PDA

View Full Version : God onsdag morgen...


EB
02-07-2008, 06:34
Om en liten stund skal jeg ut å gå til jobben - en fin start på dagen. Senere blir det lunsj med noen samarbeidpartnere på Vollen i Asker. Ha en bedre onsdag.

FBU 4EVER
02-07-2008, 10:30
Etter en fantastisk flott uke i Italia, så er man omsider ajour med utpakking, klesvask, post og alt det der. Nå skal det ryddes og tørkes støv til moderens besøk imorgen. Noe hagearbeid og gressklipping må til og så skal det handles inn litt grillsnadder m.m.m. Fredag blir min bror besøkt, og på lørdag er det "audiens" hos Brandbudronningen.
Ha en fin dag alle sammen!

Thomas
02-07-2008, 10:39
De lette tåkeskyene er iferd med å forsvinne og vi forventer en strålende dag på det flate Østlandet. Lukter temperaturer godt over tyvetallet idag!
Dagen idag; ingen større planer - ta noen timer i solen og slappe av.. dagen i morgen avsluttes på Norderhov sør av Hønefoss hos ett bekjentskap som ble stiftet ombord på CO39 til EWR før i sommer.

Hakuna matata!

Bizflyer
02-07-2008, 11:09
God formiddag fra kontoret!

Det er en strålende formiddag her i KRS. Da er det like greit at man ikke har vindu fra kontoret sitt, så man ikke blir fristet til å løpet ut i sommeren.

Etter nok en natt med lite søvn, takket være minstemann, er det faktisk ganske deilig å sitte i fred og ro på kontoret og jobbe!

Akk ja!

BF:cool2

Someone
02-07-2008, 13:12
God morgen fra Oslo. Da har jeg omsider fått karret meg ut av senga og får vel snart se å funnet meg noe frokost. Ingenting på programmet idag, bortsett fra å fortsette utpakkingen og klippe gresset. Ha fin dag

LN-MOW
02-07-2008, 15:42
God morgen fra Alpharetta! Her er forberedelsene i gang til avreise til Oslo. Blir UA 737-300 til ORD i ettermiddag, en eller to smaaoel med Tommy777 foer jeg stiger ombord i SAS-bussen til CPH og videre til OSL. Det blir et par dager i Oslo fer jeg offisielt tiltrer min nye jobb i Mosjoen mandag morgen.

Akkurat inntatt en bedre frokost, naa staar dusjen for tur, deretter en kjapp tur til frisoeren.

Mulig det blir en liten lunch paa Odonata soendag - alle som maatte vaere i omraadet er selvsagt velkomne!

Thomas
02-07-2008, 15:50
fer jeg offisielt tiltrer min nye jobb i Mosjoen mandag morgen...


... at det var sa du?

BSSW
02-07-2008, 16:35
Han skal vel bli den nye "slaven" til Farmer vil jeg tro, siden det kom et "ja sjef" fra ham til Farmer her om dagen. Og skal vel drifte chaten og litt til i avd. USA.

Her i Egersund er det fint vær, med dog litt for mye vind for min del. Har byttet om til shorts, og nå er middagen klar her.

Forumistene får ha en fin dag videre

Tommy777
02-07-2008, 17:40
Tror det blir lite chatdrifting paa MOW... Det tar de seg av i Thailand naar Mosjoen sover.

God morgen fra Chicago! Her er det V A R M T i dag.

Heldigvis ingen moeter saa det ble casual bekledning i dag. MOW oenskes velkommen, men det er thunderstorms paa vei inn i omraadet rett foer din ankomst. Vi faar se om UA faar lurt seg ut av ATL foer de slakker ned her oppe.

Ha en fin aften alle sammen!

LN-MOW
02-07-2008, 17:55
Det er korrekt. Jeg kommer primaert til aa drive med andre ting.

Vi faar haape paa at Tor holder seg unna. Det skal drikkes oel, og da har han aa holde seg i skinnet.

CK
02-07-2008, 18:28
god eftermiddag fra STO.
Her borte streiker fremdeles buss-pilotene, men heldigvis er det opphåldsvær. Det var like før slipset ble vått i dag morges. Krysser fingrene for at det er like bra vær i morgen, når bagasjen skal bukseres til HQ før flybussen til ARN og 499 hjem til familien. Nå er det snart slutt for i dag i "Apburen" og det blir en liten ekstra gåtur på hjemveien for å handle inn litt greier som er billigere i SE enn i NO. Vanligvis ville jeg tatt bussen, men nå får man ta bena fatt. Litt ekstra trening før kveldens joggetur. Middag i dag blir fersk pasta med litt revet parmesan og kanskje litt svensk spekekjøtt på toppen.

