View Full Version : ENGM 8 Juli (masse bilder)
sirpjalle
11-07-2008, 00:20
Fikk tatt en liten spottetur med Madman på Gardermoen (atter en gang, takk for at du stilte deg til disposisjon som guide Madman) :)
Dessverre er 30D'n min enda på verksted, så det ble 350'n som ble brukt denne gangen. Er dessverre blitt for godt vant til 30D'n, så kvaliteten og håndeteringen av 350'n var vel mildt sagt varierende. :)
Men det ble en del bilder, sikkert mye av det samme gamle for mange, men for meg som er vant til smågriser fra SK og DY og noen Dash'er fra WF så var det veldig greit med noe annet....
sirpjalle
11-07-2008, 00:23
Del 2..........
sirpjalle
11-07-2008, 00:23
Del tre....
sirpjalle
11-07-2008, 00:28
Ble noen timer etter at Madman måtte dra, prøvde å endre returbilletten, men det viste seg å bli vanskeligere enn forventet. Så da måtte en bare belage seg på å tilbringe tid til litt spotting rundt terminalen. :)
Nestsiste der av Finnair var dritstilig! :up: Ellers pent utvalg Sirpjalle :)
Ai, ai, ai! Dette var fredagskos! Fryd for øyet :)
Hvilket objektiv bruker du?
Stå på!
ATC-flyradar
11-07-2008, 20:15
Grattis Pål -fine bilder fra Osl sine sanddyner. Du var vel uheldig den ene dagen med været.
Jan
bilde nr 14 i første del.. hvem er det på halen til Norwegian nye 800WL ?
bilde nr 14 i første del.. hvem er det på halen til Norwegian nye 800WL ?
Ole Bull...
Airbus 330
11-07-2008, 23:06
Flott serie med masse fine motiver.
Må få tatt meg en tur selv snart nå å spotte litt, begynner å bli en stund siden nå.
Airbus 330.
supre bilder dette, med god variasjon! En liten korreksjon bare, NOC`n er DY`s andre 800, den nyeste er det ikke bilde av her, og hvis det ikke har skjedd i det siste så er det vel ikke en norsking på halen enda? Er vel Sonia Henie og NOD`n som er siste DY800 med ansikt..
Fikk tatt en liten spottetur med Madman på Gardermoen (atter en gang, takk for at du stilte deg til disposisjon som guide Madman) :)
Bare hyggelig. :)
Masse flotte bilder ble det jo. :) :up:
sirpjalle
20-07-2008, 14:01
Takker for masse fine kommentarer! :)
Tændis - Jeg kjører et standard 28-300mm Tamron-Objektiv
Jan, nei jeg kan ikke klage på været. Tirsdagen var jo en riktig så fin og varm dag :)
Nok en tråd som har gått meg hus forbi. Når kan vi få thumbnails i forumlisten for bildeforumet? ;)
Fine bilder fra Gardermoen, med fin kontrast.