View Full Version : BGO bilder, lørdag 19. juli
Då har eg omsider fått somla meg til å ta bilder i raw-formatet, noko som viser seg å vera utrulig kjekt når det skal redigeres. Derimot er nok dessverre kvaliteten på bildene noko varierande, på tross av iherdig redigering. Eg trur fortsatt på skikkelig optikk i stadenfor masse redigering, så inntil eg har fått meg bedre objektiv(er), får dåke kose dåke med disse ;)
Sjølvsagt er det hovudvekt på SAS' 340 som kom med japanske turister.
Fine bilder. Dere som har vært på BGO når A340 har vært der. Har det vært noe mer fart på hårfønerflyet i avgang til CPH (tomt fly, lite fuel o.l.) eller er det en like slapp avgang som alltid?
Flotte bilder ifra Bergen
Hvilke dager/tider går Icelandair ?
Rossiyskie Avialinii
20-07-2008, 18:46
Midt på dagen lørdager og seint på kvelden onsdag....
Fine bilder. Dere som har vært på BGO når A340 har vært der. Har det vært noe mer fart på hårfønerflyet i avgang til CPH (tomt fly, lite fuel o.l.) eller er det en like slapp avgang som alltid?
Eg syntes den sparka bra kjapt avgårde når den tok av mot CPH -den fekk kjapt -nesten veldig kjapt, stor hastighet -og eg vil påstå den roterte tidlig som heavy å vera.
sirpjalle
20-07-2008, 23:04
Vel vel, det er noen som har det..... Ikke misunnelig i det hele tatt :cool:
Fine bilder dette! :)
Antar at det var deg jeg og vennen min fikk en liten prat med ved det "fjellet"?;)
Fine bilder dette! :)
Antar at det var deg jeg og vennen min fikk en liten prat med ved det "fjellet"?;)
Det kan nok stemme :)
aleksanderl
24-07-2008, 18:04
Det kan nok stemme :)
Syns bildene dine var veldig pene jeg ;) Så kameraet ditt er nå ikke så dårlig ;)
Hyggelig med no oppmøte.
Ha en god sommer :)
Rossiyskie Avialinii
24-07-2008, 18:08
Noen som skal opp nå på søndag? A340 og 757 on the menu...
Dumt at linsen er på rep, eg tar i bruk panasonicen..
Utflyttet
24-07-2008, 18:34
Når kommer 340'en?
-A
Rossiyskie Avialinii
24-07-2008, 18:35
15.55 trur eg
Utflyttet
24-07-2008, 19:22
15.55 trur eg
Da skal jeg ligge unna Asahi'en og stikke oppom. Vet du hva vindretning det skal blåse fra også? :D
-A
Rossiyskie Avialinii
24-07-2008, 20:00
Tror det var 17, så då stikk eg i skogen... Men det skulle skifte til fra nord mot sør, så då blir 35 senere på dagen sikkert.
Pokker så tidlig den kom då. Eg er borte hos han far på stord, men kanskje eg kan stikke etter frokost, og får den med meg.
Captain Caveades: Går du opp på baksida, frå Flesland "gård"?
Rekker eg heim, og landing på 17, så sjåast me kanskje der bortom ;) evt på 35 med Mesta dersom den kommer der.
Rossiyskie Avialinii
24-07-2008, 22:11
Jepp, på vestsiden av banen, kjør helt til enden der, forbi kaien og videre, så går du opp veien og til høyre inn på stien, det står skilter..
Jepp, på vestsiden av banen, kjør helt til enden der, forbi kaien og videre, så går du opp veien og til høyre inn på stien, det står skilter..
Ok, då er det der eg har vore ein gong tidligare. Satser på eg når det.