PDA

View Full Version : God onsdags morgen.


Hickok
13-08-2008, 01:09
Da starter jeg god morgen tråden fra MSP. Sitter her og venter på Icelandairs flight til KEF, og her er det livemusikk og god stemning i gaten! Ikke helt vanlig dette nei. Klager ikke, ettersom det server GT i pintglass med dobble Gin til $10. Da er det helt OK å vente et par timer på flyet.

JoeW
13-08-2008, 02:14
Og ved midnatt ser det ut som jeg endelig fikk internettet i leiligheten aktivert!! Det var virkelig deilig og ikke minst på tide. (OK, tok bare ti dager fra bestilling, kanskje ikke så ille tross alt...)

Hickok
13-08-2008, 02:25
Gratulerer!

Edit: Og der var TF-FIR nettopp landet for å ta oss til KEF. Dermed ser det ut til at returen blir på rute.

LN-MOW
13-08-2008, 05:24
G'morgen fra Alpharetta, hvor det er leggetid etter å ha lastet opp et par FBU-bilder. Det regner, noe som er høyst etterlengtet .. temperaturen i formiddag var faktisk så behagelig at vi satte opp alle vinduer og nøt brisen som blåste hjennom huset. Deilig, og uvanlig så tidlig som i august. Ingen global oppvarming her i Georgia ihvertfall.

Og Specials og Message To You Rudy neste opp på nattradioen. Klassiker!!!

http://i.imwx.com/web/radar/us_atl_metroradar_plus_usen.jpg

Tommy777
13-08-2008, 05:45
Regnvaeret ditt gjorde at Braves - Cubs ble avlyst i dag, double header i morgen. Jobber nok hjemmefra etter lunch, ja...

G'aften fra gangsterstaden. Her har vi samme kjoelige vaeret som i Atlanta. Fruen er helt inne i OL sendingene som gaar fra hun kommer hjem til hun gaar og legger seg.

Ellers lite aa melde

Egil
13-08-2008, 06:55
Og en riktig god morgen ønskes fra MJF hvor jeg skal styre showet fram mot 1430.

Det er noen blå flekker på himmelen, men mest grått. Det er vått ute på tarmac og som om ikke det var nok så kommer det jammen morgentåke sigende inn over rullebanen... :8:
Ellers har første sofa fra Bohus meldt sin ankomst i dag, så jeg er forberedt på en aldri så liten bytur for å se på at den blir flyttet opp til meg i tredje etasje uten at jeg løfter en finger... :colgate:

E!

seilfly
13-08-2008, 06:59
Wallmart, I say no more!
God morgen fra TX

EB
13-08-2008, 07:17
God morgen fra hovedstaden... Det brenner i nabolaget - restuaranten Jeppekjeller`n på Vindern har blitt totalskadd i løpet av morgenkvisten - håper de klarer å redde resten av huset. Dagen går med til diverse møter og ukens trdje treningsøkt. Ha en sprekere onsdag!

AirbusTrond
13-08-2008, 08:15
God onsdag fra Lilletorget. Å gå fra jobb 2330 tirsdag og møte 0630 onsdag er tøffe ting, men man klarer dette når det er sol og sommer i hovedstaden - vel, i alle fall sommer. Angerer litt på at jeg ikke planla for en uke i Syden i august i år...

zico77
13-08-2008, 08:28
God morgon frå Bergen!

Her er alt som vanlig. Verken til eller frå. Ny dag, nye muligheter.

Ha ein flott dag alle saman!

ENGM RAMP
13-08-2008, 09:04
Eivind! CHeck your PM :D

sirpjalle
13-08-2008, 09:15
God morgen fra Forus. Ikke noe spesielt å melde i dag. Blir nok et par store prosjekter som å jobbes på i dag, så dagen går vel til det.

Ha en fin dag forumister :)

Someone
13-08-2008, 09:20
God morgen fra Oslo. Ble vekket av bøtteballetten idag da vaskedama hadde glemt nøkkel. Idag blir det å rydde og pusle hjemme før det blir å hente 3 stykk besteforeldre som kommer med toget i ettermiddag. Ikveld blir det familiefest på Stattholdergaarden hvor min bursdag, broderns bursdag, foreldres 30års bryllupsdag og min mastergrad skal feires. Ha en fin dag


Og ved midnatt ser det ut som jeg endelig fikk internettet i leiligheten aktivert!! Det var virkelig deilig og ikke minst på tide. (OK, tok bare ti dager fra bestilling, kanskje ikke så ille tross alt...)

