PDA

View Full Version : OSL info fra NSFF (Norsk spotterforening)


SK917
01-08-2008, 19:59
Hei alle, her litt informasjon fra Norges spotterforening;

en god dag i dag for spottere på OSL da arbeidene startet med å reparere og utbedre veiene inn til vollen ved 19R. Arbeidet skal holde på i kommende uke også. Siste fase i arbeidet med å sette opp levegg med tak og infotavler skjer i løpet av høsten/vinteren.

Dette er et samarbeide mellom OSL, grunneier av skogområdet og NSFF - Norsk Spotter og Flyentusiast Forening som alle tre parter er meget fornøyd med.

NSFF har fått et godt fotfeste i samarbeide med OSL og i dag startet altså arbeidet med veiene som skal bli bedre å kunne komme seg frem på.

Samarbeidet viser att det nytter å stå sammen og å organisere seg, og ikke minst det gir resultater.

Vi kan nevne at det også er nå samarbeidsavtale mellom foreningen og Avinor på Flesland samt på Værnes hvor foreningen sammen med medlemmer som har tilhold rundt de to flyplassene i møte med ledelse har kommet frem til gode løsninger for spotting.

Vi ser også en økende medlemsmasse denne sommeren som er gledelig.

Oppfordrer allikevel alle som ikke er medlem og som har interesse av fly og spotting om å melde seg inn i dag på post@flyspotter.net og i det minste støtte en meget god sak og et godt arbeide som nedlegges i vår felles hobby og interesse. Medlemskap koster 150,- for 12 måneder.

Ønsker du en liten oppdatering på hva foreningen jobber med av saker eller vil du ha mer informasjon om foreningen så er det bare å ta kontakt med oss.

-Sammen får vi til noe!

for styret NSFF

Hans O.

seilfly
01-08-2008, 20:07
Godt jobba!

Madman
01-08-2008, 21:07
Wow! Det må jeg si... Virkelig bra jobba. :up:

Hva slags infotavler er det snakk om her?

CK
04-08-2008, 14:18
spennende, spennende.
Flott jobb av NSFF

LN-MOW
04-08-2008, 14:51
Fantastisk jobb, gutta! Viser hva som kan gjoeres naar an har en plan og finner noen som er villige til aa lytte.

Tertit54
04-08-2008, 17:00
Var der oppe på Lørdag formiddag, og det går nå fint ann å holde 110 km/t på vegen innover mot Vollen.:cool:
Når resten av vegen blir av samme kvalitet så blir det slutt på hyppige verkstedbesøk for rette opp bunnplata på bilen;)
Blir vegen forøvrig vinterbrøytet også ??

JetBlue
05-08-2008, 10:43
Var der oppe på Lørdag formiddag, og det går nå fint ann å holde 110 km/t på vegen innover mot Vollen.:cool:

He, det betyr at man bare slipper opp litt når man kjører av motorveien :lol:

haavig
05-08-2008, 12:56
Flott tiltak!

Hva slags info kommer på disse infotavlene?

Airbus 330
16-08-2008, 19:12
Var der oppe på Lørdag formiddag, og det går nå fint ann å holde 110 km/t på vegen innover mot Vollen.:cool:
Når resten av vegen blir av samme kvalitet så blir det slutt på hyppige verkstedbesøk for rette opp bunnplata på bilen;)
Blir vegen forøvrig vinterbrøytet også ??

Dette vil vi høre om, men kan ikke garantere dette.


Flott tiltak!

Hva slags info kommer på disse infotavlene?

Vi ser for oss noe slikt ARN har fått til. Med info om banene, spotterpunkter og tlfnr til OSL hvis det skulle være nødvendig osv...

Dette har vi i NSFF jobbet lenge med, og det er veldig gledelig å se at arbeidet nå gir resultater. OSL har vært MEGET samarbeidsvillige med oss i styret i NSFF.

Airbus 330.

FlightDeck
16-08-2008, 19:58
Så flott jobb dere har gjort! Jeg skal sende en e-post for innmelding, beklager at jeg ikke har gjort det tidligere.

Airbus 330
16-08-2008, 20:10
Så flott jobb dere har gjort! Jeg skal sende en e-post for innmelding, beklager at jeg ikke har gjort det tidligere.

Bedre sent, en aldri. ;)

Airbus 330.