PDA

View Full Version : God lørdag morgen.


FBU 4EVER
19-07-2008, 06:24
Helt overskyet på Nærsnes i morgentimene. Men for mitt vedkommende blir det OSL-CPH-IAD idag. Der varsles det pent vær og temperaturer opp mot 36-37 grader skal vi tro på yr.no. Ha en fin helg!

EB
19-07-2008, 06:56
Glad morgen fra hovedstaden - de samme skyene som FBU 4EVER har er nok her også - men vi kan da håpe at det sprekker. Nå er det forum, kaffe og aviser... Ha en bedre lørdag.

Thomas
19-07-2008, 07:30
... av det lille man ser herifra bunker'n, kan det virke som solen bryter igjennom! Andre dag av "the work weekend from hell" med 3 dagvakter på rad - Yaaaaawn!
Imorgen blir det jobb til 14:30 også til byen på fotoutstilling, middag og kino med en gjeng venner :nor

God tur til Dulles Mr Capitan! :colgate:

Egil
19-07-2008, 08:33
God morgen folkens!

Endelig arbeidshelg igjen, lite folk som reiser så vi får unna litt forefallende arbeid på stasjonen. Har vært på hotellet (www.fruhaugans.no) og spist frokost i dag, nam nam.

Blir garantert noen pils (sikkert cognac også...) i kveld! Farmer? MOW?
Og solen har brutt gjennom morgentåken og vi kan se antydninger til en finfin dag i Norges største småby.

E!

LN-MOW
19-07-2008, 09:13
G'morgen, ja .. sovet lenge til meg aa vaere ... har akkurat faatt meg kaffe og snart blir det aa hoppe i dusjen.

Det blir nok litt toeysevann i kveld ja... Slaa paa litt senere saa skal vi nok faa et lokalt Scanair-treff.

TigerBlack
19-07-2008, 09:18
godmorgen fra SAS reisesenter på FBU :D

som nevnt er det fint og overskyet her i byen med utsikt for regn.

Pendler til Fr.stad denne helga så jeg blir litt halveis på nett.

Skal på kino med madammen ikveld, og det sumerer vel opp helgen min :P

learjet
19-07-2008, 10:00
God morgen fra Kongens By.

Her er akkurat en bedre frokost inntatt, før turen settes rundt hjørnet og inn på Tivoli.
Blir litt andre prioriteringer når man reiser med små barn, så det lokale brygget har det blitt fint lite av denne gangen.

Lett skyet for øyeblikket og god temperatur. Håper det holder seg og vi slipper regn.

I morgen blir det opp tidlig for å rekke NB674 hjem.
Ønsker alle forumister en trivelig dag, uansett hvor man befinner seg.

S

Bizflyer
19-07-2008, 12:01
Regntung lørdag her i Sør!

Fruen var ute i går, så hu ligger rett ut foreløpig! Godt englebarna er snille som lam. Ikke er der store planer for dagen heller. Om det blir noe tøysevann i kveld, er heller usikkert, ettersom jeg skal opp kl 6 søndag morgen. Nei, ikke for å gå i kirken, men for å starte turen til Berlin!

Pga høye flypriser har vi valgt å SuperSpeede til Hirtshals og derfra speed videre på motorveien! Achtung! Audi ist los!!

Der blir det 4 dager med mye god mat og drikke!!

BF:cool2

MD11
19-07-2008, 12:11
God formiddag fra Stiftstaden! Her er det lettskyet pent vær og 20 grader i skrivende stund. Ferien har startet og på mandag bærer det avgårde med DY via OSL til ORY:D

Tommy777
19-07-2008, 12:13
God morgen fra Harstad!

Flott vaer i gaar, flott i dag igjen. I gaar ble det tur til Nupen og Elgsnes for aa se paa midnattsola. Kjempeflott, ikke en sky paa himmelen!

I dag er det den store bursdagsfesten kl 1800 der man feirer Bestemors 85 aarsdag, Tante Eli's sin 60 aarsdag og Tante Elses 50 aarsdag.

JoeW
19-07-2008, 14:04
VIA har satt sammen den reiseruten for min søster. Den kommer til å ryke på veien, og jeg hater Via for å ha satt sammen en separat billett på siste legget. Min seksten år gamle søster skal fly OSL-ARN-ORD-PHX-SOW alene, med henholdsvis SK, SK, US, og ZK(ellers UA-codeshare). Det innebærer bytte av terminal på PHX og relativt sannsynlig behov for rechecking av bag(Joda, ZK har interline-agreements med alle, men få noen i SK på OSL eller hos US i ORD til å forstå det...) på 70 minutter.

Jeg hadde syntes det var en artig reiserute for meg selv, men tviler litt på om det er tingen for min søster.... Tror nok det blir bilen ned til PHX hva returen angår!!

Someone
19-07-2008, 14:36
God dag fra Oslo. Smågrått med enkelte små solglimt iblant. Kom nettopp tilbake fra Elkjøp med en Playstation3 i posen.....så da er det vel ikke noen bombe hva jeg kommer til å bruke resten av dagen på. Senere kommer det også en kamerat over for litt grilling, samt at han skal overbevises om at PS3 er bedre enn N360

BSSW
20-07-2008, 00:11
God kveld/natt fra Courtyard by Marriott i Brussel.

Idag har Speedbird, MountainDew, C172, Speedys følge og jeg vært på Farnborough Airshow. Der har vi sett bl.a A380, Red Arrows, B1 og Bell 206(?) Tiltrotor!

Hatt det kjempe gøy. Ble knipset et sted mellom 1300 og 1500 bilder :exclaimation på mitt D40 (fyllte opp 2 minnekort! 2+1GB), så det har fått kjørt seg idag! Noen av de bildene skal man ikke se bort ifra havner i en triprapport og gjerne noen på bildeforumet også. Nok å ta av :rolleyes:

Nå er det snart legge tid før man imorgen skal leie bil for første gang, før reisen går til Sanicole Airshow og videre til DUS etter det. Skal se om jeg får logget meg på forumet imorgen kveld eller tirsdag også.

Ellers håper jeg at alle andre forumister har hatt en like fin dag som meg, og håper på en like fin dag imorgen.

God natt :)