PDA

View Full Version : Bangkok - Brunei (+ Malaysiam Borneo)

Chaos Controller
31-07-2008, 20:26
Har en droey uke aa slaa i hjel i september, har allerede booket meg billigbillett til Bangkok, men er egentlig litt lei av Thailand, saa ser paa muligheten for aa besoeke Brunei og eventuelt den Malaysiske delen av Borneo (unngaar den Indonesiske delen, da jeg ikke gidder ordne meg visum dit.)
Lurer derfor paa om det er noen som klarer finne noen billige billetter til meg paa denne strektningen (BKK - BWN), eventuelt BKK - en eller annen flyplass i den malaysiske delen av Borneo (theticketor kanskje?). Billigste jeg finner selv er ca 1500 kroner med Royal Brunei, noe dyrere enn jeg hadde haapet...
Spoersmaal nummer to er om det er noen som har erfaring med aa krysse grensen fra Malaysia til Brunei over land, har hoert rykter om at det kan vaere restriksjoner her?

The Ticketor
01-08-2008, 09:21
PM er sendt!

Chaos Controller
06-08-2008, 11:26
Takker til Ticketor som ga meg gode tips i forhold til billettbestilling, og fikk meg til aa se paa en annen reiserute.
Endte opp med Royal Brunei 767 BKK-BWN, MASwings Fokker50 Miri til Sibu paa Borneo, AirAsia A320 Sibu - Kuala Lumpur og Malaysian Airlines A330 Kuala Lumpur - Bangkok.
Kommer til aa bli spennende haaper jeg, og kan lage et tripreport etterhvert om det er interesse for mer eksotiske selskaper og destinasjoner :)