Dårlige nyheter ang CBS til deg. Var innom igår for å forsvare oppgaven og da jeg var innom Nexus (Studentbaren) for å ta en øl oppdaget jeg at de ikke bare har byttet fra Carlsberg til Royal, men halvliteren har også blitt til 0,4 uten at prisen har gått ned og happy hour er nå kun fra 21-22 mot 17-18 og 20-21 tidligere

jcnorway
13-08-2008, 09:21
God morgen fra hovedstaden. Var uten internett i går ettermiddag/kveld og den var ikke oppe nå på morgenen heller... GET blir nok oppringt i ettermiddag hvis det ikke er i orden når jeg kommer hjem fra jobb.

Har ellers startet nedtellingen til årets ferietur over dammen om 13 dager :USA

JetBlue
13-08-2008, 10:10
God onsdag! Trafikkkøer og brann på Vinderen, det resulterte i sommerens tregeste tur fra Asker til Hasle idag. Men, det er vel bare hverdagen som siger på....

Kort dag på kontoret, eksternt møte kl 12, og så en litt tidlig avslutning på dagen

CK
13-08-2008, 11:00
G'onsdag fra STO. I ettermiddag skal jeg endelig hjem - SK499 - etter å ha vært i utlendighet i ni dager. regner med at plene hjemme ikke ser ut ettersom kona ikke klarte å starte gressklipperen (ikke hadde hun husket å sette den i garasjen heller så den har vel stått der jeg satte den fra meg på plenen for nesten to uker siden....herlig). I morgen blir det hjemmekontor, og så settes nesene sydover til Tyskland med LH. Magnus Viking får sin aller første flytur, det blir spennende. Regner med at han blir MINST like enkel å ha med å gjøre på fly som storesøster. Dette blir moro. Ikke mindre enn 10 familiemedlemmer (med iallefall fire forskjellige kombinasjoner av kamhaug-navnet) på samme fly, så vi skal nok gjøre oss bemerket

Discus
13-08-2008, 13:31
God formiddag fra BA-lounge North på LHR T5. Avganger på 27R i dag, så.........ops der kom det en BA 747 i lav høyde forbi vinduet.....(knipse bilde)....ikke så lav som UA tidligere i dag, den beveget seg stort sett kun horisontalt. Hadde det vært landinger på 09L så er dette VIP-plasser. Krøkkete å ta bilde her, alt for mye vinduer i flere lag på T5. Det tar av 777, 747, 340 og andre "store dyr" her i tett rekkefølge, så det er uansett en av de bedre loungene å "kaste bort tiden" i........SAS MD80 forbi her - litt bedre climb-rate der ja........

Snart BA-Buss til OSL (etter at A380 flakser forbi håper jeg) - ha en fortsatt strålende dag!

Bizflyer
13-08-2008, 13:52
God dag fra sør!

Innom jobben en tur etter å hatt kone og barn til lækjaren i formiddag. Ikke det store spennede som skjer her. Må forberede litt til morgendagens møte i Københavnstrup. I morgen begynner flysesongen igjen! Skal bli fint med noen friske bonuspoeng på kontoen!

BF:cool2

FBU 4EVER
13-08-2008, 15:00
...restuaranten Jeppekjeller`n på Vindern har blitt totalskadd i løpet av morgenkvisten

Ja, det var dårlige nyheter på morrakvisten. Gammelt "stamsted" fra 1979-80 og deromkring.

Det er opphold etter regn på Nærsnes. En tur i butikken blir det nok. Og i kveld blir det pakking. Imorgen blir det avreise til OSL for å hente noen italienere, så avreise til Notodden for å møte deltakere som kommer med egne fly. Resten av helgen skal tilbringes med opphold på Gaustablikk og diverse aktiviteter. Bl.a. lunsj på Gaustatoppen (FL 060) hvis været kjenner sin besøkelsestid!

Ha en fin ettermiddag!

Tommy777
13-08-2008, 18:31
God morgen fra Chicago.

Kopierer George Costanza voice mail i en Seinfeld episode for aa beskrive dagens state of mind: "Hi this is Tommy. I have nothing to say"

LN-AØR
13-08-2008, 19:37
God morgen fra hovedstaden... Det brenner i nabolaget - restuaranten Jeppekjeller`n på Vindern har blitt totalskadd i løpet av morgenkvisten - håper de klarer å redde resten av huset.
OJ! Jeppe er bare et par minutter gange fra der jeg bor, men siden jeg nå er SVG har jeg ikke fått det med meg. Håper det ikke ble alt for store skader.

På Madla går militæret sin gang, og nå er det tid for å velge tjeneste og sted. Valget står mellom disse: Håper på en av de to øverste. Sted: Bodø! Noen som har erfaringer?

http://www.mil.no/luft/start/karriere/verneplikt/tekniske_tjenester/article.jhtml?articleID=147648
http://www.mil.no/luft/start/karriere/verneplikt/tekniske_tjenester/article.jhtml?articleID=142727
http://www.mil.no/luft/start/karriere/verneplikt/tekniske_tjenester/article.jhtml?articleID=147645