View Full Version : Virgin America?
Tommy777
06-08-2008, 01:08
Heisann,
Driver og booker noen flybilletter for september. Ser at jeg har mulighet for aa ta en omvei og faa testet ut Virgin America. Kan det vaere av interesse?
Flott!
Da var alt booket og reiseruten ser slik ut:
Fredag 12. september
Bruttern kommer inn fra LGA litt over kl 0900. Vi moetes i President Klubben for Bloody Mary. Bruttern er paa bonus billett og er booket senere paa dagen. Maalet er aa faa han med paa UA1463 der jeg er paa kjoept billett. Vi tar det paa som det kommer...
Preliminary Friday September 12. ORD-LAS UA1463 Departing ORD 1159, Arriving LAS 1350, Equ: A320 Seat 11D (Ted First Class :P)
Hotell i Las Vegas: MGM Grand
Sunday September 14. LAS-SFO VX1960 Departing LAS 0855, Arriving SFO 1050, Equ: A319 Seat 3 C and D (Premium Seating according to VX)
Hotell i San Fran: The Westin St. Francis
Hyrbil: Nissan 350Z Cabriolet
Monday September 15. SFO-ORD AA400 Departing SFO 1630, Arriving ORD 2235, Equ: MD80 Seat 20 A and B ( EE, waitlisted for AA First)
Vi er vel alle interessert i nye ruter, nye selskaper, gamle fly, ney fly osv. Ser ut som de forsøker å være innovative med bl.a. matbestilling og betaling via IFE-systemet om bord (bak gardinen, da).
Så hvis du spanderer og tar deg bryet med å pine deg gjennom en tur for oss, så leser vi gjerne en trip-report :D
Absolutt , very YES:9::exclaimation:rolleyes:
Bizflyer
06-08-2008, 09:13
Heisann,
Driver og booker noen flybilletter for september. Ser at jeg har mulighet for aa ta en omvei og faa testet ut Virgin America. Kan det vaere av interesse?
Spørsmålet er vel heller om det er i din interesse? ;)
BF:cool2
Booker du frivillig en omvei??? Det må du ha lært etter at jeg fløy LH via FRA til og fra Paris - da var nemlig innstillingen din at min arbeidsgiver burde sparke meg...
Tommy777
06-08-2008, 20:50
Dette er en privattur og poenget med din tur var vel at omveien ble mye dyrere enn non stop i Economy Extra? Her blir det MYE billigere aa ta en liten omvei og et par ekstra fridager.
Brodern kommer nemlig paa besoek i september fra Norge og vi skal til Vegas 12. september, reiser over med Ted. Returen var skikkelig dyr og brodern hadde litt lyst til aa stoppe over i SFO siden han ikke har vaert der foer. Saa istedetfor aa stikke hjem soendag til en halv formue direkte LAS-ORD, har vi sikret oss billetter med Virgin America til SFO, to dager der og billig billig med UA til Chicago direkte fra SFO.
Hva med å ta med brodern til Stratosphere og Big Shot ?? ;):lol:
Tommy777
06-08-2008, 21:24
Tror jeg utgaar med skyhoeye kneloeft. Begge to har hoeydeskrekk og vi gaar ikke paa tivoli i Vegas... Disneyland ligger noen mil vest ;)
Tommy777
06-08-2008, 21:40
Embassy Suites, da? :D
he he.. Passelig fare for det, ja siden Managers reception varer hele 4 timer i Vegas..
Brodern hadde litt lyst til aa bo paa en av de store, saa vi faar se
he he.. Passelig fare for det, ja siden Managers reception varer hele 4 timer i Vegas..
Brodern hadde litt lyst til aa bo paa en av de store, saa vi faar se
Må man bo der for å være med på Managers Reception? Jeg mener, sjekker de om du bor der før de sjenker deg?
Tommy777
06-08-2008, 22:36
De ber om aa faa se romnoekkel, ja. Har et gammel Embassy Suites noekkelkort liggende paa pulten min fra forrige stay i mai i fjor....
Dag Viking
07-08-2008, 12:45
Den er jo tam... Prøv insanity eller x-scream....
Karuseller og berg- og dalbaner blir ikke det samme etterpå.:D
Hva nordmenn ikke planlegger for en gratis drink - he he!
Tommy777
07-08-2008, 18:42
Det er ikke en, det er aapen bar i 4 timer..