I går observerte jeg ikke mindre enn 6-7 varmluftballonger over Solna. Så ganske behegelig ut. Skal se om det ikke dukker opp noen bilder i et annet forum. Ha en flott kveld!

dc-8-63
02-07-2008, 19:39
Svaert tett taake paa oeya i dag tidlig....hvilket foerst var til glede da jeg hadde tid til aa spasere opp til Cafe Trios som drar en langt bedre Trippel Latte enn Commuter Comforters, men fergen ble 20 minutter sen inn til Seattle hvor solen skinner med engang en kommer opp paa 3dje Gate....fremdeles var Spring Ave sperret etter at Politiet skjoet en Bank Raner etter en tildels heftig bil jakt i gaar....de fleste turistene trodde var film innspilling....

Concorde
02-07-2008, 21:23
Er i Wales, drita full hver dag og solen skinner ikke hver dag. Moro allikevel!

Bizflyer
02-07-2008, 21:26
Andreas blir vel ikke særlig populær i Wideroe.no hvis han overtar Thailandjobbingen som har gitt dem 2 måneder i året i Thailand???

Har Wideroe.no noe salg i USandA da?

Andreas får vel reise Biz over til gamlelandet da, i god Wideroe.no tradisjon? :colgate:

BF:cool2

Og grattis med ny jobb da, Andreas! Har du kuttet World Airways nå da?

Bizflyer
02-07-2008, 21:26
Er i Wales, drita full hver dag og solen skinner ikke hver dag. Moro allikevel!

Ja, i Wales er det vel ikke annet å gjøre enn å drikke seg drita full?:D

BF:drunk:

LN-AØR
02-07-2008, 22:55
God kveld forumister. Nå må jeg pakke og komme meg i seng før jeg reiser til CPH kl 7 i morgen tidlig. Ha flott uke videre!

Someone
02-07-2008, 23:08
Ja, i Wales er det vel ikke annet å gjøre enn å drikke seg drita full?:D

BF:drunk:

Dessuten er det eneste mulighet for å fa damene der til å virke pene......;)

Vede
02-07-2008, 23:10
God kveld. Nydelig vær med temperatur opp mot 28grader i dag. Da er det fint å jobbe 7-16 men siden DY har meget redusert pga. i sommer så lar det seg gjøre å sitte i solen i noen timer på Sola Intl. Da er det ikke mange andre jobber jeg ville byttet med. Men fikk en negativ overraskelse når jeg satt der og mobilen ringte og ringetonen var Nokia Tune og ikke den jeg pleier. Det viser seg da at minnekortet hadde stukket av. :( Men det fant jeg heldigvis i sofaen hjemme. Da var jeg lettet da. I morgen er det jobbing fra 12.30-20.00 og det blir da første dag med airBaltic. :)

LN-MOW
02-07-2008, 23:38
Andreas blir vel ikke særlig populær i Wideroe.no hvis han overtar Thailandjobbingen som har gitt dem 2 måneder i året i Thailand???


LOL - ingen fare. Som nevnt over, skal jeg sysle med andre ting.


Concorde - har du funnet pub'en til broren min ennaa??

Sitter paa gate T15 paa ATL og venter paa ride til Chicago. Det er spaadd 20 minutter delay - Tommy, you are warned.

Gikk greit ellers ... lite koe til tross for at det kryr av folk overalt. Bagasjen er forskriftsmessig sjekket inn til Oslo med pri-tags og greier.
Haaper paa at resten gaar like greit.

LN-AØR
02-07-2008, 23:49
Er i Wales, drita full hver dag og solen skinner ikke hver dag. Moro allikevel!

Bra Concorde! Sånn skal det værra! Hvem trenger sol i Wales...?;)

Someone
03-07-2008, 00:04
Fikk også prøvekjørt en Fiat 500 ikveld. Artig liten sak og oppførte seg langt mer stabil enn størrelsen skulle tilsi. Selv på motorvei. Reletivt potent for sine 75hk var den også og gå litt go-cart følelse. Eneste var at man sitter litt for høyt i den i forhold til hva som er ideelt og det ikke er rare bagasjeplassen

Kjørte den til venstre i bildet her, som har en ganske lys men stilig blåfarge og som skiller seg litt ut siden "alle" med Fiat 500 virker å velge hvit som farge
http://img.photobucket.com/albums/v422/scuk/Other/DSC00093.jpg?t=1215030680

FBU 4EVER
04-07-2008, 11:22
.....offisielt tiltrer min nye jobb i Mosjoen mandag morgen.
Mulig det blir en liten lunch paa Odonata soendag - alle som maatte vaere i omraadet er selvsagt velkomne!

Grattis med ny jobb. Igjen!
Skal ekspedere mor, sambo og bikkje til haugesund lørdag morgen, så en lunsj på Odonata er så absolutt innen rekkevidde! Vi sees kl. 12 ev. 13?

CK
04-07-2008, 14:48
Stein - og andre som vil hilse på den nyansatte i Flyvegalskapen.
Odantata er dessverre stengt i juli, så evenementet er flyttet til Evita Espressobar (http://www.evitaespressobar.no/) i Smalgangen på Grønland. Da "huspresten" har andre oppdrag denne søndagen, er ETA satt til 10:00

Someone
04-07-2008, 14:55
Hvor er greiest å parkere i forhold til dette? (P-huset på Galleriet utgår da det er for trangt om man er garantert at en drittunge riper opp bilen)