View Full Version : Sola Tower
Jeg sitter på noen bilder jeg tok under et besøk tidlige i sommer. Men jeg er usikker om jeg skal poste dem, det er ikke bilder av fly som tar av, tatt fra tornet. Det er bilder fra innsiden. Jeg er litt usikker med tanke på hva Avinor mener. Vett at det er tilsette derfra som er inne å tittet å vil ikke ha dem i hælene. Bildene inneholder også noen LTT-ansatte, alternative er å sensurere dem. Vis tilbakemeldingene er bra, skal jeg legge dem ut:);)
Jeg har bilder fra Sola tårn tatt innvendig av en flygeleder hvor vi ikke ser ansiktet til vedkommende. Et av de ligger på airpics.com siden vi ikke kan se hvem det er.
Dersom de ikke sa noe da du tok bildene, og de visste at du tok bilder, så har de i grunn ikke gitt deg noen restriksjoner som helst.
-Men det er jo snillt gjort å spørre først likevel; god skikk...
Da tar jeg en sjans å poster 3 stk bilder. Fjernet dem som var for "markerte" hvem personen var. Jeg fjerner bildene dersom noen her inne føler dem støtende:) Ingen av bildene er behandlet, og kommer fersk rett fra bildebrikken.
Han glemte å si hvem sin vidvinkel-linse han lånte til bildene
Hehe, jeg tror jeg vet hvem sin...
Han glemte å si hvem sin vidvinkel-linse han lånte til bildene
Er det noe poeng for oss som ser på bildene å vite hvem som eier linsa?
Er det noe poeng for oss som ser på bildene å vite hvem som eier linsa?
Er det noe poeng å være så likegyldig ?
Tror ikke det skal være noe problem med de bildene. Det ene bakhodet skal forøvrig være relativt kjent i det lokale flymiljøet på Sola.
K
Eg ønsker også å besøke tårnet
Anbefaler å ringe i en periode hvor trafikken ikke nødvendigvis er den største. Det pleier aldri å være noen problemer med slik på flyplasser som ikke har OSL-skilt på terminalen sin :) - de er litt gjerrigere igjen, med god grunn...
Det pleier aldri å være noen problemer med slik på flyplasser som ikke har OSL-skilt på terminalen sin - de er litt gjerrigere igjen, med god grunn...
Syns da ikke dét... ;)
Nei, selvfølgelig er det lettere for folk med ID-kort og som er kjentfolk fra både lunchbord og julebord ;)
Men for oss utenfor det gode selskab OSL m/Omegn så er det litt vanskeligere å få forståelse for et ønske om å besøke tårnet enn på andre steder. Har fått nei to ganger, og ja en gang da det var ordnet på forhånd ifm en ukes tid på 335 skv.
Fine bilder fra innsiden! Severdig!:)
Her er et fra Rygge også!
http://i273.photobucket.com/albums/jj239/Knortekjepp/Airport%20view/Tower_ryg_1Y7J6699800x600.jpg
Så kan de ta et fly hver den dagen...
Det ble tatt under flystevnet ifjor- så da var det vel litt morsomt å være der kanskje? Det var et pa til utenfor bildet også!:D
Igjen: Synd du måtte jobbe den helga! Men jeg hilste på JørgenS da!
Så kan de ta et fly hver den dagen...
Her er kanskje forklaringen på hvorfor noen TWR er restriktive med hvem de slipper inn.
Et bilde på nettet, og drittslengingen er i gang. Forøvrig røper kommentaren svært manglende sakskunnskaper.
www.ryg.no