PDA

View Full Version : God søndag morgen...


EB
24-08-2008, 06:10
Ble 15 timer på jobb i går - nå venter en annen type jobb - barnevakt for en 2-åring. Håper på bra vær slik at vi kan komme oss ut på tur i marka. Kick-start`n kommer i form av noen kopper Nespresso. Ha en bedre søndag du også!

Farmer
24-08-2008, 09:11
Riktig god morgen fra solriket i Mosjøen.
En riktig flott dag som skal brukes til fjelltur og kapping av ved, før neste ukes 3-dagers reise skal planlegges.

Someone
24-08-2008, 09:31
God morgen fra Oslo. Byturen igår ble lenger men langt mer edruelig enn planlagt, så formen idag er fin:D Her er det klipping av gress og gå på noen visninger i ettermiddag som står på programmet. Ha en fin dag

Discus
24-08-2008, 10:14
Græsset er grønt og vådt.
Bierne har det godt.
Lungerne frådser i luft.
Åh. hvilken snerleduft
Glæden er ikke det værste man har
og om lidt er kaffen klar.

Ha en strålende dag alle sammen!

sirpjalle
24-08-2008, 10:53
God morgen fra Stavanger! Nettopp stått opp og kaffekoppen står på bordet. Om nioen timer er det å hive seg i bilen og kjøre ut å hente prinsessene som har vært på overnatting hele helgen. Må innrømme at det har vært godt å ha hatt "voksentid". :)

Ha en fin søndag forumister :)

JetBlue
24-08-2008, 12:52
God dag her fra Grefsen. Sola skinner og det er allerede over 20 grader. Ungene skal hjem til Halden igjen og jeg kjører videre til madamen i Asker. Ikke umulig at det kan bli et par øl på Baracoa....

LN-MOW
24-08-2008, 13:30
Her i Alpharetta venter vi fortsatt på ordentlig regn .. kun litt smådrypp så langt.

http://i.imwx.com/web/radar/us_atl_metroradar_plus_usen.jpg

Fortsatt jobbhelg, men skal nok finne tid til å legge inn de siste ATL-bildene.

Egil
24-08-2008, 14:22
Et snev av sommer, rett og slett dumt å sove bort dagen derpå da...
Tar meg en tur ut jeg for sååå sliten blir man vel ikke av å drikke til sola står opp, he he :p

E!

FBU 4EVER
24-08-2008, 14:57
Søndagen er IKKE god!
Det ble drosje hjem i går kveld/natt. Jeg må ha sovnet for sjåføren vekket meg i Heggedal og ante ikke veien til Nærsnes. Greit. Tenkte jeg kunne gå de to timene hjem, får ikke mer mosjon enn man skaper selv, og satte i vei. Antagelig ble jeg påkjørt av en sykkel eller moped, minnes at jeg stupte forover og landet på trynet. En bilist kom til etter en stund, hjalp meg med å finne mobil og briller. De lå 15 meter unna der jeg lå på alle fire. Vi fikk tørket bort det verste blodsølet, så kjørte fyren meg hjem. Vel hjemme fant jeg ut at lommeboka med sert. og div. kort var borte. Det ble en tur til stedet i morges for å lete etter lommeboka uten hell.
Da var det bare å komme seg hjem igjen og få sperret kortene med en gang. Det gikk greit. Litt senere på formiddagen ringer en drosjesjåfør og sier han har funnet lommeboka mi, og at jeg kunne hente den i Sandvika. Det gjorde jeg. Alt var i god behold.
Men nå sitter jeg her med forstuet skulder og tommel, et kjøttkaketryne samt endel skrubbsår rundt omkring. Og sperrede kort og bare 21 kroner i kontanter.
Får vel hevet sperringen på VISA- og bankkortet i banken imorgen, men alle Mastercardene og Diners-kortet blir sendt ut med posten, og det tar vel noen dager.
Ha en fin dag!

CK
24-08-2008, 20:46
Sånn går det når du drikker for mye, Stein! hehe
Har du A330-lappen i lommeboka?
Uansett - god bedring! Glad søndag kveld fra Asker. I dag har det blitt litt hagejobbing etter noen uker med forsømming av dét - vel, det ble mest plommesanking og gressklipping. Ser at utpå høsten må vi få lånt en motorsag og gjøre litt hogst i hagen. Plommetreet har vokst helt villt i sommer,og naboen ymtet frempå i dag om at hun godt kunne tenke seg litt mere sol i hagen sin (og litt mindre nedfallsfrukt), så vi får gå løs på "skogen" i løpet av høsten. Etter en ukes ferie i Tyskland og på fjellet (helt off-line), er det tilbake i "bolagets" tjeneste i morgen. Vi starter rolig med en dag på hjemmekontoret, før det blir å ta på seg slipset og ta turen over grensen til Head Office på tirsdag. Vi preates i morgen, forumister!

FBU 4EVER
25-08-2008, 13:33
Sånn går det når du drikker for mye, Stein! hehe
Har du A330-lappen i lommeboka?

Var nok det faktum at man hadde på seg sort jakke, mørke bukser og sko og ingen refleksbrikke i mørket og gikk på feil side av veien. Det var et moderat inntak av vin til middagen og ingen cognac eller sprit. Så da så!

Sert. og rettighetsbevis ligger trygt forvart i loggboka mi i flight bagen.

CK
25-08-2008, 13:54
det var nesten værre med det mørke anntrekket uten refleksvest (har dere ikke lært om sikkerhet i det selskapet du jobber??) enn med promillen.
Uansett - god bedring! Vi trenger alle Plast-kuskene vi har (også dere gamlinene - Mobb-Mobb) ;-)