View Full Version : Bermuda anyone?
Er det noen her som har vært her i senere tid ??
Som ung gutt var jeg der jula 1971 ( ikke spør meg åffer jeg havna der, vet ikke :drunk::drunk:).
Men husker det var topp. PA 707-747-707 FBU-LHR-JFK-BDA T/R. Da het det PA-studentbillett ... Akkja..
(For Tommy777, nyttårsaften samme år NW 720B over til ORD og AA DC10-10 tilbake til JFK , januar 1. 1972 ).
Men har lyst til å komme tilbake neste vinter.. Så på Travel nytt program fra pstedet.....
Tommy777
18-08-2008, 18:48
Har ikke vaert, men vi har faktisk tenkt oss dit i februar/mars!
Flott Tommy..... Da blir det rapport !:9:;)
Tommy777
21-08-2008, 21:49
Driver og brenner UA poeng saa det holder for tiden, men det ser dessverre ut til at UA har lagt ned Bermuda som destinasjon. Da maa man via via med US Scareways for aa komme seg dit. DET er noe jeg helst vil unngaa.... Vi faar se
Drar opp denne, seriøst ser på på denne med kombi NYC i januar-februar . Brukbar pris med UA kr 6.700.
Har noen vært der siden jeg postet sist med ny info ? Hope so...? Koste meg frøktelig :lol:
Drar den opp igjen...UA flyr hver dag med 737G fra EWR og nærmer meg tur neste vinter... Har kjøpt flere bøker... Noen nye på forumet dom har vært her etter min tur 1971 ???:8:
Vegasbaby
06-04-2013, 22:04
Jepp, var der ifjor sommer med Celebrity Summit (3 netter til kais). Kan anbefale Moon guides to Bermuda. Meget flott øy, med fantastiske strender. Såpass langstrakt øy at det ikke var noe problem å komme seg unna alle turistene. Buss-systemet var fabelaktig. Høyt prisnivå, dyrere enn feks USA og karibiske øyer. Men jeg trodde kanskje været der er gunstigst mai til september? Øya ligger jo ikke i Karibien, og vinteren kan vel ikke være noe særlig her? Cruisebåten starter vel i april og slutter i september.
Ellers er det bare å fyre løs med spørsmål!
robertaas
07-04-2013, 00:28
Er det ikke et problem med mye kriminalitet der?
Bizflyer
07-04-2013, 01:45
Aruba, Jamaica ooo I wanna take ya
Bermuda, Bahama come on pretty mama
Key Largo, Montego baby why don't we go
Hva skal man egentlig velge?
BF:drink
robertaas
07-04-2013, 09:56
Hva med å velge Kokomo?
Ellers er Los Roques min favoritt i Karibien.
St. Lucia min, men 40 år siden i år..:D
Vegasbaby
07-04-2013, 10:26
Er det ikke et problem med mye kriminalitet der?
Bermuda så faktisk mye mer velstående ut enn feks St. Martin og St. Thomas i Karibien, som jeg også har besøkt. Kun i hovedstaden Hamilton var det tegn til fattigdom (noen uteliggere). Tok bussen sammen med lokalbefolkningen tre dager på kryss og tvers av øya, og var ikke bekymret en eneste gang. Og jeg er rimelig pysete sånn sett! Bermuda er på topp av listen steder jeg vil tilbake til. Men som sagt, antagelig kun en sommerdestinasjon - og med høyt prisnivå på det meste.
chrisljo
07-04-2013, 14:51
Aruba, Jamaica ooo I wanna take ya
Bermuda, Bahama come on pretty mama
Key Largo, Montego baby why don't we go
BF:drink
Key West i fjor, Aruba i år :) herlig låt ja.
Drar den nok igjen opp...ser på november 2015. I dag 5.300 med UA , og nå med 738 istedenfor 73G...
Ser på en RobertAas helg + litt , 4 netter og en på EWR på vei ut... Vet det kostet tidligere sist høst vel 4.700 før krona byttet , forhåpentlig kortvarig, til peso..:headbang.
Som sagt, sist var julaften 1971 da en guttunge fra Lillestrøm rotet seg bort hit på julaften. :colgate: Don't ask me why.
Senere vil jeg poste hva jeg finner på hotelllsiden dersom jeg booker .
Var på Bermuda sommeren 2013 som en del av et Norwegian-cruise ut fra Manhattan. Likte meg godt der. Som et velfrisert britisk ferieparadis med små/smale veier. Strendene var superfine og vannet var i en behagelig temperatur og azurblått. Fikk ikke følelsen av at dette var et sted som slet med kriminalitet.