PDA

View Full Version : God torsdag morgen


LN-KKY
04-09-2008, 06:41
Hei og hopp og god morgen alle sammen.

Etter 10 timer søvn, er man klar for en siste innsats før det er lang helg.
Dagen ser bra ut og avslutter med et møte, så da kan det ikke bli bedre:D

ha en fin dag!:D

Thomas
04-09-2008, 06:56
Tja - ... morgen !
Noen har sovet 10timer, andre 4,5 - ute er været stjerneklart enn så lenge, men er ventet inn ett helsikkes regnvær fra Sør iløpet av dagen! :rolleyes:

Velvel, radio Gjøvik/Lillehammer for fulle mugger på web'en så går nok disse timene au!

Someone
04-09-2008, 07:18
God morgen, her har man sovet midt mellom 4,5t og 10t, men er trøtt her også. Er er kjeledressen og hjelmen på plass, så nå gjelder det bare å få i seg litt frokost før økonomen fra Oslo som jeg går under betegnelsen som, skal bli skitten under neglene igjen :p Ha en fin dag

pgaa
04-09-2008, 08:11
God Morgen fra Nydalen.. Ser ut som det blir en grå å trist dag her...:(
Ha en bedre Torsdag !

Hickok
04-09-2008, 08:12
Etter overhodet ikke å ha fått sovet i natt, og flere ganger har måttet stå opp for å prøve "å bli trøtt igjen", så er det ikke akkurat gull å komme seg på jobb nå! Jaja, sånn går det i toppidretten av og til. Små marginer.

LN-FHU
04-09-2008, 08:25
Goood morning Norway...:)

He he ,liten plagiat der. Her i barteland er det grått og ca 9-10 grader. Dagen går med til jobb og legging av gulv på kjøkkenet til "de gamle" :)

En strålende dag ønskes alle sammen :nor :nor :nor

sirpjalle
04-09-2008, 08:43
God morgen fra Stavanger.

Lite søvn på meg og i natt, med det resultat at jeg er sur, kjerringa er sur, ungene er sure osv osv..... Tror det blir overtid i dag;)

Ha en bedre torsdag forumister :)

CK
04-09-2008, 09:58
god torsdag fra "Apburen"
En flott dag i STO i dag - selv om jeg synes det lukter fjøs på HQ (det ryktes om at det er en bonde fra Helgeland i huset... I dag blir det løpetur i parken - altfor lenge siden - og den siste klargjøringen av kåken til familien kommer i morgen. Satser på fin vær i helgen, så vi kan hygge oss i den svenske hovedstaden - det blir uansett en tur til Junibacken og Pippis hus, Skansen og Fjärillshuset. Så får hva se hva annet vi kan få ut av en hyggelig familiehelg i Sverige

JetBlue
04-09-2008, 10:41
God morgen fra Hasle. Regn ble meldt mens jeg satt i bilen på vei til kontoret, så da blir det vel vått utover dagen da....

Heldag på kontoret, noen møter og diverse, skal nok få dagen til å gå.

Cloudy
04-09-2008, 10:58
Fikk faktisk sykla til jobben idag...WOW...stolt av meg sjøl.

Ikke at jeg skal skryte på meg en langtur (9km), men føler seg jo litt mer fresh faktisk.

Ha en fin dag alle sammen ja - jeg sitter her med en god følelese av at det blir en fin dag:-)

Savipix
04-09-2008, 11:24
God morgon ifrån Casa del Savipix i Uppsala!

Har varit gott igång sen 0700 med tvätt och strykning av skjortor samt lite läsning inför eftermiddagens föreläsning. Måste säga att livet som student igen är ganska så behagligt Blir lite avslappning innan innan universitetet kallar. Ikväll skall vi inte se bort ifrån att det blir en öl eller två. Ha en fortsatt fin dag.

