View Full Version : En kveld på Gardermoen
Kingstone
19-07-2008, 00:21
Drar til med noen bilder fra OSL å. Tok med kamera på jobb for en gangs skyld ;)
Legg merke til solskjermen i cockpit på AirNorway og reg på den ene Sterling maskinen.
Haha, jeg føler den solskjermen viser AirNorway på sitt beste....
S. Holberg
19-07-2008, 00:33
Dritstilig! :p
Fine bilder!
Lyse og fine bilder! :) Likte best bilde nr 1. Kanskje noen er litt mye oppskarpet!? (kan være komprimeringen selvsagt!?)
Fint med bilder fra innsiden!
den som måtte ha muligheten til det, ta bilde av 757-200 i morra tidlig som skal til bcn:)
har desverre fri så får ikke sett den i morgen
den som måtte ha muligheten til det, ta bilde av 757-200 i morra tidlig som skal til bcn:)
har desverre fri så får ikke sett den i morgen
Kan vel dra dit selv om du har fri vel!??:p
A319 i SAS design er vakker enten den kommer i dagens design eller i retroutgave...
Kan vel dra dit selv om du har fri vel!??:p
hmm, næææ:P men skal vel jobbe neste lørdag om den svipper innom da;)
Rossiyskie Avialinii
19-07-2008, 14:04
Veldig, Veldig Bra Bilder
Utflyttet
19-07-2008, 14:14
Veldig bra bilder. Det er tydelig at å jobbe ute gjør de t få bra farger og klare bilder mye enklere enn å stå bak tykt glass med fargeskjær av grønt, blått og grått. ;)
-A
Meget fine bilder. :) Det første var min favoritt.
Så en som tok noen bilder da vi pushet tilbake med oy-mrd igår, lurte på når de endte opp her...:D Fine var de!
Airbus 330
19-07-2008, 20:21
Flott serie fra innsiden dette her, dette vil vi ha mere av. :)
Airbus 330.
sirpjalle
20-07-2008, 09:13
Mye bra her :) Er ikke ofte en ser bilder fra innsiden.
dæven, dette var bra bilder.. I mårra blir nok kamera med på jobben igjen :-) må få tatt noen flere bilder med 17-70`n :-) Ble jo skikkelig inspirert av disse bildene!!
raider66
21-07-2008, 10:32
Takk for meget flotte bilder!!
Er det noen som har info om den tyske Sterling-maskinen? Etter reg'n å dømme så er den leaset fra Hamburg International, eller tar jeg feil her?
Er det noen som også har endelig sluttdato for Aeroflot TU-154M på OSL? Har veldig lyst til å ta en tur med den kjerra og lurer i den forbindelse på hvor lang tid jeg har på meg.
Espen
Er det noen som har info om den tyske Sterling-maskinen? Etter reg'n å dømme så er den leaset fra Hamburg International, eller tar jeg feil her?
Espen
http://forum.scanair.no/showthread.php?t=33934&highlight=sterling
Litt mer info
raider66
21-07-2008, 11:00
Takk skal du ha someone:)
Espen hilser fra Bodø
Takk for meget flotte bilder!!
Er det noen som også har endelig sluttdato for Aeroflot TU-154M på OSL? Har veldig lyst til å ta en tur med den kjerra og lurer i den forbindelse på hvor lang tid jeg har på meg.
Espen
Da må du nok kjappe deg, fordi fom 20.08.08 står ruta oppført med A320, ifølge aeroflot.ru