View Full Version : Hotell i Chicago
Skal til Chicago 2.-5. oktober i år (har aldri vært der tidligere) og lurer på om noen har tips ang. hotell.
Trenger enkeltrom, ønsker hotell av bra standard, helst med trimrom og gjerne svømmebasseng. Bør helst ligge rimelig sentralt i forhold til shoppingdistrikter osv. Noen som har gode tips, gjerne også som er ledig til god pris disse datoene ? Har hørt om f.eks. priceline.com, men er usikker på hvordan dette fungerer i praksis..
Hva er forresten den mest fornuftige måten å komme seg fra flyplassen (ORD) til sentrum ?
Takker for alle svar.
Tommy nok på banen her med lokalkunnskap når dagen gryr i vest.
SIst jeg var der bodde jeg på Hyatt Regency Chicago til USD145/natt, men jeg tror ikke du er så heldig nå - ser fullt ut den helgen Selv har jeg vært i CHI et par ganger og bodd i gangavstand fra subwaystasjon i The Loop så jeg har tatt banen t/r (har bare hatt håndbaggasjetrillekoffert å dra på) Sist gang jeg tok banen ut var det laaaaaaaang kø på motorveien som gikk parallellt utover og SAS ble forsinket hjem fordi crewet satt i kø..........glad jeg ikke gjorde det samme.
Tommy777
24-08-2008, 17:26
Booker gjerne et hotell i sentrum med min corporate code. Det maa vaere noe som skjer i byen den helga fordi mange hoteller er allerede fulle.
Dersom du tar en kikk paa www.spg.com finner du at begge W hotellene (meget god standard) er ledig. W Lakeshore ligger rett ved Lake Michigan og er et meget bra hotell. Det tar deg 5 minutter aa spasere til Michigan Avenue.
Hotellet koster 355 pr. doegn + skatt, men min corporate pris er faktisk 224 USD + skatt saa ca. 250 daler med skatt.
Send meg en PM med navnet ditt og e-post dit bekreftelsen kan sendes saa booker jeg. BTW, denne corporate raten kan avbestilles inntil 2 dager foer ankomst
FlightDeck
24-08-2008, 18:04
Da jeg var i Chicago i feburar, bodde jeg på Radisson Chicago. Dette ble i mai ble omdøpt til Avenue Hotel Chicago. Betalte rundt 500 norske kroner natten og ble oppgradert til en junior suite. Meget god service og flott innredning. Rommet må ha vært på rundt 50 kvadratmeter.
http://www.avenuehotelchicago.com/
Tommy777
25-08-2008, 17:33
Aa kalle Radisson i Chicago for et hotell med bra standard, er vel kanskje aa ta i litt. Men det ser ut som de har pusset opp kraftig og doept om hotellet, ja.
De datoene han skal bo er prisen 352 + skatt paa avenue hotell
FlightDeck
25-08-2008, 17:55
Tja, da har du nok ikke vært der etter at hotellet ble pusset opp - for det var faktisk veldig imponerende. God standard var det definitivt. Kan slenge ut noen bilder om det er av interesse. Er klar over at Radisson i USA ikke er særlig bra generelt sett.
Tommy777
25-08-2008, 17:58
Har ikke bodd der paa 3 aar, da vi bodde der var de hakket daarligere enn Radisson paa Lex. Bilder er alltid av interesse :-)
FlightDeck
26-08-2008, 22:15
Bilder kommer i morgen :)
Takk for info alle.
Tommy : Regner med å sende deg en PM i løpet av et par dager.
FlightDeck
27-08-2008, 21:47
Her er noen bilder - i forhold til hva jeg betalte var jeg i alle fall fornøyd :)
FBU 4EVER
30-08-2008, 12:04
Som crew, så bodde vi tidligere på Radisson. Det var før jeg begynte å fly langt. Jeg har bodd på Allerton Plaza, som er nabohotellet ut mot Michigan Avenue. Det er et alldeles for j****** hotell! Ingen lydisolering (midtvestens største universitetsykehus ligger like ved) og sur hotellbetjening. Nå ser jeg at vi skal flytte tilbake til Avenue (Radisson) og jeg har mitt første stopp i ORD på over et år i det nye hotellet fra 6. til 7.sep. Blir interressant.