Bizflyer
04-09-2008, 11:26
[QUOTE=sirpjalle;300283]Lite søvn på meg og i natt, med det resultat at jeg er sur, kjerringa er sur, ungene er sure osv osv..... Tror det blir overtid i dag;)[QUOTE]

Velkommen i klubben!

Jeg kan bare si det samme som pjallis her!

Dessuten regner det som om alle sluser var åpne, barnevakten for minsten streika, så jeg måtte kjøre 25 ekstra km i dag morges for å få levert han, og masse kø i Krsand pga bilulykke mitt i rushet. Resultat: Gikk hjemmefra kl 0730, kom på jobb kl 0900 etter å ha levert 2 små og en stor.

Siden jeg må hente dem også, blir det neppe noe overtid på meg i dag. Så da fortsetter nok hylingen og skrikingen når jeg kommer hjem. Tror jeg skal legge meg tidlig i dag!!:rolleyes:

BF:cry:

MD11
04-09-2008, 11:49
God morgen etter 8 deilige timer i sengen:) Her er det fridag og hjemlige sysler som gjelder. Været, tja, tunge, grå skyet med blå himmel i mellom og høstlig temperatur! Men katten spankulerte gledelig ut:)

FBU 4EVER
04-09-2008, 12:00
God morgen fra Nærsnes. Har sovet som en Stein igjen, frokosten er inntatt og avisa lest.
Ikke noe spesielt på tapetet idag. Noe skjortestryking kanskje. Ja, så skal jeg ringe halvbroren til JetBlue. Han fyller 60 idag.
Ha en fin dag!

OJB
04-09-2008, 12:10
God formiddag fra Forus,
Her titter solen frem bak regntunge skyer . Ser ut som vi fortsatt får en våt dag her over i sørvest.
En god tidligere kollega og bekjent har siste dag som yrkesaktiv flyger i DY idag og det skal markeres tidlig på ettermiddagen når han ankommer Sola på siste tur med sin Boeing.
Det blir nok et liten mottagelseskomitee ja.:nor
Ha en god dag forumister.

Egil
04-09-2008, 15:38
God ettermiddag fra Mosjøen!

Fridag i dag og ingenting som skal gjøres! Enkelt husarbeid unnagjort og er invitert hjem til mine foreldre på middag i dag så da er det bare å planlegge hvor man skal drikke kaffe i kveld som gjenstår!
Jeg innser at det er hardt å være på topp ^_^

E!

OJB
04-09-2008, 15:47
Markering av skipper'n siste kommersielle flight på Sola nå i ettermiddag.

LN-MOW
04-09-2008, 18:23
Da var vi igang også her på lokalkontoret, hvor første økt er gjennomført. Fint vær, 27 grader og lett bris. Sur kjerring og unge her i huset også på morran, men nå er heldigvis ungen på skolen og døren solid lukket til det andre kontoret. På tide å hente meg litt lunch.

JoeW
04-09-2008, 18:52
Uff av meg, det tar på å leke husmor!!!!

Someone
04-09-2008, 18:57
Uff av meg, det tar på å leke husmor!!!!

Det er torsdag og du går på CBS......har du en gyldige grunn til å ikke dra på Nexus?

JoeW
04-09-2008, 19:03
Det er torsdag og du går på CBS......har du en gyldige grunn til å ikke dra på Nexus?

Det står på programmet, selvom jeg har en følelse av at arrangementet er noe hypet up. Forstår det som om det er ekstra stort "første" gangen i semesteret? Vi får nå se.

Someone
04-09-2008, 19:19
Det står på programmet, selvom jeg har en følelse av at arrangementet er noe hypet up. Forstår det som om det er ekstra stort "første" gangen i semesteret? Vi får nå se.