Tommy777
08-08-2008, 00:44
Seigmann! ;)
Nei, er ikke fra Tromsoe..
Embassy Suites har faktisk alltid hatt dette konseptet: Gratis internet, gratis frokost og gratis managers reception hver kveld med mat og drikke (herunder alkohol).
Tipper det var der Choice hotellene i skandinavia henta ideen om kveldsmat - uten alkohol selvsagt..
Naa blir det ikke Embassy Suites i Vegas denne gangen. MGM Grand ble valgt. Alkohol koster ikke spenn i Vegas uansett
Tja, det spørs hvordan du regner det. $100 på et Black-Jack bord for et par pils er vel strengt tatt ikke gratis.....
De har forøvrig en litt artig Safety-video..
http://uk.youtube.com/watch?v=eyygn8HFTCo
...og Embassy Suites overtok konseptet fra Granada Royal Hometels som var en mindre kjede (flere av dagens hoteller var med i GRH) de overtok i Arizona. Samme opplegg på tidlig 80 tallet.
Seigmann! ;)
Nei, er ikke fra Tromsoe..
Seigmann er jo Harstad, ikke Tromsø.....:)
Tommy777
09-08-2008, 04:19
Seigmann er jo Harstad, ikke Tromsø.....:)
Naa tror jeg du maa skaffe deg noen vekttall i nord norsk lokalkunnskap. Du sliter aapenbart noe voldsomt :p
Tommy777
12-08-2008, 17:35
Da var alle billettene kjoept, oppdatert i post #1. Jeg brukte en "tilgi oss, Tommy. Hilsen UA" voucher saa min enveis billett ORD-LAS kom paa 17.50.. lol
Brodern ankommer fra LGA paa morran, han kommer over paa US Acareways supertilbud dagen foer til NYC. Han er booket paa kvelden ORD-LAS, vi satser paa at han kommer med min flight kl 1159 slik at vi ankomme Vegas tidlig fredag. Og hva skjer fredags kveld?? Billy Idol konsert. Billetter er kjoept!
Loerdag blir det Spa runde som vanlig paa Bellagio, La Femme billetter paa MGM Grand paa kvelden.
VX billettene var en droem aa kjoepe. De tilboed aa kjoep noedutgang eller bulkhead med hele 6" mer benplass for 15 dollar. Valgte midtgang mot midtgang paa foerste rad bak First Class, 3C og D. Det eneste jeg IKKE likte er at skatter og avgifter kommer ETTER du har lagt inn kredittkortinfo og bare skal bekrefte prisen. Prisen hoppet dermed opp 30 dollar foer du bekrefter kjoep. Daarlig stil av Virgin America. Vaer aerlig med prisen tidligere i prosessen....
Fikk ogsaa tilbud om adgang til Virgins Clubhouse lounge paa SFO. Siden vi ankommer SFO utgikk det dessverre. Prisen kom ikke frem paa sidene til VX, du maatte henvende deg i check in for aa kjoepe tilgang for et "nominal fee"
Gratis aa sjekke inn en koffert paa opptil 70 lbs fikk vi ogsaa beskjed om. Bra!
Dette blir goey!
Kanonprogram i LAS. Lykke til. Morro i ørkenen gitt. :) Billy Idol er vel en av de jeg savner å se live. Har fått med meg en del gamle helter nå, men han er et stort hull så langt.
...og Embassy Suites overtok konseptet fra Granada Royal Hometels som var en mindre kjede (flere av dagens hoteller var med i GRH) de overtok i Arizona. Samme opplegg på tidlig 80 tallet.
Residence Inn by Marriott har vel det samme konseptet? Muligens uten alkohol?
Tommy777
13-08-2008, 00:39
Residence Inn by Marriott har vel det samme konseptet? Muligens uten alkohol?
Nei, Residence Inn kan man sammenligne med Extended Stay. Det er tilnaermet "leiligheter" med kokemuligheter, stue, soverom etc. De serverer kun frokost og har ikke restaurant/roomservice utenom det. De tilbyr dog aa gjoere matvareinnkjoep for deg dersom du oensker det.
Embassy Suites er rett og slett et hotell med utelukkende suiter. De har gratis frokost og gratis manager's reception paa kvelden (snacks og drikke, inkludert alkohol)
Tommy777
13-08-2008, 00:49
Er litt usikker paa at konseptet var likt. Embassy Suites kjoepte som du sier GRH i 1982, men GRH var kjent som verdens foerste all suite hotellkjede. Embassy Suites var vel de som fant paa dette "managers reception" opplegget.
