View Full Version : OSL 10 år - video fra byggingen
I denne episoden tar vi for oss byggingen som startet i 1993.http://www.tvromerike.no/category.php?IDCATEGORY=27
Er også to andre videoer der, en med en del filmklipp fra "de gode gamle dager" med Gressholmen som flyplass.
EDIT: Sett gjennom alle tre - bra filmer,mye nostalgi Hans Olav! Takker!
Felte nesten en tåre der jeg. Flotte episoder.
Airbus 330
29-08-2008, 23:32
Jepp, SK917 aka Hans Olav Nyborg her inne på forumet som står bak serien og har laget den.
Det er laget 10 episoder i serien, så vi har mye mere å glede oss til fremover her.
Meget bra jobbet Hans Olav.
Airbus 330.
Dette var moro. Takk Hans Olav!
Hvordan var egentlig punkligheten den første uken?
Ny episode i dag:
I dette programmet skal vi få se unike bilder av flyttelasset mellom Fornebu og Gardermoen
Kolonnespotting - en midlertidig sport oktober for 10 år siden!
...........minner..........husker at jeg dro fra FBU dagen før dagen (tror jeg) med en 767 fra BA, og hjemturen gikk til OSL dagen etter åpningen. Leit å se at det nå bare er et "gapende hull" igjen på store deler av området og nær en finansiell katastrofe for mange andelshavere og boligprosjektene som skulle vært på plass.
Fellowship
15-09-2008, 23:32
Ny episode i dag:
Kolonnespotting - en midlertidig sport oktober for 10 år siden!
...........minner..........husker at jeg dro fra FBU dagen før dagen (tror jeg) med en 767 fra BA, og hjemturen gikk til OSL dagen etter åpningen. Leit å se at det nå bare er et "gapende hull" igjen på store deler av området og nær en finansiell katastrofe for mange andelshavere og boligprosjektene som skulle vært på plass.
dro du med BA767, med B767-300 fra FBU tirsdag 6.oktober 98 ?
i så fall har jeg bilde av avgangen ved starten fra bane 06, G-BZHA med Wings-fargene.
Husker ikke nøyaktig dato gitt, bare at det var en av de siste dagene. Tror det var med 767en, så hukommelsen er litt lutvete
Noen som vet hvor vi kan finne serien nå?
Ligger ingenting på TV Romerrike nå mer..:(
Noen som vet hvor det finnes..?