View Full Version : DY April 09 OSL-ALF?
MsMaverick
08-08-2008, 11:21
Påsketur til Kautokeino er planlagt :-) SK har nettopp lagt ut billetter for april - men DY henger etter... Noen som vet når DY legger ut billetter for salg til ALF? Er det fare for at ruten blir "nedlagt" i vårsesongen?
Har sjekket på FAQ på nettsiden, men der står det bare at man jevnlig skal følge med - noe jeg har gjort i måneder allerede...
FlightDeck
11-08-2008, 00:22
Ruten skal ikke legges ned, men sommerprogrammet kommer ikke før om noen uker.
MsMaverick
05-04-2009, 17:02
Da er snart avreisedagen kommet - fikk bestilt billett i sept til ca 1.700,- t/r med DY, reiser tirsdag formiddag og hjem 12.april. Gleder meg som en "unge" til å oppleve påsken i Kautokeino - ikke minst fordi jeg skal være med en "local" venninne hjem (til hennes familie). Har ikke digitalt kamera (ja jeg vet - håpløst... he he) - men kanskje noen i reisefølget har, og da bør jeg vel vurdere en trip report - om ikke annet i alle fall fra Kautokeino og vidda...
Har dog et problem, jeg er "eneste" fra mitt reisefølge som skal hjem søndag
(1.påskedag) - det går visstnok INGEN offentlig transport fra Kautokeino til Alta lufthavn sånn at man kommer seg med DY269 kl 1140! Ikke sikkert at min venninne er særlig kjørbar søndag morgen etter påskeaften "feiring"... Noen som har gode transport tips for å komme seg til ALF? Finnes det noen "lokal" maxi taxi som blir satt opp f.eks. i regi av hotellet?
C :-)