Vanskelig aa lete opp noe som helst info siden GRH ble fusjonert inn i Embassy Suites lenge foer internet ble oppfunnet..
Var på GRH Managers Reception i Phoenix i 1981...drakk mye Cola men de som betalte var fornøyd med drinkene sine.
Tommy777
14-08-2008, 17:00
Billy Idol billettene har ankommet og er printet. Proever aa faa Hr. Johnsen med paa kalaset ogsaa
FlightDeck
15-08-2008, 10:53
Ser frem til testen av Virgin America. En kamerat av meg fløy dem fra New York til San Francisco for noen uker siden, og han var stort sett godt fornøyd. Nydelig kabin og god service. Han satt ikke på First Class, men brukte 50 dollar på et nødutgangssete. Vel var benplassen god, men setet kunne ikke lenes tilbake, så det var han ikke helt fornøyd med... Så derfor er det ikke så dumt at dere har valgt Premium Seating foran i flyet.
Tommy777
09-09-2008, 20:20
Ja, naa er det ikke lenge igjen.. FlightDeck, 50 dollar koster bulkhead eller noedutgang paa lengre turer. Paa vaart korte hopp koster det 15 dollar.
Vi havna foroeverig paa Embassy Suites i Vegas uansett. Kom en e-post med 99dollar natta tilbud, for bra aa si nei til, saa da blirre gratis flatfyll paa oss alikevel
Han satt ikke på First Class, men brukte 50 dollar på et nødutgangssete. Vel var benplassen god, men setet kunne ikke lenes tilbake, så det var han ikke helt fornøyd med....
Trikset er alltid å passe på å få bakerste nødutgangsrad. Raden foran en nødutgang vil altid være non-reclineable.
Forøvrig ser det ut til at VX kommer til ORD snart .. de averterer etter stasjonssjef.
Tommy777
09-09-2008, 21:24
Genialt!!!!!
Stillingsannonsene er ofte mer informative enn presseskrivene ... ;)
Tommy777
09-09-2008, 21:40
EB, du lurte paa hvem jeg skal fly med naa som CO har gaatt 'From First to Worst". Svaret fikk du da! Flyr til hovedkontoret vaart i SFO en gang pr. mnd, valget blir da MEGET enkelt
Hmmm Andre ganger etterlyser du mange avganger - vil Virgin America komme opp med nok avganger for en businessmann?
Vel de gikk inn med 5 t/r SFO SEA saa for denne Non-Profit Business Man med Fleece og Dongeri...JA !
He he...men du skal jo også beholde husfreden... Tommy derimot har gått høyt ut vedr. forskjellene på SAS og Norwegian i antall avganger. Blir spennende å se hvor mange slots Virgin får på ORD.
Tommy777
14-09-2008, 00:21
Tror de faar mange slots til ORD naa som kapasiteten blir oekt betraktelig og de andre selskapene reduserer masse paa ORD.
Frekvensene gjoer ihvertfall at JetBlue ikke svinger paa ORD til NYC dit jeg ofte reiser paa dagstur. Naar jeg reiser til SFO, overnatter jeg vanligvis saa det holder stort sett med 5 t/r daglig.
Det er jo forskjell paa 5 t/r daglig og en ukentlig med DY vettu
Tommy777
14-09-2008, 00:56
Da jeg skulle sjekke inn paa nettet fikk jeg tilbud om aa oppgradere til First for 50 daler pp, noe jeg selvsagt ikke ville si nei til. Hadde allerede betalt 15 dollar pp for premium seats saa 70 dollar for First for to pers er jo virkelig levelig!
Websiden ville derimot ikke samarbeide med uansett browser, saa jeg maatte ringe. En trivelig dame plasserte oss paa rad en, men det tok sin tid aa gaa igjennom denne prosessen.
Kanon!
Spent på å høre hvordan turen gikk. Dette selskapet har fasinert meg siden før de kom i luften. Så gjenstår det å se om de lever opp til forventninger.
Nei, Residence Inn kan man sammenligne med Extended Stay. Det er tilnaermet "leiligheter" med kokemuligheter, stue, soverom etc. De serverer kun frokost og har ikke restaurant/roomservice utenom det. De tilbyr dog aa gjoere matvareinnkjoep for deg dersom du oensker det.
