i dag!

Hickok
05-09-2008, 12:19
NEI!!! Spilte de i går? Det fikk ikke jeg med meg, nei! Jaja. :(

Egil
05-09-2008, 12:57
Egil - ser det er tåke i MFJ, +FG på metaren er ikke helt vanlig å se. Du får hilse til venstresetet i spydspissen fra undertegnede og fylle dem med kaffe i tåkehavet.

He he, morro at du skulle nevne det, men Anders sa at du var en god venn her vi satt og prøvde å få tiden (timene) til å gå...
De ble bare 271 minutter sen ut fra MJF i dag :cry:

Det ble noen liter kaffe, en tur opp i tårnet og x antall turer ut for å se på været så de ble godt ivaretatt her!

E!

LN-MOW
05-09-2008, 13:48
G'morgen fra WIAS West! Her meldes det 19 grader og lettskyet ... jobber med aa faa fruen opp av bingen .. hun skal nemlig paa obligatorisk korrupsjonskurs hos Siemens i dag. Hvorfor de trenger det er over min begripelse imidlertid, jeg trodde Siemens allerede var eksperter paa omraadet! :colgate:

Saa dermed faar jeg 'kontoret' for meg selv paa morran - det betyr hoey musikk! :musikk

AirbusTrond
05-09-2008, 14:00
.. hun skal nemlig paa obligatorisk korrupsjonskurs hos Siemens i dag. Hvorfor de trenger det er over min begripelse imidlertid, jeg trodde Siemens allerede var eksperter paa omraadet! :colgate:


Haha!! (For kort? - javel: :colgate:)

Bizflyer
05-09-2008, 14:54
hun skal nemlig paa obligatorisk korrupsjonskurs hos Siemens i dag. Hvorfor de trenger det er over min begripelse imidlertid, jeg trodde Siemens allerede var eksperter paa omraadet! :colgate:


Kan godt forstå at de trenger et nytt kurs, for de har blitt usedvanlig kjipere på golfturer og andre smøringer i det siste! Det nytter jo ikke engang å presse dem for en tusenlapp til fredagsfylla!

Er det rart man drikker???

BF:drunk:

CK
05-09-2008, 15:44
glad fredag ettermiddag fra STO.
Om litt lander familien på ARN, og så skal vi hygge oss i den svenske hovedstaden i noen dager. Det blir hyggelig og moro. I morgen blir det Junibacken og Skansen. I kveld blir det pizza og fredagshygge i hybelen.

OJB
05-09-2008, 15:47
God ettermidag fra Forus,
En travel jobbuke går mot slutten. Det skal bli godt med helg.
Det blir guttetur til hytte på Sørlandet i helgen.
Fruen blir hjemme på jentehelg.
Været ser ut til å gi en fin helg.
Godt med litt avkobling i helgene. Neste uke blir travel igjen med jobbreising over fjellet til øst og over vannet til øya i vest.
Ha en fin helg forumister.

TOS
05-09-2008, 16:15
God fredags ettermiddag fra Toulouse! Her er det hakket varmere enn i Tromsø med knappe 30 grader og sol....:) Det passer jo bra siden Tromsø har hatt hele to dager med mer enn 20 grader i sommer, men når man skal forsøke å være seriøs og presentere saker og ting så synes jeg det er litt for varmt. Det blir dessverre lite tid til spotting:(

The Ticketor
05-09-2008, 16:37
Tøff morgen. Satt oppe og så deler av NFL-sesongsåpningen før jeg klokken 0300 spurte meg selv hva f jeg holder på med når kampen går i reprise i dag... Ellers har jeg et ønske om at enkelte avdelinger i KUL kunne jobbe litt raskere med mine ting, og så synes jeg postens nye logo er stygg.

Og så er jeg glad for at det er fredag! :-)

Tommy777
05-09-2008, 18:29
God morgen fra Panera, Omaha. Toeft med to dagsturer to dager paa rad, saerlig med det kaoset som var i gaar paa ORD da restene av Carl Gustaf kom inn over omraadet..

Moete om halvtimen, deretter retur til ORD klokka 3ish. (haaper jeg...)

Someone
05-09-2008, 18:40
God ettermiddag fra Oslo. Tilbake i hovedstaden etter 5 dager i mindre sentrale strøk. Heldigvis har de gamle dratt på hytta så jeg har kåken for meg selv i helgen:)......men de kunne i det minste reist fra et fullt kjøleskap og ikke et ribbet et:(

Fellowship
05-09-2008, 22:07
God fredags-kveld til alle som nå har tatt helg!
En rolig arbeidsuke er ikke helt over, før ca kl 13 på søndag her i gården.

Men det er moro endelig å få invitere til seminaret på OSL i oktober, jfr egen tråd om det.

God helg!

seilfly
06-09-2008, 00:56
Sjåførvakt i kveld, men TGIF (Thank God It's Friday). No-can / No-bottle regel i min bil i alle fall :D
Ha en god helg!