View Full Version : Frankfurt spotter
her e bildene av forskjellig kvaliteter eg tok da eg va på vei til Sibir på ferie
:)
Pent :) Ingenting fra Sibir?
de kommer i egen post.. smør på tolmodighet.. ;)
Flotte bilde:) Emirates er bare..... LEKKER!!:cool:
Flotte bilder. Er ikke CO i FRA med større maskin enn B767-200?
sirpjalle
08-08-2008, 08:01
Bra bilder! :up:
(Men du må seriøst få deg et digitalt SLR-kamera med tanke på alle de flyene du ser/har sett, ikke vondt ment)
Rossiyskie Avialinii
08-08-2008, 16:12
Flotte bilder fra Frankfurt.
Kan ikke si at jeg gleder meg mindre til spottertur etter disse bildene, eller hur Rox?
S7 e bare rått, flydde du med de eller B767?
ja eg fløy med S7 A319, A310 og Tu154M :)
men det er ikke en ekslusiv flyselskap... du får servert god varm mat.... men.. sikkerhetsinstruksjon fra flyvertinnen rett før vi tar av va mangelfulle... hehe.. feks redningsvest va ikke vist fram.... og det va heller ikke lys bånd på gulvet der man kan se når det feks er røyktlagt inne i flyet ved nødlaning elller lignende.. det va fult dekket av teppe.. men ellers er interiøret grei hos 319 og 310.. 310 kom nok fra en tysk selskap.. enten lufthansa eller swissair.. eg såg noe tyske tekster der inne..
og 319 kom fra northwest såg eg.. va en sånt seritfiseringsskilt rett over fremre dør..
Tu 154.. hehe.. gammel fly.. seten min va litt nedsunken.. men eg satt godt likevel.. synes flyet såg grei ut ... eg klager ikke.. :) Men va kult å fly russisk fly!!!!
Nødlysene sitter ikke bestandig i gulvet, kan sitte i underkant av setene også.
Hva er vel gale om han bruker kamera med eller uten zoom ? Med 5 mpixler eller 15 mpixler?
Vi ser hva som er på bildene . Bra jobba B767
Hvor fløy du med S7 og savnet demo av redningsvest? Er mange ganger det ikke er krav til det. S7 er jo dokumentert på en høyst interessant landing i Innsbruck... brukte myyyyye bane ja..
Mener å huske at det hverken ble demonstrert redningvest eller masker på en tur MUC - FRA en gang med LH (Minibuss). Men å servere øl, det rakk de :D
CFM: i alle rutene.. frankfurt-moskva-Novosibirsk og tilbake..
sirpjalle
11-08-2008, 11:07
Hva er vel gale om han bruker kamera med eller uten zoom ? Med 5 mpixler eller 15 mpixler?
Vi ser hva som er på bildene . Bra jobba B767
Absolutt ingenting.... Ser bare at mange av bildene hans har "potensiale"! Lar det bli med denne siste kommentaren, slik at jeg slipper å få atter en kommentar i en kverulerende undertone etter meg! :drunk:
jojo1717
17-08-2008, 20:24
Var sammen med B767 på vei hjem. Kompisen vår (tredje reisekamerat) tok bilder av S7's sikkerhetsinstruks. En av de mest seriøse sikkerhetsinstruks jeg har sett! :D
For å få større bilder av de samme bildene nedenfor, kan dere klikke her:
Den første: http://www.arnover.com/pictures/alb62/IMG_1157-2.jpg
Den andre: http://www.arnover.com/pictures/alb62/IMG_1156-2.jpg
hehe hei du..
ja.. morsom å se på bildene fra sikkerhetsinstruksjoner... men legg merke til damen i tegningene har spiss sko på seg mens hun sklir ned på oppblåsbar sklie.. mens det er satt en forbud mot å ha sko på seg når man sklir ned ....
Fantastik kult.. En slik skulle jeg hatt i samlinga mi..:D