Første gangen er det alltid alt for mange mennesker og fullt kaos, men egentlig er det bare en god unnskyldning for å treffe venner, ta seg en øl og generelt ha det kult. Siden det er første gang og fullt kaos så vil jeg anbefale deg å ikke komme etter 8, da køen blir LANG etter det (senere på året er det ikke noe problem) Itillegg tar man ofte Metroen inn til byen etterpå. Men etterhvert så blir det veldig bra. Jeg stakk nesten alltid ditt etter først å ha vært på møte i HA-Invest (hvis du intereserer deg for aksjer og slikt er det mitt i blinken)

"Rekorden" min er forresten å måtte forlate stedet halv-ni:drunk: ...men da hadde jeg "glemt" å spise og ble foret med Fisherman Shots (Fiskefjes for å være nøyaktig)


Og en ting til som du sikkert vil oppdage: Herretoalettet er utendørs i eføyen langs parkeringsplassen

JoeW
04-09-2008, 19:28
Jeg tenkte å ta turen ned dit om en time (bor ti minutter unna) - men er litt skeptisk til første gangen - som du sier er det alt for mange mennesker. I tillegg får vi besøk av en norsk venn av oss i morgen, så helgen blir nok fuktig nok. Men skal se om det ikke er et helvetes av en kø etterpå - hvis ikke stikker jeg innom en liten stund, om ikke annet.

Disse danskene er glade i fiskefjesene sine og de små blå/gule/grå... Jeg har nemlig vært på rustur...

Someone
04-09-2008, 19:39
Mens vi er inne på Køben og studentlivet, har også noen andre små tips. Når det kommer til mat, så vil jeg anbefale å prøve ut Zirup, Klimt og kanskje Hoppes. Glimrende steder med god stemning, store porsjoner og hyggelige priser og perfekte steder for å ta med venner.

Burgern på Zirup og Pestokyllingen på Klimt er glimrende.

Og ender man på galeien og ønsker å være litt harry er Sam's karaokebar nederst i Strøget en klassikker klokken 3 om natten, mens de mer perverse kan ta seg en Frækk Fadøl i Istedgade. Og skal man ha drinkevors på byen er Maxi bar ved St.Hans Torv å anbefale, elektrisk hjort har de også på veggen

JoeW
04-09-2008, 20:07
Har vært på Hoppes flere ganger, og på en tur i våres skal det vel innrømmes at Sam's ble besøkt, selvom jeg, ikke engang i fylla, synger.

Yes, men så får vi Nexus en sjanse nå - hører det er relativt stinn brakke, så får se om det er mulig å komme så "sent" som nå.

Farmer
04-09-2008, 21:05
god torsdag fra "Apburen"
En flott dag i STO i dag - selv om jeg synes det lukter fjøs på HQ (det ryktes om at det er en bonde fra Helgeland i huset... I dag blir det løpetur i parken - altfor lenge siden -

Hehe, kanskje du burde prøve med en dusj ...;)

Holdt til ute på Arlanda i dag, og slapp reisen inn til F-vik. Noe som medførte at flere av oss kunne delta på hele møtet og slippe å bryte opp midt i.
Egentlig skulle alle slike møter ha vært avholdt på flyplassen slik at man slapp all denne reiseaktiviteten til og fra flyplassene.
Nå er jeg på en kort Pit-stop på Værnes, før siste etappe til mer sentrale strøk av Norge skal gjennomføres.

EB
04-09-2008, 21:30
Tilbake etter en fantastisk uke i Italia... Ble litt mer spennende enn jeg likte de siste minuttene av flyvningen - mer kommer i trip-rapport - men kan røpe at det blir en rapport med smell og fyrverkeri!

seilfly
04-09-2008, 22:17
Dagens bursdagsbarn: LN-LSG 25 år.
Aerospace Phys. bestått, inkl ulike fysiske tester.

Nå begynner det.

Ha en god dag (kveld)

dc-8-63
05-09-2008, 00:19
Tilbake paa jobb igjen etter en uke med ferie sammen med faderen som var paa besoek i vest. Det ble ett og annet sjoefly som etterhvert kommer i dertil egnet forum....og en bjoern med bjoern unge ble ogsaa observert gjennom et trygt bil-vindu...