Embassy Suites er rett og slett et hotell med utelukkende suiter. De har gratis frokost og gratis manager's reception paa kvelden (snacks og drikke, inkludert alkohol) De Residence Inn jeg har bodd på, har også hatt en "reception" på eftermiddagen/kvelden, med en lett buffet(godt mulig mindre enn denne managers receptions). Men ellers stemmer jo det du sier. Mitt lengste stay på Residence Inn tror jeg var nærmere to måneder, og denne lette middagen på ettermiddagen ble MYE brukt. Dog var den kun på hverdager. Tror de fleste Residence inn har "menyen" hengende på kjøleskapet i leiligheten, som sier hva som vil bli servert de ulike dagene. Dette stemmer IHVERTFALL for Residence Inn i Montreal(hvor jeg som sagt tilbrakte mye tid), New Jersey og Raleigh/Durham. Har bodd på flere i kjeden, uten å kunne erindre helt sikkert om denne buffeten var på plass.
Tommy777
17-09-2008, 01:11
Rapport start
Etter en meget fuktig kveld var det en vekkeklokkemedley med mobil, blackberry og hotelltelefon i full sving klokka halv aatte. Nede sto vaar trofaste shuttlesjaafoer klar og ventet og vi var paa flyplassen paa 3 minutter. Vi hadde allerede sjekket inn paa nettet og satte derfor kursen rett mot sikkerhetskontrollen. Virgin America avgaar fra D concoursen. First Class passasjerer som reiser med Virgin America faar benytte Fast Track paa LAS, men siden Elevate programmet ikke har status nivaaer (og det er de jaggu stolt over ogsaa, ifoelge websiden er alle passasjerene likeverdig..) svinger det daarlig dersom du er trofast kunde. Flyr du bak gardinen er det ingen Fast Track uansett hvor lojal du er, og alle vi som har reist fra LAS vet at det kan vaere heftige koeer der.
Naa var ikke det noe problem siden vi var i First saa vi ankom gaten 45 minutter foer avgang, det som moette oss var en forsinkelse paa halvannen time grunnet morrataake i SFO. Selv om baade e-post og mobilnummer ligger i Elevate profilen og bookingen min, kom det ingen notification fra Virgin America.
Vi satte kursen opp til den spanking nye Continental Presidents Club i etasjen over, klubben ligger rett ved Virgin America's gater.
Forsinkelsen ble lengre og vi fikk en wheels up time klokka 1100. Boarding startet imidlertid klokka litt over 10. Boarding skjer etter diverse omraader, First Class kan boarde naar som helst.
Vi boardet mot slutten og naar vi kom ombord var alle blindsene dratt ned og det var et lilla og lyseblaatt lys. Vanvittig heftig. Plassen er tilnaermet internasjonal business, men at pitch er 55" er bare tull. Tipper rundt 45-50. Setene er stilig og kabinen er vanvittig fresh. To smaa flasker med vann sto klar paa bordet mellom setene. Vi ble ogsaa umiddelbart tilbydt hva som helst, vi valgte et par Bloody Mary.
Som bulkhead (og skille mellom F og M) har de en plastikk vegg som ser litt cheesy ut. Det jeg merket var at det kun var et smalt rom aa legge ting i foran rad 1. Jeg la kamera, BB og solbriller i dette rommet og hoerte at de fallt ned til bunnen av hele veggen.. Mer om det siden.
Ingen tok opp gardinene og med litt heftig drum & bass var skikkelig stemning ombord. Flyet ble helt fullt og omsider fikk vi pusha tilbake og ventet paa wheels up tiden. Bose headsetet mitt maatte jeg legge i rommet paa andre siden av bulkhead for take off og landing fordi det rett og slett ikke var plass... Den velkjente sikkerhetsvideoen ble vist paa skjermene bak, i F hadde en Teammember ansvaret for aa demonstrere fordi skjermene er mellom setene.
Vi brukte saa og si hele rullebanen og fikk flaksa oss oppover. Paa tide aa sjekke ut entertainmentsystemet. Vel, 5 av 36 satelittkanaler fungerte, men det er jo masse annet aa se paa. Premium kanaler og filmer var gratis i F samt tusenvis av MP3. Setet er det beste du finner i innenriks F i USA bortsett fra UA PS F som faktisk er bedre.
