PDA

View Full Version : Narko-fly

imm
21-07-2008, 16:52
Her er historien fra VG:

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=193933

Her er historien fra Sierra Leone:
Sierra Leones flyplass er en veldig død flyplass. Kun 4-6 avganger daglig.
Normalt sett er sikkerheten veldig dårlig. Et lite fly kom inn for landing, normalt sett skal de bare fylle drivstoff og fly videre. Folkene ombord regnet ikke med noen sikkerhetsfolk, men det krydde av politi rundt omkring. Folkene ombord i flyet fikk kalde føtter og la på rømmen. Det de ikke visste var at politiet/sikkerhetsfolkene var der i forbindelse med at landets president skulle komme inn på flyplassen. De etterlot seg et fly og 600 kilo kokain.

Her er flyet, parkert på tarmac på flyplassen i Freetown, Sierra Leone.
(hvis noen vil kjøpe bildet, ring meg på 958 08930)

seilfly
21-07-2008, 17:17
Stykkpris som andre agurker hos Coop og Kiwi m.fl? ;)

LN-KOG
21-07-2008, 20:09
Stykkpris som andre agurker hos Coop og Kiwi m.fl? ;)

Hvorfor er dette en agurk, seilfly?

DonRuud
21-07-2008, 20:32
Og hvordan kom denne seg fra venezuela til sierra leone egentlig??

seilfly
21-07-2008, 21:06
Jeg syntes vel egentlig at "nyheten" var generelt uinteressant

seilfly
21-07-2008, 21:33
Haha, gjett hvem som fikk en BAD reputation-stemme på grunn av dette der... Jeg siterer:

Narko-fly 21-07-2008 21:16 Dette var da ikke hel agurk

Skal vi begynne å BAD-reppe hverandre hver gang vi er uenige på dette forumet tror jeg kanskje at reputation-modulen på forumet kommer til å gå varmt :lol:

Akurknytt for én er ikke nødvendigvis akurknytt for en annen... (edit: men det betyr ikke at jeg sprer feige anonyme kommentarer ved hjelp av rep-knappen for det :P )

LN-KOG
22-07-2008, 10:53
Haha, gjett hvem som fikk en BAD reputation-stemme på grunn av dette der... Jeg siterer:

Skal vi begynne å BAD-reppe hverandre hver gang vi er uenige på dette forumet tror jeg kanskje at reputation-modulen på forumet kommer til å gå varmt :lol:

Akurknytt for én er ikke nødvendigvis akurknytt for en annen... (edit: men det betyr ikke at jeg sprer feige anonyme kommentarer ved hjelp av rep-knappen for det :P )

Ser slik ut. Jeg fikk en jeg også :drunk::

Det var 3/4

Det er tydlig at det er noen som lar seg hisse opp over veldig lite...