View Full Version : et godt billede fra A.net
Her er et ,synes jeg, rigtigt godt billede af en B737-924...man får et indtryk hvor stor den egentlig er,,men ser nu her...
http://www.airliners.net/photo/Continental-Airlines/Boeing-737-924-ER/1379109/L/
Hilsen
Ole
737`n kler å bli strukket, få winglets og gjerne bli malt i CO`s stilrene design!
Flott maskin. :) Men jeg trodde alle -900 hadde den ekstra utgangen bak vingen...? Tittet litt på a.net, og ser jo det nå at ikke alle har denne. Noen som kan fortelle litt om hvorfor, og hvilke som har/ikke har?
Flott maskin. :) Men jeg trodde alle -900 hadde den ekstra utgangen bak vingen...? Tittet litt på a.net, og ser jo det nå at ikke alle har denne. Noen som kan fortelle litt om hvorfor, og hvilke som har/ikke har?
Det er bare 900ER varianten som har den. Men endel, som f.eks CO har plugget den siden de ikke er så kjipe at de putter inn flere enn 189 seter og derfor ikke trenger den
Det er bare 900ER varianten som har den. Men endel, som f.eks CO har plugget den siden de ikke er så kjipe at de putter inn flere enn 189 seter og derfor ikke trenger den
Aha... Det var noe jeg ikke hadde fått med meg.
Takk for info. :)
Vil det da si at en -900ER er lenger enn en -900, og dermed har plass til flere seter og da trenger en utgang ekstra?
Tja, det skal vel ikke rare 1.klasse avdelingen til før kapasiteten er redusert med de nødvendige knappe 25 plassene.
-900 er kun godkjent for samme antall seter som -800 selv om den er lengre, mens 900ER er godkjent for rundt 210 (korrekt meg en eller annen). Dette grunnet den ekstra rømningsveien.
Vil det da si at en -900ER er lenger enn en -900, og dermed har plass til flere seter og da trenger en utgang ekstra?
Nei, like lange, men -900 har samme max setekapasitet som -800 grunnet dette. -900 selges heller ikke mer av Boeing, kun -900ER
Nydelig fly og bilde. Skal ikke trekke alt for mye i stikka når man roterer her.
20+153 seter i CO-versjon. Range NYC-LHR med 180 pax ihht Boeings hjemmesider, kan karre seg til OSL hvis medvind og i godt humør (sånn ca).