Serveringen besto av 2 smaa muffins servert paa en liten porselen asjett. Da jeg skulle ta bilde av maten fikk jeg ikke kameraet opp fra det rommet paa bulkheadet.. Purseren ble tilkallt og kunne fortelle at det rommet var kun for magasiner og sikkerhetsbrosjyrer.... Etter mange forsoek fikk vi rett og slett ikke tak i tingene som var blitt slukt av en A320.
Maintenance paa SFO maatte ordne dette paasto purseren som maatte ha vaert ny fordi da Teammember som fullfoerte sikkerhetskontrollen kom frem og saa hva vi holdt paa med utbroet han "ikke naa igjen". Vel, fra en purser som behandlet meg som om jeg var en idiot kunne Teammember nr. 2 fortelle at dette skjedde hele tiden - paa begge bulkhead. Da begynte purseren aa bli litt mer beklagelig.
Bulkhead ble demontert av TM2 og tingene samt ca. 10 boardingkort, et par andre solbriller kom da til syne.. Idiotisk loesning.
Resten av flighten slet jeg med aa faa kontakt med satelitten, et problem jeg aldri har hatt over land med hverken JetBlue eller Virgin Blue. Umulig aa se paa TV.
Landingen var smooth og jeg maatte selvsagt legge Bose headsetene paa andre siden av bulkhead noe som endte med at jeg glemte headset og 2 ipod igjen paa flyet.
Dette oppdaget jeg ombord paa Bart og ringte umiddelbart til Virgin America. De satte meg over til SFO bagasjehaandtering som ikke tok telefonen, en svarer sa at de ville ringe tilbake.
Ringte en gang til senere soendag, 3 ganger mandag og 2 ganger i dag. La igjen 4 beskjeder. Ingen ringte tilbake.
Ringte derfor til Virgin America Guest Care som ringte til SFO som kunne fortelle at de ikke hadde funnet noe som helst ombord og at det var derfor de ikke hadde ringt tilbake. Guest Care var fullstendig enig at det overhodet ikke var holdbart og ville ta dette opp.
En melding ble sendt til alle stasjonene flyet var innom nettopp saa vi faar se, men siden det har gaatt saa lang tid har jeg ingen tro paa at tingene kommer til rette.
Tyder på at det fortsatt er rom for forbedring - selvom hovedproduktet er godt, skal alt det andre rundt også fungere!
Tommy777
17-09-2008, 01:27
Produktet er meget bra og det er jo selvsagt min feil at jeg glemte headsetet hos purseren.
Men det er for daarlig at de ikke ringer tilbake paa 3 dager...
Teknologien er ikke helt paa topp og den bulkhead loesningen er idiotisk.
Det oedela foersteinntrykket, men man laerer saa lenge man lever.
Fikk jo ikke testet servering annet enn to smaa muffins, bak selger eller serverer de ingenting paa flighter under 2 timer. NWA serverer jo mer paa 45 minutter mellom ORD-MSP i F....... Og paa oelfronten har de Heineken, Miller og Miller Light, samme som UA.
Det virker som om produktet kanskje er noe "uferdig"? Vi får satse på at du ikke er alene om å lære så lenge du lever, Tommy. Det kan forhåpentligvis overføres VX.
Morsomt å lese. Lyssettingen virker jo heftig.
FlightDeck
17-09-2008, 10:47
Utrolig irriterende når man legger igjen ting på fly og selskapet er helt utilgjengelig i etterkant. Har opplevd det samme. Virgin America er uansett et kult selskap, men det er synd med elektronikk som ikke fungerer og håpløse innretninger i flyet. Håper du eller andre kan teste dem på en av langrutene. To små muffins på porselen hørtes ikke så veldig fresht ut...
To små muffins på porselen hørtes ikke så veldig fresht ut...
Ikke spesielt sunt heller :exclaimation
Ellers virker det noe uferdig ja. Har skjønt at de har utviklet hele underholdningssystemet selv i linux, så de jobber vel kontinuerlig med forbedringer.
Tommy777
18-09-2008, 00:43
Dupe..................
Tommy777
18-09-2008, 12:28
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/VX/Picture134.jpg
Vi er i gang
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/VX/Picture136.jpg
Ted plass til beina
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/VX/Picture137.jpg
Frokost
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/VX/Picture138.jpg
1K sete kompis og brodern
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/VX/Picture139.jpg
Til aere for Andreas
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/VX/Picture140.jpg
CO Presidents Club
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/VX/Picture141.jpg
En Brasilia
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/VX/Picture142.jpg
Loungen
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/VX/Picture143.jpg
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/VX/Picture152.jpg
Soendags morran...
