PDA

View Full Version : Endre SAS billetter på internett

intransfer
24-01-2005, 12:23
Er det mulig å endre full flex billetter kjøpt over internett på internett? Finner ikke denne muligheten umiddelbart, og vet ikke om jeg skal gidde å lete mer. Må jeg kapitulere å ringe SAS?

Er vanligvis Norwegian patriot, men det var tynt med ettermiddags avganger til Evenes der i gården. Det er lenge siden jeg bestillte billett hos SAS, i mellomtiden har de blitt mye bedre. Fikk en fin opplisting av priser og avganger for de dagene jeg valgte. Eneste minus var kanskje at skatter og avgifter ikke var inkludert i de utbasunerte prisene men henvist til margen.

Men foretrekker fortsatt Norwegians løsning (når vi ser bort i fra at de har et litt tynt utvalg av avganger).

intransfer
24-01-2005, 14:13
Da svarer jeg selv:)

Ringte SAS og fikk to svar Ja og Nei.

Ettersom internett support sa nei og jeg ikke finner muligheten på nettet har jeg konkludert med at det ikke er mulig.

The Ticketor
24-01-2005, 14:22
Selvsvart er velsvart (?). Norwegian er vel de eneste som tilbyr dette, som jeg vet om ihvertfall.

TigerBlack
25-01-2005, 00:29
Svaret er veldig enkelt. Nei en kan ikke endre på billetter via internett selv.

Man kan sende mail til Support hvor de kan hjelpe deg med det, om billetten har endringsmuligheter, Men det letteste er å ringe kundesenteret. Da får du hjelp med en gang.