PDA

View Full Version : litt OT: Kroatsia

Rusl
20-01-2005, 13:43
Hei,
med fare for å gå litt OT,, jeg skal en tur til Kroatsia i siste halvdel av februar, Zagreb. Lurte på om noen kan fortelle meg hvem som billig flyr dit? DY starter ikke opp før i slutten av april til Dubrovnic

Kan jo kanskje komme med erfaringer her etter turen er fullført, slik at denne tråden blir med on topic:)

PW14
20-01-2005, 15:44
Har selv reist til Kroatia via Frankfurt med SAS og Lufthansa/Croatian Airlines. Naa er Croatian ogsaa blitt medlem av Star Alliance hvis det er av betydning. De flyr vel noe via Munchen ogsaa hvis jeg ikke tar feil.

Betalte ikke selv, men mener aa huske at jeg syntes det var bra pris (economy). Tror de billettene ble bestilt gjennom Lufthansa.

Superhai
24-01-2005, 00:21
Fro OSL burde LH gi deg normalt en pris rundt 3000 per person t/r. Ellers har de kampanjer men de er det som regel 35 dager forslag på. Ta en titt på www.lufthansa.com og gå inn på top offers og velg croatia.

DY
26-01-2005, 17:21
Lufthansa tilbyr billetter fra Oslo og Stavanger til Dubrovnik via FRA eller MUC for kun 1000,-nok + avgifter. Du kommer deg t/r for ca 1700,-kr vil jeg anta om du bestiller i god tid. Servicen på Lufthansa er bedre enn på SAS mht mat og drikke. Skinnstoler og aviser får du også.

Rusl
26-01-2005, 22:15
takker for hjelpen..
vi er tre som skal, en fra TOS og to fra AES...
prøvde med lufthansa og sas braathens...kom da helt ned i 8389 t/r for alle 3! Nå gjennstår det bare å få finansieringen i orden...;)