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/VX/Picture153.jpg
Sjekk lyset
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/VX/Picture154.jpg
Skjermen er HUGE
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/VX/Picture155.jpg
Moerkt saa ikke beste kvalitet.
Smaa muffinsene fikk jeg ikke bilder av, kameraet laa i veggen paa siste bildet slik at.. glem det
Tok med bilder fra Ted flighten fredag og fra CO loungen etter ankomst fredag (fin form trenger paafyll og med pres club medlemskap trenger man ikke boardingkort for aa faa tilgang)
Og da var vi fra helvete til himmel.
I gaar kveld troppet ups opp paa doeren med pakke fra vx. Den inneholdt beklagelse fra purseren som selvsagt hadde levert inn tingene I las, fordi han ikke fant dem foer de var paa vei tilbake.
I pakken laa en hilsen fra en supervisor som skrev at de vil se paa aa redesigne bulkhead. Vedlagt laa ogsaa et 20 usd starbucks kort og en voucher for future vx flight paa 100 dollar!!!
Snakk om service!!!!
Episoden foerer ogsaa til en rutineendring I vx: Bagasjeavdelingen skal returnere voicemail innen eob enten de har funnet noe eller ikke.. Meget bra
Alltid hyggelig med en Happy Ending!
MountainDew
18-09-2008, 14:27
Dette var jo imponerende service i etterkant av purseren og WX :up:
Rapport start
Serveringen besto av 2 smaa muffins servert paa en liten porselen asjett.
Ingen solid porsjon med pannekaker nedsmørjet i sirup? Jøss. Kanskje man har fått fokus på helse der borte. :rolleyes:
Fokus på helse har man .. men 'riktig' mat koster mer enn vanlig mat. Mange familier har rett og slett ikke råd.
Imponerende service recovery av VX!
Tommy777
20-09-2008, 01:42
Kjempeimponert av purseren og VX. Jeg sendte purseren ett 50 USD Amazon gavekort i dag som takk for utmerket, personlig service.
Synes jeg absolutt hun fortjente. Det er å "gå ut av sin vei" for å yte service, og ikke minst, make a customer som husker VX som noe svært positivt.
EDIT: Altså, ikke som i at hun skulle forventet det, men jeg synes det var en veldig hyggelig påskjønnelse fra din(Tommy's) side.
Tommy777
20-09-2008, 02:17
Synes jeg absolutt hun fortjente. Det er å "gå ut av sin vei" for å yte service, og ikke minst, make a customer som husker VX som noe svært positivt.
EDIT: Altså, ikke som i at hun skulle forventet det, men jeg synes det var en veldig hyggelig påskjønnelse fra din(Tommy's) side.
Det var en mann..;)
Ikke at det egentlig endrer saken, men for all del!
(Og jada, jeg kjenner da mange mannlige CAs og pursere jeg, så for all del, vet ikke hvorfor jeg forestilte meg at det var en kvinne...)
Flott rapport, og bra service :)
Lurer fælt på om det ikke blir en tur med de på neste amerikatur (neste etter julebordet, altså..)
Både JetBlue og VX er selskaper jeg meget gjerne vil prøve. Førstnevnte tilbød meg jo jobb, men det ble ikke flytting til "enda-mer-mormon-land" (PHX er vel strengt tatt delvis mormonland det og).
Synes det er spennende at noen tørr å satse. Men så er det hvordan en slik satsning går i dagens market.
Kjempeimponerende og veldig hygelig at du Tommy også tok deg bryet med å påskjønne denne service`n. BRA!!!!
Tommy777
26-09-2008, 02:49
Kjempeimponerende og veldig hygelig at du Tommy også tok deg bryet med å påskjønne denne service`n. BRA!!!!
Skulle jaggu bare mangle! Han reddet ikke bare dagen, men uka mi. De headsetene er dyre og jeg maatte ha punget ut med beloepet siden de ble kjoept med postbankkortet mitt :p Jeg sluttet aa bruke det kortet EN uke etter jeg kjoepte disse headsetene. De kortene jeg bruker naa, har selvsagt dekning for slikt.
Haaper han kjoeper en god bok eller noe annet hyggelig til typen sin :)